Shta je bolje?

ActiveX

Nisam nigde (ni u comp terminologiji) primetio da se kao plural koristi mouses...

Inace preporuka: G5

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.

mx510>518

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

510 i 518 su po meni isti. Razlike su toliko male da ih i nema. Igro sam sa oba, oratak ima 518, i iskreno mislim da je dzaba dao pare. Bolje da je uzeo 510. Funkcionalniji u svakodnevnom radu, a sasvim ok gamerski mis.

Sto se G5 tice, tegici jesu trip, ali moze se i bez njih. OK je ako malo otezas misa, ali do sada sam igrao bez toga, pa mogu i od sada. Probao sam ga na WCG, i dobar je, ali ne bih menjao 510, koji vec imam. Nije vredno tih 6000+ djunti.

Cenim da je stvar ukusa. Ako imas gde da kupis 510 da nije preko 30 rica, uzmi ga. Ako te sve kosta 50+, i imas nekog "obicnog" misa, onda uzmi G5. Lep je, precizan je, nadamo se kvalitetan ali i skup ;).

pOz

Edited by oveRk1nd
...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

kako nema razlike ??mozda nema u obliku ali u dpi-u ima i to velike..eto npr na mx518 i g5 mozesh menjati dpi pritiskom tastera (ima 3 opicje) 400dpi , 800dpi i 1600dpi (kod g5 i 2000dpi)...Inache imam mx510 (dobio sam ga od bate) kupljen u san francisku ...shta da kazem nego kvalitet (made in USA [:D] ),ali necu ga menjati dok mu ne skratim zivot to je sigurno...onda dolazi g5 :)

EAT MY SHORTS