Odlican image viewer

dvnityCker

c/p mog reviewa sa download.com:

"Fast, reliable, neat, functional, basic operations with pictures (like crop and rotate) are very accessible and can be used while in full screen, you can customize it to best fit your demands, not to mention it's free. Has a lot of operations and posibilities, and yet it's so simple, and user-friendly"

zanimljivo je sto se pri gledanju slike otvara po jedan toolbar sa svake strane monitora ako predjete misem preko njega (poput old-style taskbara).

jedina losa stvar koju bih izdvojio je da ne otvara .TIFF fajlove, iako ih registruje.

enivej, svaka preporuka, dl je nesto manje od 3 mega.

link

Edited by dvnityCker

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Nikad ga nisam koristio kakav je u odnosu na irfanview ? meni se ovaj mnogo svidja isto ima predivne opcije za konvertovanje slika etc

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

orfan view je totalno kool :)

koristio nekad acdsee pa se smorio i ajde kao da instaliran irfan da probam ...

posle dva dana sam skinuo acdsee :)

ima gomila dodataka za irfan koje nikad nisam video u acdsee ...

topla prepruka irfana :)

Never underestimate the power of human stupidity. Robert A. Heinlein

God is subtle but he is not malicious. Albert Einstein

Ne planiram da menjam IrfanView,najbolji je.

probao si ostale?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

meni lično smetaju likovi koji non stop škljocaju mobilnim ili aparatom..

smetaju ti japanci a?! shta su ti oni uchililiiiii!!!?!? :D

( [;)] )...

manje kenjaj, migša, i tebi sam jednom morao da konfiskujem aparat jer 15 minuta nisi prestajao..

God save Opera Mini.

Samo Klejbezable, ostalo su sitnice.

Rastaman still stand.

probajte Futuris Imager, slucajno sam naleteo negde na to pre jedno 6 meseci, dl i od tad ga drzim na kompu, veoma je brz, isto tako neshto sitno prostora je instalacija.

This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country.

[23:47] <manager-> jao dete jao dete :D

chickenonaraft.kom

kao osnovni image viewer, Windows Picture Viewer radi posao veoma lepo, prosto jednostavno i brzo, ne podrzava neke formate ali za to su tu programi vec navedeni u ovom topicu, cak sam i video negde patch koji omogucava win vieweru da otvara neke popularne formate koji su mu inace nedostajali, ima sve shto moze da zatreba za pregledanje slika, sad mozda neko voli fancy interface i gomilu "i maiby wanna use" opcija pa koristi neke specijalizovane programe za to. Za mene , mnogo veci plus ide brzim programima sa jednostavnim interfaceom i bez gomile beskorisnih opcija, zna se shta je viewer za brzo pregledanje slika a shta program za editovanje. [;)]

This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country.

[23:47] <manager-> jao dete jao dete :D

chickenonaraft.kom

ono sto me definitivno ubedillo da uninstaliram acdsee je sto mu treba sat vremena da ucita sliku preko 100MB, a irfan skoro brzo koliko je ucita sa hdd-a ....

Never underestimate the power of human stupidity. Robert A. Heinlein

God is subtle but he is not malicious. Albert Einstein