Nova otkrica o Marsu

dvnityCker

The fleet of five active spacecraft examining Mars (in addition to the recently-missing Mars Global Surveyor) have been working overtime. On the heels of last week's finding of possible flows of liquid water, the ESA has announced that an entire hidden landscape exists just beneath the surface of the Red Planet, and NASA has released some really amazing images of layered topography that will yield many clues to the history of this strange world

http://www.esa.int/esaCP/SEMQ4NPJNVE_index_0.html

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

ja sam shvatio šta je kole hteo da kaže, čak mi je bilo i umereno smešno :(

"a kad nađu da heroin raste u pećinama, ubacićeš 'đogani - idemo na mars' u plejer"

koooleeeeeee, kako raste paaajdoooo?

muahahaha ivane postao si jedan od onih koji kapiraju koleta, bezhi u brda =o)

alam za one na udaljenim tribinama - moj odogovr je bio malo manje suvoparna varijanta na "sve je pitanje motivacije i perspektive, nekome je interesantno to sto ljudi imaju neku perspektivu na marsu iako ne vidi nikakvu direktnu korist za sebe i eleventualno svoju decu..."

ah da, 4 ivan

http://en.wikipedia.org/wiki/Heroin#Manufacturing

oftopik, kad smo vec kod heroina, imam klip kako se mesi kokain, glavni deo operacije je da natope koku benzinom i da ostave da stoji.. covece koliko hemije u izradi

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

nije benzinom nego kerozinom ili benzenom (valjda). na slichan nachin se sprema i vino tj isti je proces samo druga jedinjenja se koriste.

u (pravo) vino ne idu nikakve hemikalije, osim eventualno onog sranja da se ne pretvori u sirće (naši ga zovu vinobran).

nije benzinom nego kerozinom ili benzenom (valjda). na slichan nachin se sprema i vino tj isti je proces samo druga jedinjenja se koriste.

gasoline je benzin, koliko se ja razumem

jel neko ovde veruje da ce ameri kao napraviti koloniju u svemiru, bilo na mesecu bilo na marsu? ja cisto sumnjam

u kom vremenskom periodu prichash?

znam da je jedan rimski vojskovodja izjavio da nikada (ponavljam, nikada), niko netje imati bolju ratnu tehnologiju od rimljana.

jedan nauchnik u americi, u intervju za radio ako se dobro setjam, je pokushao da pokazhe ljudima kako je tesla nebulozan lik sa nebuloznim idejama pa je izjavio something along these lines: "ta ideja je tako apsurdna da mi uopshte nije jasno kako neko ozbiljan mozhe da je uzme u obzir. zamislite samo, on vam govori da tje biti mogutje da uzhivate u suncu na plazhi, i da slushate bechku operu u isto vrme putem nekakve male bezhichne kutije. nemogutje!"

dakle, to shto je nama sad neverovatno da ovi podignu kolonije na mesecu i marsu, ne znachi da oni to netje uraditi kroz 20-30-40 godina :]

e da ne otvaram novi topik, koliko sad po novom suncev sistem ima planeta?

• 3 weeks later...