StrajkMozga Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 (edited) Kakav MMO bi napravili da imate svu potrebnu tehnologiju i kompletan dev team na raspolaganju? Ili sta vam fali u nekoj igri pa bi to dodali? Ja bi definitivno napravio neki kaubojski mmo nesto poput Red Dead Redemption-a. Edited May 11, 2014 by StrajkMozga Quote "Im the great Cornholio, I need TP for my bunghole!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 Uf, morao bih da porazmislim o ovome malo, ali svakako ne bih radio ništa u epskom settingu ili sadašnjosti, neka budućnost bi bila kul. Gotivno bi mi bilo da borba bude kao u nekim igrama tipa Prototype i baš bi bilo ok ako bi jedan lik mogao da se nabudži igranjem toliko da je potreban tim drugih da ga napadnu i potencijalno ubiju, da taj lik bude nešto kao boss :) ali da sa druge strane on ne može da napada noob-ove osim ako ga "ne izazovu". kako mali perica zamišlja mmo 1.01 :) dopuniću kasnije :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StrajkMozga Posted May 11, 2014 Author Report Share Posted May 11, 2014 Igrao sam NFW World dosta drugo, fale mi trke u kanjonu iz Carbona. Neko je pokretao tu pricu na zvanicno forumu ali EA to nikako da ubaci. Quote "Im the great Cornholio, I need TP for my bunghole!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loopy Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 PVE EVE!!111 A ako cemo fantaziju, onda recimo ovako: 1. Leveless leveling. Znaci mora da postoji progression ali na horizontalnom nivou a ne vertikalnom. Skillovi se dizu radnjom a ne experience poenima - nesto nalik na Ultima Online. Ili ako cemo experience poene, onda oni treba da daju skill poene a ne da se levelima ogranicava content. 2. Bez gear grinda. Igraci bi trebali da traze novi gear zato sto je sjajno dizajniran, a ne zato sto daje +3000 na staminu. Gear bi trebao da ima minimalan uticaj na gameplay. 3. Bez isforsiranog PVPa. Ok je imati servere za open PVP, ali ja ne bih igrao na njima. 4. Moderna, optimizovana grafika 5. Dinamican, akcioni gameplay. Kratak GCD, dosta kretanja, cak i dok castujes. Ne smeta mi sticky targetting. 6. Puno skillova. Volim da imam puno skillova, ne volim kad me limitiraju na 5. Ne mora da bude clutter kao u WoWu, ali ne treba ni kao GW2/ESO da budes limitiran na mali skillbar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shekk Posted May 13, 2014 Report Share Posted May 13, 2014 ne može 1 Quote jebote, smorio si sa kukanjem vise :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
twisted system Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 ROMAN... nije me bilo mesec dana a cool tema. xD štrajku mozga A TEBI BI U INAT NAPRAVIO INDIJANSKU IGRU! xD @Eve online PVE Valjda sada ima dust i project legion pa može da se odradi solidan pve :) @Tema : PRVO ŠTO BIH URADIO JE JEDINSTVENI IQ TEST KOJI TI ODOBRAVA/ZABRANJUJE POČETAK IGRE! xD Sad bi kao i svi napravio fluidan pve/pvp RPG/FRP/RTS/FPS sistem koji bi bio jedinstven jer iziskuje tehnologiju koja nam se bliži, tipa VR i u zavisnosti od sposobnosti samog igrača, takvu zabavu može da priušti sam sebi, kao i učenje skillova u rl (pokrete prilikom kastovanja magija, zahvate usled fizičkog napada, držanje oružja i baratanje istim) da bi manifestovao i u igri. Mani me korejaca i 234234 skillova koji se makroom odrađuju u sekundi...volim i ja to ali to nije pravi skill o kojem ja trenutno pričam! :D Skillovi bi se učili iz knjiga/scrollova/kompjuterskih programa/kao i mogućnost kreiranja svojih. Nećeš da voziš noge, nego sedneš na neko space biciklo pa sa sb'a bežiš u šatl a sve to radiš fizički u realnosti a ne imaš zamišljenu "staminu" sa kojom preskačeš avion u poniranju, mada može i ta stamina ali tvoja isključivo iz real life'a. Znam da bi se stopa smrtnosti povećala usled igranja igre ali na taj način bi razmišljao o zdravlju igrača i ne bih od njih pravio replike Jabbe the Hutta, nego sposobnih igrača koji ne idu u teretanu a imaju dobar metabolizam. :D U zavisnosti od naslova, kreirao bi priču koja se poklapa sa prošlošću i sa budućnošću. Stoga bi bio cyber punk fazon, tipa Baldurs gate/icewind dale/skyrim/anarchy online/shadow run/final fantasy i eve online u 3389'oj godini sa sve magijama koje se manifestuju kao neki Božanski/Univerzumski oblik energije tj napravio bi sličan sistem iz dnd'a sa svim ovim pravilima ali bez sistema experience već što kaže Loopy: 1. Leveless leveling. Znaci mora da postoji progression ali na horizontalnom nivou a ne vertikalnom. Skillovi se dizu radnjom a ne experience poenima - nesto nalik na Ultima Online. Ili ako cemo experience poene, onda oni treba da daju skill poene a ne da se levelima ogranicava content.! xD Igra gde svojim provedenim vremenom doprinosiš svom karakteru da brže uči i da se brže razvija unutar samog univerzuma koji se neprestano širi usled nove tehnologije koju zastupljuju tadašnji narodi. Gde će moći da se sva tvoja moć manifestuje samim zalaganjem u igri što kroz opremu, što kroz unikatne skillove, a pritom da ostane friendly to all, što Guild wars 2 propagira za manje aktivne ljude koji bi morali da se pomire sa sudbinom i da priznaju sebi da bez truda nema ni uspeha! Nešto poput Lucky'evog predloga: -Baš bi bilo ok ako bi jedan lik mogao da se nabudži igranjem toliko da je potreban tim drugih da ga napadnu i potencijalno ubiju, da taj lik bude nešto kao boss :) ali da sa druge strane on ne može da napada noob-ove osim ako ga "ne izazovu". Grafika bi prevazilazila ove cartoonish wowlike šitiće, bila bi isključivo realna i mračna poput crysisa, metro 2033 i eso'a dok ne izađeš iz pećine/tamnice/podruma/posteljine/mraka i uvidiš svetlost dana i sunce koliko znaju da štete očima ako gledaš u isto xD , stim što bi bila mogućnost i iz 3eg lica kao i iz prvog, jer ukusi su različiti pa bi zadovoljstvo bilo ispunjeno svim sitničavim ljudima. Bila bi velika zahtevnost ali bi se isplatio svaki isk da ne kažem euro koji bi uložio u komponente za igranje igre. Naravno bilo bi na svim platformama i ujedinio bi neke razvojne timove da bi stigao do željenog rezultata, ne bi žalio ni pare jer bi se fokusirao na igrače i njihove +/- sekcije ali ne previše da ne bi napravio svinjac od igre! Cena bi bila prava sitnica. Ne bi se kupovala igra već bi se plaćalo mesečno a mesečnu preplatu možeš da anuliraš in game money'em i izbaciš real cash iz opticaja za plaćanje igre nakon mesec dana igranja, što je složićete se dovoljno da se i nauče neke osnove a samim tim i lakše spoje realnost i vr. mada može kompleksnost uvek da se uradi i poveća, pa bi i po nekoliko meseci igranja trebalo da se dođe do početne tačke znanja o samoj igri i sistemu iste. Sorry za roman ali eto, imao sam vremena. xD Quote Granice mogućeg možemo odrediti samo onda, ako ih pređemo odlaskom u nemoguće. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.