Jump to content

OC saveti


.:dH:.

Recommended Posts

Vidim svi pričate o overclock-u, a ja to nikad nisam radio.

Pošto mi je komp malkice bajat, dajte neke predloge za OC.

Evo konfiguracije:

intel p4 2.0 GHz

GeForce 4 MX440

256MB RAM

intel I845 ChipSet

Čisto da stavim da imam novi hladnjak na procesoru (hladi do 2.8 GHz),

a imam i nešto što se može nazvati spoljno hlađenje (home-made improvizacija)

Ako treba da napišem još neke komponente recite.

E da uzmite u obzir da sam totalni laik što se toga tiče.

Hvala unapred!

God save Opera Mini.

Samo Klejbezable, ostalo su sitnice.

Rastaman still stand.

Link to comment
Share on other sites

Nisam nista manje laik od tebe, ali skuzio sam par stvari, koje bih mogao da podelim sa tobom, uz naravno mali disclaimer-sve radis na svoju odgovornost, ja sam prilicno nestrucan, i moj savet je diskutabilan dok oni proverenijeg znanja ne potvrde njegovu validnost:-)

To ti je proc sa Northwood jezgrom (pretpostavljam, proveri) pa pregrevanje ne bi trebalo da bude problem (barem nije sa Celeronom, znam pouzdano, a za P4... vidi sta je i kako je:-)

I sad se nesto mislim koliko sve stvari ima da se vodi racuna, jee.... pa moras malo preciznije podatke da das, jebote!

Pun naziv i model ploce i chipseta (ima ih 845P, E, E-max...)

Default takt procesora (mnozilac*FSB, za celeron 2.4 je to 24*100, kontam da kod tebe treba da je 20*100, mrzi me da trazim...)

Memory bus (freq. ram memorije, a to ti je racunam 133MHz(a posto je DDR, znaci 266, PC 2100), ili 166(tj 333)-PC 2700.

Cija je memorija, i koja je njena nominalna freq? (ne valja ako imas module deklarisane na recimo 333, a nisu neka marka, pa ih overklokujes preko te vrednosti...) U suprotnom, znaci ako imas DDR400 modul(e) koji se pate na 266 ili 333Mhz, onda ih treba poterati na vise...

Koje napajanje (model i snaga)?