slike forumaša

A jbg od forumasa sam prepoznao samo Vanju a i vidim da je neko jos okacio isti klip na pricajte. Moram da stavim na bucket list da dodjem ne neki rur basket ili neko druzenje da upoznam masu sa rura IRL. 3k postova i 7 godina, sramota je da vas ne znam [V]

"U dresu Redzi Millera idem do svog dilera, vutre puna kesa al' ost'o sam bez dresa"

hahaha nisam al se jesam najeo komplet lepinje :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

dvini car. uvek me odusevi sa svojim destinacijama.

koliko izadje dnevno smestaj i hrana? :D

ne secam se tacno, ali sitno bas, imas dva planinska obroka i ok prenociste. mislim da sam im ostavio 100 ili 110e za zenu i mene , za tri nocenja, flasu rakije, i kafanski ceh. znaci da je tipa 1600 po osobi polupansion.

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

koji aparat? ili je fotoson?