Jump to content

BattleBit Remastered


Recommended Posts

kapiram da ste do sada svi u nekom trenutku morali da cujete za Battlebit ako iole pratite sta se desava u gejming svetu, cedo trojice developera koji na igri aktivno rade ~5-6 godina. u pitanju je 127x127 Battlefield klon, sa Roblox grafikom koji radi na svakakvim digitronima. developeri su za nesto malo vremena prodaje zaradili 20 milki dolara i zasluzuju svaki cent. nisam trenutno u prilici da ga igram jer nisam pri kompu, ali cu ga opaliti za koji dan da vidim taj hajp iz prve ruke! najvise od svega me raduje sto pokazuje velikim kompanijama da mogu da ga dudlaju sa onim velikim budzetima, jakom PR kampanjom, preorderima i ostalim sisanjem kuraca, dok iz godine u godinu kopiraju prethodnu igru iz fransize i konstantno ih zaglupljuju, forsiraju mikrotransakcije i sav ostali kancer koji je dosao sa tim, da bi se na kraju kvartala pojavili sa nekim ciframa kako imaju rekordne prodaje, a da im igru dve nedelje kasnije igra par hiljada ljudi. smrt.

je l' roka neko? kakvi su utisci?

o/

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

da odgovorim samom sebi posle nekih ~25h ingame

s obzirom da nisam igrao Battlefield, Warzone i ostale zumerske MMO pucacine ovog tipa, moram priznati da mi je bilo malo haoticno u pocetku. em ne znam sta se desava, em ne znam mape, svi jurcaju na sve strane kao muve, helikopteri rostiljaju nekoga, otvaram mapu hiljadu puta da provalim da li se krecem u pravom smeru, itd. u nekom trenutku krene to da se menja, ali je i dalje super haoticno ako igrate 127x127 mape. sve cesce updadam u 64x64 ili 32x32 jer ne moram da stiskam guzicu i brinem da li ce iz jednog od 250 uglova koje ne vidim neko da me zvekne u vugla dok pretrcavam ulicu. meta uglavnom naginje ka oruzju sa visokim fire rejtom - SMG. za napadaca su super jer ima vecu mobilnost i moze da ispali 20 metaka u protvnika, pre nego sto ovaj uspe da ga uopste spazi. prednost je takodje sto svaki put kada ste pogodjeni dobijate taj "flinch/aim punch" i onda iako dobro nisanite i prvi metak pogodi protivnika, protivnikovih 10 metaka vam poremeti nisanjenje i mozete da ga duvate. kontrolisati recoil je izvodljivo (narocito ako je uglavnom vertikalni), al' ovo je nemoguce kontrolisati. neka oruzja su kao jebeni laser na srednjoj distanci i tu jednostavno ne postoje velike sanse da prezivite okrsaj ako vas protivnik spazi prvi.

sto se klasa tice, ljudi uglavnom furaju medica jer moze da leci sebe i druge (i za to dobija dodatni XP). zbog toga mu je prezivljivost vrlo visoka, plus vas igra nagradjuje ako ste kooperativni - ubedljivo najbolji nacin za levelovanje i otkljucavanje novih oruzja. jak protivnik mu je snajperista koji kapiram da je i bolji izbor, ali zahteva da imate dobar aim. svako ubistvo nakon 200m (ako se ne varam) dodaje bonus XP, pa ljudi koji znaju sta rade mogu da bleje negde i skidaju glave sa par stotina metara (pa cak i 1km+) i pumpaju ludacki XP. komponente za unapredjenje oruzja otkljucavate jednostavno koristeci to oruzje koje zelite da unapredite, nema nekog preteranog komplikovanja. ja trenutno gotivim engineera najvise jer mogu da koristim RPG + C4 + bombe, pa se fino nosi protiv grupisanih neprijatelja i oklopnih vozila, plus moze da otvori maltene svaku zgradu na mapi. vozila su jaka, ali ne dominiraju. cesto se desava da zgrade oko kljucnih ciljeva budu skroz razorene kako partija odmice i ne postoji "onaj moj stek" jer se situacija na terenu stalno menja. imao sam par filmskih situacija kad sam kao snajperista sa solidne distance ubio pilota helikoptera i oborio metalnu zver, ali izmerih kasnije velicinu penisa i nazalost nema promena =c bilo je i presmesnih momenata zbog proximity voice chata, ljudi se super zabavljaju, a cesto vidim i ban wave u sistemskim porukama kad se cisti olos sa servera.

sa tehnicke strane sve radi kao sat sto i ima smisla jer je Roblox FPS, ali nisam primetio nikakvo stucanje ni sa serverima. inace zanimljiva stvar - pre nego da igra izadje u early access developeri su servere placali $50k mesecn i imali kintu ostavljenu sa strane za jos par meseci. izlaskom u early access su sav taj budzet skrckali za fazon nedelju dana zbog naglog upliva velikog broja igraca, pa sad uzimaju kredite i zajmove i snalaze se dok im Steam ne isplati visemilionski iznos na racun u septembru [roflmao] 

prejaka prica, zelim im sav uspeh koji su imali do sada i koji im tek sledi! i naravno, puna podrska za svako indie pisanje velikim kompanijama u facu!

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

vise sam mislio na taj "nemam prebijene pare sad trenutno, al' milioner sam za dve nedelje" paradoks nego da l' ce zaraditi novce ili ne, to se podrazumeva!

juce je bio 2.0 patch sa gomilom izmena - medic vise nije toliko dominantan jer svako moze da se leci zavojima, peglale su se mape, oruzja i XP curve za levelovanje i jos svasta nesto:

7efe9245d3d2bced2d659924a67b7f0387b295ef

cepam ga jako i besno i bas mi prija cela stvar, super je zajebavanje sa proximity chatom i energija ljudi generalno, plus je sam gameplay super zabavan i stalno se desava neko ludilo. cesto padne i ban wave i osetim leptirice u stomaku jer je gomila morona dobila sut u bulju, makar i privremeno. playerbase varira od 15k do 30k, al' kapiram da ce se posle nekog vremena smiriti na 15ak hiljada sto je i vise nego dovoljno da se roka jos dugo. pritom bih rekao da imaju jos gomilu prostora za dovlacenje novih igraca i da jos nisu "u prajmu" sto se toga tce. developeri takodje otvaraju API za community servere, pa ce oni najverniji kapiram igrati ovo jos laganih par godina u nekom milsim modu ili sta vec.

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

odigrao sam battlefield-e par hiljada sati, ovo sam hteo da probam ali nikako da se nadje vremena

svako ko je bio zadovoljan sa BF igrama pre promasaja sa ovim poslednjim naslovom, kaze da je battlebit pun pogodak

osim, sto sam ja stvarno uzivao u BF grafici i dozvljaju cele te armosfere  i zbog audio/video efekata, nemam pojma kako cu na ove kocke da se naviknem 

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ok, zna da bude zabavno, ali me nervira nedostatak kvalitetnih detalja koji su standard u AAA naslovima ala BF

najvise me nervira sto se zapravo ne vidi da li ti je protivnik okrenut ledjima ili licem, zbog jelte kockaste grafike i nedostatka detalja/animacija cesto je nemoguce to skontati

svi modovi i sve sto valja je cist c/p iz BF naslova 

sjajno je kada naidjes na grkupu koja zna sta je teamplay, toga mislim da je posle BF1 bilo jako malo

128vs128 nema nikakvo smisla, sto se znalo odavno, 32vs32 je po meni jabolji 

solidna indi igra za ubijanje vremena tu i tamo, a i bila je na popustu fazon 50% 

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

127x127 je bio zabavan u pocetku kad je bila ultra popularna igra i kad su svi skocili na proximity chat, pa je bilo urnebesno igrati, iako gines kao muva i nemas pojma sta se desava. potpuni carnage sto se kaze

32x32 je i meni bio daleko najkontrolisaniji, imao je taj "nasilje, predah, nasilje" vajb i mogao si koliko-toliko da udjes u ritam i da se ne osecas kao da te neko upucao u bulju iz jednog od 200 uglova na koje nisi uspeo da obratis paznju u sekundi. u nekom trenutku sam doduse ispao iz ritma (tu negde oko oktobra otprilike), a u medjuvremenu je izasla gomila nekih manjih quality of life patcheva i promena, mogao bih da overim da vidim na sta lici igra sad. ispumpao se balon igraca malo, pa su sad na nekih stabilnih 8-9k (sto je opet skroz korektno)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...