Pravopis i gramatika srpskog jezika

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja se ovim ne bih zamlaćivao - ko misli da je to bitno da piše pravilno, potrudiće se da to i čini. naravno, zadržavam pravo da formiram mišljenje o nekome (između ostalog i) na osnovu poznavanja pravopisa..

Bas lepo sa tvoje strane sto si se potrudio da okacis pravila pravopisa srpskog jezika na ovom forumu, i obrazujes ljude...

Jos lepse je sto se tih pravila ti sam ne pridrzavas. [:p]

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.

----

brate. who gives a fuck... [|)]

Edited by dvnityCker

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

lep topic ;)

moze biti koristan dosta

ali ga ja preporucujem ipak za CS deo foruma jer je njima ovo dosta potrebno :D

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."

Posle keca kojeg sam dobio u petak na pravopisnoj vezhbi, muka mi je i da pogledam ovo sranje :/

Znachi greshke, shto na 4 mesta niko nije stavio dve tachke, znachi bukvalno svi( ovde upadaju i shtreberi :P ), i na josh jednom mestu, da ime nekog knjizhevnika, nikad chuli, i josh se pishe sa "-" izmedju imena, i eto ti sa tim greshkama vetj kec... A shto je nashla rechi, strashno ://

Koliko sam video,bar 90% posto Rur-ovaca koji idu u skolu je palo na poprvani (i svi su polozili bez ucenja)..

------------------------------------------------------------------

SteX.jpg

....Watch the master. Follow the master. Be the master....

------------------------------------------------------------------

Mislim da topic ne mora uopste da bude losh tj. zapravo mozhe da ima poentu, posebno sto su neka pravila podeljena po postovima koji se odvojeno mogu linkovati. I onda fino kada neko bas ne zna da pishe a hocete na to da mu skrenete paznju, nije loshe da ga uputite na post koji ce mu detaljnije pojasniti citavu stvar.