Sporo bootovanje windowsa 10

Crno-Sunce

Problem je sledeci, windows 10 se pali u proseku 7-10 minuta.

imam sdd hard disk. Perfect health po testovima. Probao sam reinstalaciju sistema, updateovao bios, zamenio kabl od ssd (i ulaz), promenio slot memoriji (imam samo jednu od 8gb). Od ustekanih usbova imam mis i tastaturu, vadio sam i jedno i drugo da vidim da nema tu neki konflikt i  jok I vise ne znam sta da radim... Mislio sam  da probam  da podignem sedmicu pa da vidim dal ce i na njoj da ima problem.. neke ideje?

E da, kad se upali radi kao car, nikakvi problemi..

Edited by Crno-Sunce

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

Od errora

The CldFlt service failed to start due to the following error:
The request is not supported.

i

The driver \Driver\WUDFRd failed to load for the device ACPI\PNP0A0A\2&daba3ff&0.

ali to nije problem, zato sto se to pojavilo u event log-u 3 sekunde pre bootovanja, problem je sto su ovo stavke..

The operating system is shutting down at system time ‎2017‎-‎09‎-‎26 T17:17:59.352585200Z. 9/26/2017 7:17:59 PM

The operating system started at system time ‎2017‎-‎09‎-‎26T17:18:08.496560100Z  .9/26/2017 7:25:02 PM, 20 sekundi kasnije komp je upaljen

znaci on se restartuje u 7 i 17 i krene da se pali tek u 7 25, 8 minuta praznog hoda...

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.