Uklonjena signatura

prvo ste mi rekli da mogu da kacim a onda je uklonili

a sry nisam video ovo ispod...

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

da pojasnim za ljude koji nisu u njegovoj glavi :)

preko pm-a me je pitao da li sme da stavi ovakav baner u potpis. odgovor je bio potvrdan, s tim što je širina bila 600 piksela, pa mu rekoh da smanji na 400.. on je onda stavio baner širine 500, što sam ja skontao kao priličan bezobrazluk, prvo me pita a onda se pravi lud, tako da sam mu sklonio potpis.

eto tako, drago mi je da je sad rešeno, jako lep baner stvarno :)

da pojasnim za ljude koji nisu u njegovoj glavi :)

preko pm-a me je pitao da li sme da stavi ovakav baner u potpis. odgovor je bio potvrdan, s tim

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

a sto si MOJ AVATAR I SIGN MAKO?

e sto se tice tvoje signe, meni je tako nesto slicno bilo zapravo .. dize se windows i izbaci mi dole desno kao hardware system failure (nesto tako) driver for this hardware is IntelliOptical 6.0 (pa broj drajvera) (mis) i onda click here to solve this problem... :)

ehhh i vi se zalite... ljudi lepo uklanjaju avatare i signe pre su uklanjali sve, pa cak i bubrege :)

( [;)] )...

<font size="1"><font color="white">... I tako isho ja sam pustinjom sa bozarom u ruci...</font id="white"></font id="size1">

<font color="orange"><font size="1">..Give me a kiss to build the dream on

and my imagination will drive upon that

sweet heart i ask no more than this

a kiss to build the dream on....</font id="size1"></font id="orange">

onaj kada se lik ubija 500 puta zaredom nije imao previse...

e ako sitnicaris oko 5-10 kb onda stvarno...

edit: provera -> lik koji se ubija ima 93kb ... a limit je 100... tako da avatar lepo vracam i ne interesuje me...

edit2: 567352175422fe2d215fa50el.gif

reci zasto si ovo maknuo ( signa )???

VEOMA JE MALA SIGNA I NIJE PUNO TESKA!!!

dok signatura ne sme biti veća od 400 x 200 piksela (preporučene veličine su 400x100 i 200x200 piskela).

http://img67.imageshack.us/img67/1829/lol4thlk6.jpg kako pricati sa GM-om

Paladins are gay

Blizzard loves paladins

Therefore, Blizzard is gay

gotenks ajde mi nadji neki avatar animirani mnogo imas dobre ........

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."

PROKLETA PRAVILA JAO KUPICU VAM SVIMA ADSL FLAT I SPALICEMO 56K ILI KOJE VEC IMATE SAMO DA MOJE ANIMACIJE BUDU OVDE GRRRRRR ( imao sam i ja modem... jebenih 1kb/s... ni toliko...)

@wanderer probaj www.naruto-kun.com pa tu imas lepo ANIMATED GIF

pa tu browsaj...

Inace kradem avatare sa drugih foruma ili nalazim neke slikice koje moj cale skida ^^

http://img67.imageshack.us/img67/1829/lol4thlk6.jpg kako pricati sa GM-om

Paladins are gay

Blizzard loves paladins

Therefore, Blizzard is gay

aj sredi da mi centralu zbudze za adsl i imash moj glas ^^

btw jebesh avatar i signu, nije ovo Strahinjica Bana pa da cesh uz pomoc njih da savatash ribe..

kako to mislis nije ?

ja sam ovde samo zbog riba! [:D]

There are 2 rules in a successful life: 1. Don't tell people everything you know

zolaeveo3reqjl4_zps6bce0689.jpg

nisam znao da to moze i ovde ........

cekaj jel onaj ko ima najvise postova i najlespi avatar dobija najbolju ribu ??

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."