The I Inside

Dovoljno cu ga opisati ako kazem da je film nesto izmedju 'Butterfly effect' i 'Vannila sky'. Trip film. Must see.

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

hteo sam da oslikam ideju filma, nisam bas dobar u pisanju review-a :)

uglavnom film je dosta dinamican, nema pravu radnju, treba biti koncentrisan na film da bi se pratila radnja, znaci zapleti se desavaju svaki put kad radnja krene nekim ustaljenim tokom tako da kad taman pomislite da ste skontali o cemu se radi skontate da niste dobro skontali.. :) gluma tu i tamo... kraj je ono.. neocekivan u neku ruku .. jebiga.. pogledajte :)

mali osvrt na radnu: lik se budi u bolnici i ima rupu u pamcenju, ne seca se zadnje dve godine zivota, dolazi doktor i govori mu da se otrovao nekim gasovima pa zato al kao bice sve ok secanje ce da mu se vrati kroz nedelju-dve, tu se pojavljuje njegova zena, koju ne zna da ima jer se nedavno ozenio... krece na skeniranje glave, i odjednom se probudi u bolnici, dve godine pre sadasnjosti i medju osobljem bolnice prepoznaje devojku koja je dve godine kasnije njegova zena, tu pocinje prvi zaplet

Edited by dvnityCker

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Hmmmm...prica deluje zanimljivo, ali kad sam pogledao glumacku postavu, kapiram da ono poredjenje mozda i ima nekog smisla...[:D]

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.