Sa kikirikijem progutao buba

u nasoj zemlji bi se namucio da to dokazes..

rekli bi da si svesno podmetnuo bubasvabu

------------------------------------------------------------------

SteX.jpg

....Watch the master. Follow the master. Be the master....

------------------------------------------------------------------

rofl , tako jebeno mrzim bubashvabe i gadim ih se da bi kada bi mi se to jednom desilo jebao mater svima tamo ...

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

ja se bojim buba-svaba.........

da mi se to desilo verovatno bih pao u nesvest

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."

pazi kao mali se nisam nikad plasio buba..ma koliko velike bile...a onda sam jednom davno zgrabio onako brzo solju iz jebenog plakara i napunio je mlekom( nisam naravno gledao u sholju) i poceo da pijem i pijem ! i onako vidim nesto me dodiruje po ustima kad ono brate... NAJVECA JEBENA BUBA NA SVETu SE KUPA U MOM SMRDLJIVOM MLEQ...sta reci..od tad kad vidim bubu dodje mi da vristim ko devojchica...

@ watch zato nisi otisao i nabio im bubu u nos pizd..im..me..t..a..ja bi napravio scenu..vristao bi ko devojchica:P

UM CARUJE DOK SNAGA NE POPIZDI !!!