NBA 14/15

moyo

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Lejkerse je toliko bolno gledati da ne moze recima da se opise, kad izadju Kobi i D'Angelo nastaje totalni haos, cetiri napada za redom izgubljena lopta,
naravno slede laki poeni iz kontre. Taman se covek ponada, lepo pocne utakmica, vode, Kobi pet asistencija za 7 minuta, pogodjena trojka Angelo 4/4 sut,

izmena, ulaze invalidi, dobrodosli u pakao!

megadeth

• 3 weeks later...

Fin tekst o Lebronu, rivalstvu sa Stephom, dosadasnjoj karijeri, buducnosti, nacinu rada, mestu u kosarci itd...

http://espn.go.com/nba/story/_/id/14437762/truehoop-presents-lebron-christmas-stew

Zapravo sam ovo dosao da okacim, na ovaj tetsk o Bronu sam usput naleteo.

http://www.sbnation.com/lookit/2015/12/26/10667196/mark-jackson-sounds-really-weird-when-he-says-things-about-the

Covek tvdi kako Stef Kari lose utice na klince i buducnost kosarke jer svi klinci pokasavaju da ga imitiraju i sutaju trojke iz kontri u sprintu :;D

Steph Curry's great. Steph Curry's the MVP. He's a champion. Understand what I'm saying when I say this. To a degree, he's hurting the game. And what I mean by that is that I go into these high school gyms, I watch these kids, and the first thing they do is they run to the 3-point line. You are not Steph Curry. Work on the other aspects of the game. People think that he's just a knock-down shooter.