• Bronzebeard
    • Dragonmaw
    • Dunemaul
    • Executos
    • Ragnaros
    • Shadow Moon
    • Silvermoon
    • Sylvanas
    • Na nekom drugom koga nisam naveo (Kazite na kom)

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Chromaggus tu se igra aliansa ja igram na istom serveru ali hordu ,a ako bi se pravio neki guild u aliansi preso bih da igram rouga humana,e pa sad ne znam dal ima ikakav nas alians guild na tom serveru ili tek treba da se pravi?

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

^^verovatnno si se dadnas razbio od sabijanja :)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Dragonmaw lvl60 Rogue

Chromaggus lvl30 Priest

Na Chromu postoji srpski guild For Glory, a ja sam formirao guild Skilled iz zajebancije i tu stavio par ljudi odavde ali ima i stranaca. Cisto da imam ljude sa kojima levelujem na okupu, nista ozbiljno...

Na Sylvanasu se valjda igra Horda kolko sam skapirao...

Edited by modjo

"You may go if you wish. But remember this: walk away now and you walk away from your crafts, your skills, your vocations; leaving the next generation with nothing but recycled, digitally-sampled techno-grooves, quasi-synth rhythms, pseudo-songs of violence-laden gangsta-rap, acid pop, and simpering, saccharine, soulless slush."

^^verovatnno si se dadnas razbio od sabijanja :)

igrao sam MC sa lockom celu noc na haomarusu ... tako da jesam :)))

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

shadow moon je otisao u kurac.Nema vise ljudi za ubrs/lbrs/strat/scholo/Dm. nekoliko gildi se stopilo u par novih i to je to.Nazalost nisam bio tu kada su bile migracije na Drak'Thul koje su umesto 4 dana trajale dan i po (jebeni blizzard) tako da ce mi lik propasti najstrasnije jer nemam skim da radim instance.Imam huntera na Drak'Thuli evo sad se patim da budzim sve od pocetka :((

Dragonmaw lvl60 Rogue

Chromaggus lvl30 Priest

Na Chromu postoji srpski guild For Glory, a ja sam formirao guild Skilled iz zajebancije i tu stavio par ljudi odavde ali ima i stranaca. Cisto da imam ljude sa kojima levelujem na okupu, nista ozbiljno...

Na Sylvanasu se valjda igra Horda kolko sam skapirao...

koji ti je nick na Chromaggus?

koji ti je nick na Chromaggus?

Taba.

EDIT - rofl:)

btw, beotel je nesto sjebo, imam uzasan lag u svim igrama... tako da ne igram ni wow ni bilo sta drugo... nema veze, budzi se rested:) A i probajte da me chick stignete pa da levelujemo zajedno:)

Edited by modjo

"You may go if you wish. But remember this: walk away now and you walk away from your crafts, your skills, your vocations; leaving the next generation with nothing but recycled, digitally-sampled techno-grooves, quasi-synth rhythms, pseudo-songs of violence-laden gangsta-rap, acid pop, and simpering, saccharine, soulless slush."

^^koji si lvl?

ja poceo aliansu human rouge 12lvl-lol,nego prvi put u zivotu igram aliansu do sada sam sve bio hrda pa mi tesko da se naviknem a i ne znam questove + lose se snalazim po sumama nekako naviko na onu pustinju -lol

Stormreaver , ima nas oko 100 ... samo smo svi rastrkani pop raznim guildovima, razmisljamo se da se u skorije vreme skupimo svi u jedan, jer nismo svi lvl60, ima dosta low lvl-a oko 40tog. ..

btw.. ne moze da se kreira jos likova, zatvorili su da ne moze da se pravi ...

Edited by SaKaL_HuNtEr

die.like.the.rest.and.fuc*.only.the.best

Sto se tice horde mogu reci da nas na Sylvanas serveru ima jako puno (Srba)

U guildu dragon nas ima preko 250 . Taj guild prima iskljucivo nase ljudi ili bar one koji pricaju srpski. Ima ih jos dosta lvl 60 koji "nisu hteli da se ponizavaju" u Dragonu i otisli su u neke bolje gilde. To su uglavnom bivsi osnivaci bivseg W S G guild u zbog kojeg se on i raspao. Dragon trenutno ima 20-25 lvl 60 likova ali taj broj je sve veci i veci tako da Onixya pada vrlo uskoro [:D]

"U dresu Redzi Millera idem do svog dilera, vutre puna kesa al' ost'o sam bez dresa"

• 3 weeks later...

Samo da kazem da Chromaggus FTW... :D

Kad ste vec digli topic:)