SteXmaN Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 (edited) https://www.youtube.com/watch?v=nYp_cYK1mgs E3 gameplay,nema ništa novije. Intervju Thief interview — mission structure, complexity, lessons from Deus Ex: Human Revolution Edited October 11, 2013 by SteXmaN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteXmaN Posted December 8, 2013 Author Report Share Posted December 8, 2013 (edited) https://www.youtube.com/watch?v=QOEb_A_yIGg Edited December 8, 2013 by SteXmaN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GibanicA Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 (edited) i dalje kad pomislim na dark project i metal age, ne mogu da se setim mnogo boljih igara koje su se pojavile u zadnjih 15 godina. ne bi bilo ni hitmena ni ac, pa usudio bih se da kazem ni mnogih odlicnih fpsova da nije bilo gereta.. ovo deluje dobro, mada mi se cini po ovome da ce igra biti poprilicno laka (kao sto je i treci bio u odnosu na prva dva dela) Edited December 9, 2013 by GibanicA Quote 2kokaje Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteXmaN Posted December 9, 2013 Author Report Share Posted December 9, 2013 Jednostavno modernizovali igru,mora biti lakša da bi privukli mladju generaciju igrača a za starije tu je uvek opcija da promene tezinu,da posikljucuje ove bezpotrebne stvarcice(gledanje kroz zidove itd) i da igraju igru kako oni hoće.Meni se ne svidja ona "swoosh" opcija za prelazak iz sjenki pa je neću ni koristiti i odmah igra (pa makar za nijansu) postaje teža a npr. u Dishonored onaj teleport si morao da koristiš da bi se popeo negde,ovde ne jednostavno fizicki se penjes ili rope arrow.Dishonored mi je bio prelak i bez onih OP moći,mali leveli,očekivao sam više i mozda je to bas ovo. I meni izgleda dobro a sve sad zavisi od priče,dizajna i velčine levela,kakvi su side questovi a to tek mozemo da komentarisemo kad je probamo u februaru :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 ovde sam sa stijom. mislim da može da ispadne krajnje korektno, imajući u vidu DE. Nema potrebe da nešto kopiraju da bi kao izgledalo kao originalna igra i šta god, dovoljno je samo da taj "ugao" koji uzmu za razvoj urade kako treba, baš kao DE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SimaJagodina Posted January 5, 2014 Report Share Posted January 5, 2014 THIEF , Release date 28. 02. 2014. , znaci cekanju je konacnoi kraj, predugo je trajalo, i mislim da ce vredeti, s obzirom na trejlere po internetu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exile Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 Za PC ili za sve platforme ? Edit: izlazi za SVE!! aaaaaaaaaaAAAAA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteXmaN Posted January 15, 2014 Author Report Share Posted January 15, 2014 Fino izgleda,ipak je UE3. Izbacice valjda jos neki gameplay pre releasea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteXmaN Posted January 17, 2014 Author Report Share Posted January 17, 2014 Minimum System Requirements OS: Windows Vista with platform update CPU: High-performance dual core CPU or quad core CPU RAM: 4 GB Graphics Card: AMD Radeon 4800 series / Nvidia GTS 250 DirectX: DirectX 10 HDD/SSD: 20 GB Recommended Specs OS: Windows 7 or 8 CPU: AMD FX 8000 series or better / Intel i7 Quad Core CPU RAM: 4+ GB Graphics Card: AMD Radeon HD / R9 series or better / Nvidia GTX 660 series or better DirectX: DirectX 11 HDD/SSD: 20 GB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Pa dobro, ne deluje ovo strašno, manje-više neki standard ako neko igra igre danas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteXmaN Posted January 18, 2014 Author Report Share Posted January 18, 2014 Da, ali opet mislim da je maalo previse za minimum za igru u UE3 enginu,videcemo kakva je optimizacija. Ista stvar sa Metal Gear Rising,napucali min&rec requirement,svi mislili da je neoptimizovana kad ono igra radi na mnogo losijim masinama od min/rec req. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 To je više sebe da bi osigurali od kojekakvih varijanti krš kompova. Ovako kažu da je minimum "to i to" i onda ako se javi neko sa slabijim kompom kažu - e teraj se. Ovako ako bi stavili i slabiji komp na listu morali bi da se bakću sa gomilom likova kojima ne bi radilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteXmaN Posted January 19, 2014 Author Report Share Posted January 19, 2014 Slazem se,a sigurno ce biti dobro optimizovana cim je Unreal 3.Evo na 5 monitora sa jednim r9 290x radi u fullu :) Sto se tice same igre citam ove previewe i obecava.Dosta sporednih misija u gradu koje su u potpunosti nezavisne od glavne (slicno kao DEHR,ne kao u Dishonoredu),pentranje odradjeno vrhunski .Nekima se to ne svidja ali meni ima smisla ipak je likic thief,mora biti agilan.Model Garretta je vidljiv kada se pogleda dolje i animacija je bas gotivna Combat na old school modu je moguc protiv jednog strazara,a kad su dva ili vise bas se brzo pada,jedino ako se koritsti concetration mod koji moze u potpunosti da se iskljuci.Ima vise puteva do cilja u glavnim/sporednim misijama (o5 Deus Ex),skoro svaki light source moze da se ugasi sa water arrow ili rucno.Ima raznorazne opreme koje treba da se kupi,takodje skill sistem. Sigurno ima jos stvari koje nece da prikazu,mora nesto da ostane na igracu.Evo gameplay trailer ko nije gledao,skoro sve je u enginu,nesto cutscene nesto gameplay. https://www.youtube.com/watch?v=OELJ8qZ8Fe8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Ako bude razlika kao DE na DEHR to je onda skroz podnošljivo. A ovaj glupi demo kako AMD fura igru na pet monitora što niko živ nikad neće igrati jer je nepraktično, ne bih komentarisao :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteXmaN Posted January 19, 2014 Author Report Share Posted January 19, 2014 (edited) Pa mislim da to i pokusavaju a posto je hc stealth game bice mnogo teze. A ovo samo show off ,nista vise Edited January 19, 2014 by SteXmaN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GibanicA Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 ovo stvarno uliva veliku nadu..a cekaj, ovo sto prolazi brzo kroz senke je otprilike kao blink? kad smo pomenuli dishonored sve vise se pominje mogucnost nastavka, i to sa multiplayer opcijom, sto moze da bude dosta dobro ako se ljudski odradi.. Quote 2kokaje Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteXmaN Posted January 19, 2014 Author Report Share Posted January 19, 2014 (edited) Blink je više bio teleport,a ovaj swoosh/swoop kako vec je samo kratki dash e sad nzm kako je ogranicen,verovatno samo u cucnju moze da se radi. A 100% ce odradit D2,a za MP samo da nema cloak mod,sve ostalo je uredu Eo odlican preview sa gameplayom,koliko i kako stvari mogu da klepe.Nzm,jedva cekam ovaj game :) Edited January 20, 2014 by SteXmaN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Samo da ne bude ono, ti ideš ispred čuvara na svetlu a on te ne izvaljuje :)) ali ovaio za sada stvarno deluje obećavajuće. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GibanicA Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 ma kapiram da ce na hardu da cuju tvoj svaki jaci korak a kamoli na svetlu da se motas.. Quote 2kokaje Link to comment Share on other sites More sharing options...
millanče Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Jedva čekam ovo, najiskrenije, i molim se da ne zaseru, jer mi je Thief bio prvi :-) Praktično prva ozbiljnija igra koju sam igrao, čista genijalnost, naročito na najvećoj težini, gde je ljudski AI bio sjajan... Samo da potrefe dobro atmosferu prvih delova, sa ekstra grafikom, i ne mogu da omaše... Quote OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteXmaN Posted January 20, 2014 Author Report Share Posted January 20, 2014 Samo da ne bude ono, ti ideš ispred čuvara na svetlu a on te ne izvaljuje :)) ali ovaio za sada stvarno deluje obećavajuće. ma kapiram da ce na hardu da cuju tvoj svaki jaci korak a kamoli na svetlu da se motas.. Ima fora ono kada si na grass podlozi najmanje se cujes,beton vec malo vise ako nagazis na baru tj. vodenu podlogu odajes veci zvuk pri hodanju(igra podrzava taj true sound).Kada si u senci ne mogu te spotovati odmah kad si ispred njih,e sad verovatno zavisi na kojoj se tezini igra pa predpostavljam da je na svakoj razlicita daljina na kojoj spotuju. Takodje rekli su da AI nece samo proveriti jedno mesto,ako ih namamite na to jedno sa arrowom,vec ce proveriti i ostale hiding spotove u blizini pa tek onda im se awareness vraca na pocetni. Sporedne misije se dobiajju od NPCijeva,onog likica u traileru pa iz environmenta,naletite na les,pored njega poruka i posle morate da nadjete sledeci clue koji vodi do cilja/nagrade.Dakle exploring ima veliku ulogu i to ne samo kada ste na misiji kao u Dishonoredu vec u tom open worldish delu grada,city hub. Sad treba da izbace finalne hands on previewe pre izlaska igre,jer su promenili mnogo stvari sto se tice XPea,makli QTE,dodali NPCeve u sporednim misijama da mogu da vas zateknu prilikom kradje(u nekim,ne sve) i jos dosta stvari od feedbacka fanova a i novinara koji su imali priliku da je probaju sad u oktobru kada su pisali ove previewe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteXmaN Posted January 24, 2014 Author Report Share Posted January 24, 2014 (edited) THIEF Hands-On! Adam Sessler's Gameplay Impressions https://www.youtube.com/watch?v=oASse69kzGQ Thief: Another Way Into the Manor The Secrets and Homages of Thief Edited January 24, 2014 by SteXmaN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
overkind Posted January 24, 2014 Report Share Posted January 24, 2014 Лепо изгледа, мада коментари да може да се трчи и бије без да се обраћа пажња на шуњање ми се не свиђа. Ако буде као Дисонорд - да може да се погасе све зајебанције које олакшавају живот и да стражари чују и дотрче бићу задовољан. Quote ...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака, Да однесе све што имам у дубину у дубоку. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteXmaN Posted January 24, 2014 Author Report Share Posted January 24, 2014 Da,sve moze da se pogasi,ovaj the eye/vision kao i stvarčice sa HUDa. Ovaj sa eurogamera sugerise kao da je mnogo "linearna" bez više puteva u prvih nekoliko sati tj. prva,druga misija a IGN izbacio dva klipa sa dva različita puta/path-a u istoj misiji a i ta dva patha su imali još skretnica (u drugom mogao je preko krova da udje,u prvom postoje secret sobe pa u secretu secret itd xD) plus,sporednu/opcionalnu misiju za nalazenje secreta sa puzzle solvingom u onoj biblioteci.Takodje kaze da je pljackanje postane repetitivno,naravno da postane repetitivno kada koristi vision i tacno zna gde se sta nalazi i vision jednostavno unistava exploring. Svi ovi gameplayovi su igrani na easy-medium(to je ista stvar) pa su mogli da se igraju sa AIom,predpostavljam da na vecoj tezini to nece biti moguce a i combat nije jaca strana i jasno daje do znanja igra da je stealth najbolja opcija. Neke stvari mi smetaju neke su odlične ali ništa dok se ne proba,videcemo kako u kompletu to izgleda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteXmaN Posted February 4, 2014 Author Report Share Posted February 4, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.