• Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pa o5 sve jedno je cim mi je da nabavim 1.20 kad imam fulsh war. a necu da kupujem org jer mi nekako lepse na xpamu(poznajem dosta ljudi i moze da se odigraju kolko tolko dobre partije) s obzirom da nisam pro igrac nego samo amater sa nekim znanjem i apm-om 120-170

I see by your outfit, that you are a cowboy.

Dobro sad, najprostije resenje je ne pustati tu decu da se igraju.

A posto daemon tools da vise "virtualnih" cd romova napravi po jedan za fifu, war, bf2 itd.

Mislim, nije tolko tesko.

Al najprostije je izbaciti male sotone

wavu svi ste vi face pa vam smeta da dlujete 1 mb patch ... ffs nemate pametnija posla nego dlujete toliki patch ... ode zivot u pm ...

tt

patch is nice ...

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Dobro sad, najprostije resenje je ne pustati tu decu da se igraju.

A posto daemon tools da vise "virtualnih" cd romova napravi po jedan za fifu, war, bf2 itd.

Mislim, nije tolko tesko.

Al najprostije je izbaciti male sotone

oprostite igoru, ima komplekse od jutarnje smene, sta cesh, kad ta deca pre vrtica idu u deus [:D][:D]

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...

Ne znam sto se smarate kad radi i sa 1.19b nocd (by hellkiller), sve sto treba uraditi jeste fino reimenovati originalni war3.org u "war3.119" pokrenuti bnet, on ce sam da skine patch i kulturno te obavjesti da restartujes igru, onda sledi jedan alt-tab, reimenovati crackovani war3.org u bilo sta i vratiti originalni, vratiti se u igru i kliknuti na glupo dugme, onda ce fino da ga update-uje, restartuje i kaze ti da ubacis original cd, batalis to i reimenujes novi war3.org u "war3.119" i vratis stari 1.19b crackovani war3.org.

Puf sve radi (da i bnet), fetish:).

Opet ne vidim zasto se smarati kad je tu fini alcohol.

Ovaj 1.19b ima na gamecopyworld, ne znam dal radi sa drugim verzijama a i zaboli me......

...cmop...

...cmop...

...cmop...

...cmop...

;)

Dead I am the Dog, Hound of Hell you cry

Devil on your back, I can never die !!!

Smoren po Default-u

Don't ever try to fly, unless you leave your body on the other side

a ostale igre koje traze cd sta sa njima? :)

e evo sad sam se setio jos boljeg resenja, virtual drive radi sa batch fajlovima, znaci napravis batch fajl za svaku igru koji ce u isto vreme da pokrene i igru i ubaci virtual i samo stavis batch fajlove umesto shorcuta za igru gg (nisam siguran da li ovo mogu da rade i drugi programi ali virtual drive moze provereno)

da svaki put drka nekog da mu ubacuje sorry ali ipak mislim da je no cd bolja varijanta

pa ostalo na vd a samo w3 na dt

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

pa jeste citali na battle.netu da je izasla jos jedna exspanzija?

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!