Najbolji rock/metal gitaristi?

• Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

On svira bas gitaru.

nebih se bas kladio!?!?!?!?!?!

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

^^ :)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Evo i moje liste 20 naj gitarista :

1. Jimmy Page

2. Jimi Hendrix

3. Steve Vai

4. Joe Satriani

5. Yngwie Malmsteen

6. Ritchie Blackmore

7. Phil Collen

8. Eric Clapton

9. K. K. Downing

10. Ace Frehley

11. Billy Gibbons

12. Marty Friedman

13. David Gilmour

14. Kirk Hammett

15. Tony Iommi

16. B.B. King

17. John Petrucci

18. Carlos Santana

19. Glen Tipton

20. Zakk Wylde

Mislim da je ova grupica ljudi zasluzila RESPECT sto se tice svirki na gitari !!!

Smesan si !!!

On se nalazi na listi 100 najboljih gitarista na svetu,

ali mislim da ti to nisi znao !!! Jbg,ima vremena za tebe,

mnogo toga ti ne znas !!! 

lol...nalazi se na listi od 100,ali kod njega je deseti...:)a to da ja neznam,gresis,ali,nema veze...ja mislim da nezna,i da je prosecan...mislim da mu nije mesto u prvih 100,a kamoli u 10..

druga stvar time sto si rekao da se nalazi u prvih sto,na nekoj listi koju je satavio moj komsija,ili neki drugi lik,to je takodje njegovo misljenje...glasanjem se takodje moze utvrditi koga vecina vise voli,ali opet se nemoze odrediti najbolji,jer kao sto svi znamo ukusi su razliciti...

vid'o sam deda mraza

ma ostaje najbolji JImmy Page,covek razvaljuje on je sviro kad ovi od pmenutih gitarista se nisu ni rodili (ne bukvalno),

Page je dobar...ne, Page je odlichan/fantastichan gitarista, ali stavljati ga na prvo mesto je neozbiljno.

Recimo Hendrix i McLaughlin (koga sam nesrecno zaboravio u svom prvom postu [:(] ) su bar za koplje iznad njega.

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.

da nije Pro ne bi se ni nasao na listi od 100 najboljih !!!

Ma vazi se.Na kojo listi.Ko je sastavio tu listu.Koji bre Kiss,ne sprdajte se ljudi.

Teska srca evo i moje liste(ide kako sam se koga setio):

JASON BECKER-najveci talenat i jedna od najvecih tragedija u oblasti gitare

JOE SATRIANI-jebeni bog na gitari

STIVIE VAI-takodje

SHAWN LANE-legenda,na zalost nije vise medju zivim

NEIL ZAZA

MARTY FRIEDMAN

PET METHENY

JEFF BECK

STIVIE RAY VAUGHAN

The rain makes such a lovely sound

To those who're six feet underground

Topic je lepo trebao da glasi:

Najbolji gitaristi

...bez zhanrovskih podela, i onda bi se svi slozhili da je number one Paco de Lucia i kraj priche. [:p]

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

Svi su oni O.K. ali prednost dajem

Дмитрии Малолетов- zbog popularizacije ove tehnike sviranja i zato sto je stvarno

dobar.

Adam Fulara - nisam video nekog gitaristu da moze tako dobro da svira

Baha, Mocarta.... kao on

Joe Pass - Najjaca harmonska razlaganja

P.s. Najbolji ne postoji !!!

^^Pa ako cemo tako, onda mozhe biti samo jedan [;)]

a to je Andres Segovia - otac klasichne gitare.

Hmmmm....i guess it is...

Malo smo se rasplinuli...

anywayz ja se vishe necu javljati ovde da smaram poshto sam rekao shta sam imao... [:D]