Jump to content

Facebook kupio Oculus VR


Recommended Posts

Ja imam neki "bogati kompleksaš kupio igralište" vajb od cele priče [:D]

 

A verovatno ne bih kupio oculus jer imam izražen motion sickness tako da bi bilo bacanje para, 15 minuta FPSa pa pegla :D

Edited by Shekk

jebote, smorio si sa kukanjem vise :D

Link to comment
Share on other sites

mislim da je Dorkly to super sumirao, iako je zajebancija, sa ovom rečenicom - "Our goal isn't to make Oculus Rift worse, it's to make your Facebook better.".


A verovatno ne bih kupio oculus jer imam izražen motion sickness tako da bi bilo bacanje para, 15 minuta FPSa pa pegla :D

 

https://twitter.com/fabsh/statuses/448580084501606401


more of this funny stuff MOAR :D

 

ysgYBEe.jpg

 

byeh8tD.gif

  • Upvote (+1) 2

pljk!

Link to comment
Share on other sites

Dobro, sto kaze Luckeyey ovo moze i da bude okej stvar, s obzirom da ce sada svi hteti najverovatnije da ulazu u Oculus, posto sada znaju da imaju unlimited funds kod sebe.

Tipa bilo kakav hardverski deo da im treba (a imali su probleme sa time vec) sad ce moci da nabave bez ikakvih problema posto para imaju :)

Link to comment
Share on other sites

Pa ne znam, razmišljao sam baš o tome i nisam načisto šta je tu "pravično". 

 

A šta ako sam podržao a nisam dao 300$ da bih dobio developers? Odavno sam poznat kao hejter Kickstartera, ali kad podržavaš sranje igru ti je kao nekako na kraju i dobiješ pa ona bude sranje.

 

Ovde skupljaju keš, obećavaju "nešto", ti daš pare, oni skupe pare i posle se prodaju drugom za mnogo veće pare a ti ne dobiješ ništa. Da je to "pravičan sistem" ti bi kao akcionar-investitor trebalo da dobiješ nazad svoj profit. Naravno sve ovo u teoriji i nema veze sa praksom i znamo da to tako ne funkcioniše i bla bla, ali jednostavno ne deluje fer.

 

Sa druge strane, mašinerija FB-a će zasigurno značiti Oculusu. Ne znam šta su zamislili sada sa tim izuzev onog bazičnog - VR na društvenim igrama Facebooka i nekakav "novi svet" nalik propalom Playstation Home, samo što ja mislim da je grupa onih kojima će se dopasti Oculus biti baš mala. Ja ga prvi ne gotivim a "nije mi ništa". A imaš i ove kao Šeki i ko zna kakve sve još primere.

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom citao sam da je zamisljeno da ljudi pomognu projektima iz "garaze" i sad sta ovi su postavili projekat na kick ljudi podrzali da bi oni na kraju prodali to ispalo iskoristili barem sam ja to tako vidio il mi je taj clanak koji sam procitao no ga ne mogu sad pronac tako to docarao.

Edited by Sceko
Link to comment
Share on other sites

Pa ne znam, razmišljao sam baš o tome i nisam načisto šta je tu "pravično". 

 

A šta ako sam podržao a nisam dao 300$ da bih dobio developers? Odavno sam poznat kao hejter Kickstartera, ali kad podržavaš sranje igru ti je kao nekako na kraju i dobiješ pa ona bude sranje.

 

Ovde skupljaju keš, obećavaju "nešto", ti daš pare, oni skupe pare i posle se prodaju drugom za mnogo veće pare a ti ne dobiješ ništa. Da je to "pravičan sistem" ti bi kao akcionar-investitor trebalo da dobiješ nazad svoj profit. Naravno sve ovo u teoriji i nema veze sa praksom i znamo da to tako ne funkcioniše i bla bla, ali jednostavno ne deluje fer.

 

Pa pazi - oni su na Kickstarteru jako jasno rekli "dajte nam pare da napravimo sto vise developer kitova i da ih damo developerima da bi dobili feedback i da bi verzija za trziste bila bolja". Dakle oni nisu krenuli kao ekipa iz garaze s varijantom da im samo neko pomogne, nego su vec na Kickstarteru iza sebe imali Carmacka, Gabe Newella, Unreal i Unity i slicnu ekipu i trazili su od ljudi da im kupe developer kit da ga probaju i da krenu da razvijaju sadrzaj. Ako pogledas i statistike Kicstarter kampanje to je jasno - oni koji su dali pare "onako", dakle bez da dobijaju sam Oculus su ukupno donirali oko $40k, oni koji su dali pare da bi dobili Oculus (i jos sta ide u jacim paketima) su dali preko $2 mil. Dakle jasno je bilo da je Kickstarter da bi mogao da probas Oculus i razvijas softver za njega. Mislim oni koji su dali bas $300 koliko treba za sam Developer kit su im skupili 1.7 miliona, dakle vecinu sume, dakle svi su se razumeli :)

 

U tom smislu ja ne mislim da su ikoga prevarili. E sad treba imati u vidu da je razvoj hardvera cesto znacajno skuplji od razvoja softvera, zbog prototipova, nabavke delova (neko je vec pominjao ovde da su imali probleme s displejima i sl), a tu ce im FB s kesom znacajno pomoci. Plus sto se sad kad se pokazalo da se ljudi na to loze bas javlja konkurencija, tipa onaj Sony i sl, koji realno nisu postojali ni u planu dok se nije Oculus zvanicno pojavio i pobrao one nagrade na CES-u 2012. i sl. E sad, da su oni tada imali kes s kojim im je sada FB uleteo verovatno bismo do sada imali vrlo solidne consumer proizvode s njihove strane, mislim da je tu FB i video svoju sansu jer ovima malo fali, a potencijalna dobit je ogromna. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

ja sam planirao da uzmem dev kit, onu hd verziju sto je najavljena i eto ti sad. Malo sam razocaran sto su se tako brzo "prodali" ali ovo je dobro za vr. Da se ne lazemo cilj vecine indie developera je da ih neko kupi. Pitanje je samo da li ce fb ostati fb i naci nacin da nekako inkorporira OR u njihov fb sistem. Ovde je u pitanju hardver pa se nadam da ce promeniti dosadasnju politiku i razvijati ga zasebno.

 

Konkurencije ima hvala bogu, zanimljiv mi je avegant zbog drugacije tehnologije koja navodno ne bi trebalo da izaziva mucninu. Problem kod vecine alternativa je sto ih kolje los field of view. Mislim da je super sto je konacno poceo da se sliva kesh u vr, a i ubedjen sam da valve kuva nesto u svojoj kuhinji.

This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country.

[23:47] <manager-> jao dete jao dete :D

chickenonaraft.kom

Link to comment
Share on other sites

http://www.reddit.com/user/palmerluckey

 

 

[–]palmerluckeyFounder, Oculus VR 198 points

1 day  ago *

If I ever need a Facebook account to use or develop for the Rift, I'm done.

You will not need a Facebook account to use or develop for the Rift.

If I ever see Facebook branding on anything that's not optional, I'm done.

Not really reasonable in a literal sense, but I get your drift.

If I ever see ads on anything that I've already paid for, I'm done.

That is a developer decision, not our decision. If someone wants to sell a game with built-in ads, they will have to deal with the natural consequences.

http://www.oculusvr.com/blog/the-future-of-virtual-reality/

Edited by Immz

This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country.

[23:47] <manager-> jao dete jao dete :D

chickenonaraft.kom

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...