Road Fest u zrenjaninu ovog juna ?

• Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sve je to lepo,ali zasto u mrtvom zrenjaninu?:(

da ozivi, naravno

budem li se ja dzabe radovao motorhedu i dip parplu, ima nekom jetru da pojedem

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

fali nam znak za onaj zvuk izmedju u i a, a nekako mi blize a nego u , ili bolje nego prpl

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

www.roadfest.co.yu

sajt jos uvek ne radi, tako da moj skepticizam i dalje zivi

a i karta je skupa (60e)

toliko kosta karta za exit, a ako pogledamo slicne manifestacije u evropi (5-6 rock-metal bendova), ulaznice su 25-30 evra, a nastupaju mnogo skuplji izvodjaci.

pa pazite.. recimo da me boli patka ko ce da uzme kintu...

as long as ja vidim motorhead na jebenom motelu [:D]

i ne samo njih.. u pricipu sva imena nabrojana su prevelika...

a to ce svakako biti dobar marketing za srbiju, a posebno za zrenjanin, koji je megasjeban grad...

tako da, welcome to ch1zrograd [:D]

Ko je nub ne budi mu drug.

I mean you harm.

a posebno za zrenjanin, koji je megasjeban grad...

brate.. dodji u sombor :))

izgleda je i sajt polako u pripremi..

no krivo mi je sto je 60e , nemam toliko para ..

to ce ch1zra da nas uvede za dz nekim zecjim putevima? :)