Dovidjenja Juve!

Doca

jbt mogao bih na ovom topiku da pisem shmrc shmrc do veka

tako mi prija

:)))

gruja novi alen

ko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?

evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja.

• Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Divac, brate, Milan igra trece kola kvalifikacija... A znash koliko ga cenim... A znash koliko navijam za zvezdu [:D]

Tako da, ako Zvezda dobije Milana u trecem kolu, ne da cu da drkam zbog toga, pa cu onda da se onesvestim od radosti, i na kraju cu da prodam neshto da bih mogao na San Siro... Znash da mi je jedna od zhivotnih zhelja da gledam Milan uzhivo, a ti si to uradio, PIZDO JEDNA... Btw aj okachi klipove ljudima sa Barca - Milan, da pogledaju malo [:D]

Jao pa ne znam, znachi ljudi keve mi moje, ako zvezda dobije milana u kvalifikacijama, mada sad ni sam ne kontam igra li Milan kvali, ja cu sigurno ici u Milano da gledam tekmu...

Pa koliko sam chuo, to je vec definitivno, a i danas je izvlachenje u 12, tako da se vec zna.

Jeste Milan u zrebu, medjutim nije sigurno da li cec igrati LS...konacna odluka donece se 2. avgusta kao sto je colonel rekao...u zrebu je samo da bi se ispostovala procedura regularnog zrebanja...moje misljenje je da je to veliko sranje i da ne bi trebali da ih puste...Na koju foru? Kako su oni tako blago prosli, sta kao "malo" su namestali...smesno...UEFA ce definitivno da ih kickuje, ubedjen sam

fml

Tako da, ako Zvezda dobije Milana u trecem kolu, ne da cu da drkam zbog toga, pa cu onda da se onesvestim od radosti, i na kraju cu da prodam neshto da bih mogao na San Siro... Znash da mi je jedna od zhivotnih zhelja da gledam Milan uzhivo...

He, he jel si se onesvestio od radosti [:D] . Zelja ti je ispunjena [:)]

'Lo, there do I see my father. 'Lo, there do I see...

My mother, and my sisters, and my brothers.

'Lo, there do I see... The line of my people...

Back to the beginning. 'Lo, they do call to me.

They bid me take my place among them.

In the halls of Valhalla...

Where the brave... May live...

...forever.

najnovija vest... milan pocinje sezonu sa +30 bodova... plus mogucnost da dovede po jednog igraca iz svakog tima koji pripada seriji a ili seriji b... naravno kao free transfer... :)))

btw. sad zvezdi treba da upadne milan u trecem pretkolu :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

e sarmo sarmo... jebem te u usta prognozerska... da sam makar isao do kladze... cisto da imam novca da se kvalitetnije odstranim sa ove usrane planete... :)

jebem se u pedu za sitne pare

javite se mom makrou kaliju

cali = ghettopimp

aleluja barkase, aleluja!

Guest epicAdrian

Pa Juve ni u Torinu nema vishe navijacha od Torina

U Torinu je odnos tifoza Juvea i Torina negde fifty-fifty, a u Italiji skoro svaki drugi chovek navija ili je naklonjen Juventusu, tako da...

Dele Alpi je druga pricha, navijachima smeta udaljenost stadiona od centra (oko 30 km), atletska staza, chinjenica da su mozhda i najrazmazheniji navijachi na svetu, da smatraju da je njihov klub najjachi itd itd. Iskreno, daj bozhe da se Juve vrati na renovirani Comunale, moci ce da stane izmedju 35-40k navijacha ali ce barem atmosfera biti neuporedivo bolja i akustichnija, umoran sam vec od pricha da je Dele Alpi stadion bez dushe...

Auu, kakve sve gluposti vidim o Juventusu i Torinu. Dakle, stvari stoje ovako. Juventus je daleko najpopularniji italijanski klub, kako u Italiji tako i izvan nje ( kome se svidja svidja, kome ne, neka se pomiri sa cinjenicom ). Dalje, Torino - Juventus odnos navijaca u samom Torinu je 60-40 ( za Torino ! ). Sto se tice Dele Alpija, cudna je to prica. Navijaci Juventusa smatraju da je stadion uklet !? i da zbog toga ne mogu da osvoje nesto u LS. Navodno je stadion izgradjen na nekom groblju ili cemu vec, pa se najverniji navijaci skupljaju na Comunale-u i tamo na bimu koji je postavljen na semaforu gledaju prenos utakmice. A od ove sezone, Juve igra na Comunale-u jer se Delle Alpi renovira naredne 2 sezone, zato sto je osim sto je stadion udaljen od centra grada i vrlo nepristupacan za navijace, neki su postavljeni preko 100m od korner zastavice. Eto toliko o tome ;)...

-In the church they say to forgive...

-Forgivnes is between them and God, my job is to arange the meeting ...

juvefan9ds.gif

----------------------------------------------------------------------

jddrinker5js.png

Guest epicAdrian

ok, ti kazhesh oloshi, ja preferiram biznismeni. Ne znam samo shta je onda po tvom kriterijumu Silvio Berlusconi, ili Massimo Moratti?

A to da su raspali, jedno veiko LOL

Guest epicAdrian

Here's Alex Del Piero's personal letter to all of us. To You, to Me, to Everyone who is a TRUE JUVENTUS Fan.

Dear friends,

Over the last few days I have been casting my mind back over the course of the season, one which ended with our 29th scudetto, my seventh with the bianconeri. There are so many moments that brought us together and that I have imprinted on my mind and my heart. I want to begin with the last one, the roar that welcomed me to the pitch in Bari, where you had gathered from across Italy, the umpteenth demonstration of affection that I have received in my 13 years with the you. 13 years, but in reality many more.

I tried to think back to my childhood and the first time that I received a Juventus shirt. I put it on and felt an emotion that over the course of the years turned into pride, a sense of belonging, the same feelings that are rooted in every true Juventus fan, that of being a part of a huge family, of a brotherhood characterised by a legendary tradition. It’s very moving to reflect on our history, from November 1st 1897 when a group of men sitting on a bench decided to form a football club to that team’s eventual adoption by the Agnelli family, who have never abandoned it and continue, generation after generation, to foster it’s growth and development with enormous passion. The same passion that unites all of us.

I still remember when I arrived here in 1993 and met Giovanni Agnelli for the first time, a towering presence in the same mould as his bother Umberto. I remember the first goals, the first wins, and your affection as it grew over time: we have grown up with one another, experienced joy and occasional disappointment, but it is in sharing these moments, great and less so, that our bond has been strengthened. I love this club, I have said it before and I will say it again, and everything that it represents, for me, and for you…When we celebrated my goalscoring record together, it wasn’t the goals themselves that have made me so happy, rather it was what they represented: a place in Juventus’s history, something I have dreamed of since I was a little boy but never imagined would become a reality.

I’m exceptionally proud to be a ‘juventino’, to be a flag-bearer, as I’m so often called, but in reality I’m only a small part of the Juventus whole that grows with the passing of the years. If each of you look closely enough you’ll find your name there too…as this club continues to grow, everyone one of us will be needed: we will stand united!

Your Captain,

Alex Del Piero

Svetac!

Da, retki su takvi igraci na svetu. Bio je Pele, danas su to Maldini, Del Piero i Totti ( koga ne podnosim, ali je takav ). Inace, primerak pisma imam na kompu, kako na engleskom, tako i na italijanskom ;)

-In the church they say to forgive...

-Forgivnes is between them and God, my job is to arange the meeting ...

juvefan9ds.gif

----------------------------------------------------------------------

jddrinker5js.png