WTF is this ???

to samo nama FATAL ERROR sa presvucenim keyevima i nekim dodacima sve osim ORG CD-ovaaaa!!!

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Taj fatal error je u poslednje vreme poceo mnogo da se pojavljuje mnogima ... Mozhda je nesto sa novim grafickim drajverima ili nesto sa windows updateom ... pojma nemam, tek mnogi su poceli da prijavljuju tu gresku a nista nisu menjali sto se tice igre.

yeap to je zbog toga sto se se igra sa crackovanim war3.exe-om, jer nije namenjeno da se igra na bettlenet-ovim serverima sa crackovanim exe-ovima...zato svi koji imaju org. cd-e i org cdkey-eve treba lepo samo da ostave org cd u cdrom-u (dvdrom-u) i sve ce biti okej ;) (hope so)

btw, sve vishe sumnjam da je zbog windows sp2...jer cigani iz microsofta se trude na sve nacine da zastite sav software od piraterije ;(

Open your mind...think Open Source

...the lips of the righteous teach many, but fools die for want of wisdom... - Robert Nesta Marley -

Ljudi verujte nemora da znaci da je u pitanju krackovan war3.

Npr meni se to do sad nijednom nije desilo i eto jednom radi zezanja uzeo sam da klokujem memoriju(kingmax hardcore ddr500) i kad sam dostigao limit i pokrenuo war3... kad gle cuda FATAL ERROR.Pre toga sam u testovima proverio da memorija nije bash stabilna i imala je gresku u adresiranju..

Kad sam vratio sve na neke normalne vrednosti nema vishe fatal errora,mada nemora da znaci da vama memorija nevalja moguce da je u pitanju sasvim nesto drugo.

Poz

evo sta se meni desilo... a bogami i dalje se desava :)

imam neki krs komp na kome samo gledam replayove... i sve je radilo lepo N meseci... i onda su se pojavili fatalni errori...

kako mi komp radi ok van w3-a... odma sam optuzio graficku kartu... onda je jos bila i vrucina pa sam optuzio hladjenje na grafickoj karti... otvorih komp... kad ono ATI sa pasivnim hladjenjem... pipnem hladnjak... ispecem prst... i kazem: jebo ga qrac... ala me mrzi da sanirm nesrecu... tako da vise ne gledam replay-ove na poslu :))))) ili bar pokusavam da ih ne gledam :))))

inace fatal error u sred igre je ocigledna havarija... a ne neki oblik zastite...

daklem... ja bi prvo pokusao sa driverima (i to samo u slucaju da to nikad nije ni radilo, ili je instaliran neki novi hardware ili software)...

onda bi presao na hardware... (bios, hladjenje, testiranje sa drugom memorijom/procesorom....)

e! da sigurno do ram-a i drajvera ,makar u zadnje vreme,svi se pojavljuje

MA NEMA TO VEZE SA CRAKOM!!!!!!!!! sigurno

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!