Jump to content

Recommended Posts

cek, ovo sad je rustican dizajn? kakav li je onda bio kartunoliki :D

pogledam sam skrinove, jebote, opasno dobro izgleda igra. nadam se da ce gameplay biti na nivou, pa da se roka na rhhu ^_^

texture su malo adaptirane, dok je sam dizajn ostao poprilichno isti :P

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ako ne mozes da vidis refleksije na vodi onda to nije igra !!!1111111111111

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

Ona govna shto prskaju po barakama infestuju zgrade pa mozesh da pravish infested marince koji imaju puce za razliku od onih u prvom delu :). I koliko su do sada provalili skoro su isti kao i obicni marinci :).

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

Drugacije je od SC:BW-a ali mi se definitivno svidja :).

agreed... definitivno mi vise deluje kao nesto sto i nema preterano veze sa sc:bw, kao nova igra totalno, valjda zato sto je toliko velik razmak izmedju izdanja... izgleda jako dobro, iako jos uvek ima elemenata plastike u teksturama, ali ne znam da li ste primetili da su menjali teksture od prvobitne verzije i da su dodali "istrosenost" i prljavstinu, a sklonili u velikoj meri plasticnost. wohoo! izgleda da blizzard ipak slusa svoje podanike i uslisava molitve nas koji smo se zalili na warcraftolikost i sarenilo novog sc-a. THANK YOU!

Link to comment
Share on other sites

Sve je to lepo ali meni jos uvek lici vise na WC3 nego na SC. Jel moguce da ne shvataju koliko im je sve shareno. Tossovi su jos uvek night elfovi, terrani humani i dwarfovi zergovi undeadovi. Jebe mi se za istrosenost i prljavstinu, ti svemirski brodovi treba da su mracni i metalik, a ne crveni ljubicasti i pink. Jebote nek stave i Barbie logo na krila i zavrse muku.

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

Link to comment
Share on other sites

Sve je to lepo ali meni jos uvek lici vise na WC3 nego na SC. Jel moguce da ne shvataju koliko im je sve shareno. Tossovi su jos uvek night elfovi, terrani humani i dwarfovi zergovi undeadovi. Jebe mi se za istrosenost i prljavstinu, ti svemirski brodovi treba da su mracni i metalik, a ne crveni ljubicasti i pink. Jebote nek stave i Barbie logo na krila i zavrse muku.

te boje su tu zbog laksheg razlikovanja u mutliju ja mislim

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Definitivno da :). Nemojte se brinuti nishta. Slobodna procena kada izadje igra ce biti dobra ali ce morati josh opako da se ispegla. Onda izlazi expansion koji reshava 90% problema i posle toga samo patch po patch i dobicemo sjajnu stvar. I SC:BW je tek tamo posle 1.10 bio stvarno odlican i izbalansiran...

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

Ne zna Sting šta priča, to mora da je od rakije!

Elem, c/p sa Bencha:

Znamo tacno koliko dugo se radi, Pardo je zvanicno dao informaciju da je produkcija SC2 pocela dan posle izlaska frozen trona na trziste, sto bi bilo znaci 02.07.03. Tada je osnovan tim sa Sigatyjem kao glavnim producentom i ekipom Pardo/Browderom/Metzen kao glavnim dizajnerima. Nekih 6 meseci kasnije je SC2 tim najvecim delom povucen da radi na ispomoci timo koji je pravio WOW da bi doticni bio na vreme zavrsen za bozic 2004, tako da je razvoj SC2 bio na ledu tokom veceg dela te godine, ali je odmah posle toga nastavljen. Tada se takodje prikljucuje i Didier koji je glavna vizuelno-kreativna poluga u svim blizz igrama, nazalost (tj njihovu srecu) Pardo i Metzen dobijaju unapredjenje u 'Senior Vice President of Game Design' tako da vise ne ucestvuju direktno u razvoju sc2. Tokom 2006 dovode Pillarsa da pocne da radi sa timom na balansu, u drugoj polovini 2007 Pillars odlazi (razlozi nepoznati?) i dolazi momak koje je radio balance za Dawn of War (kako god se zvao zaboravio sam, nadam se da je naucio nesto na svojim greskama u DoW).

Nijedna rasa jos nije potpuno zavrsena. Svake nedelje izlazi novi build alfe koji se playtestira, za tosa i terana vec postoji napravljen dovoljan broj jedinica (i viska) ali jos uvek nije 100% koja od njih ostaje koja ide, kao i naravno njihove konacne karakteristike (npr viking vec tri puta dobija pucace na dole/nece pucati/oce pucati).

Single player scenario je gotov, ali papirno, znaci predstoji ogroman posao kodiranja zilion triggera u pojedinacne map scenarije, takodje nije poznato koliki broj fmv sekvenci je odradjen a koliko jos treba da se napravi (najavili su da se vracaju sc1 konceptu, znaci fmv izmedju svake misije a ne samo na pocetku i kraju svake kampanje).

Sam balans (pod ovim podrazumevam samo tvikovanje, znaci kad se finalno odredi koje jedinice idu u igru kao i njihovo osnovno delovanje) ce verovatno biti najduzi deo posla ako iole budu zeleli da ciljaju na esport (a pricaju da oce).

Sve ovo u zbiru, ja ostajem pri onoj beta feb-mart 2k9, release jun-avg 2k9, cak i dalje mislim da je i to optimisticno. Naravno niko nece biti srecniji od mene ako ja gresim a svi koji kazu bozic 2k8 budu u pravu.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...