Stari sistemski fajlovi zbunjuju Windows

dvnityCker

Imam dva diska, na jednom je windows, na drugom su particije. Jedna od tih particija je nekad bila sistemska particija, kad sam radio neki recovery, no vise nije. Ipak, kad idem na create a system image u Backup and Restore, Windows hoce da backup-uje i tu particiju, pored aktivnog diska, na kom je Windows. Kako to da popravim, osim da bekapujem particiju, pa formatiram?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

nema nista na toj particiji :/ samo system volume information. win7

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Ако нема ништа на њој, зашто би је бекаповао (као што си написао у првом посту)? Договори се сам са собом, сине.

bekapujem sistemski disk pomocu windows create system image alata. problem je sto windows nekako prepoznaje i particiju na drugom disku kao sistemsku, i onda pokusava i nju da bekapuje, a na njoj ima oko 150gb podataka.

There is one entry in the Windows bootloader.

Default: Windows 7

Timeout: 30 seconds

Boot Drive: C:

Entry #1

Name: Windows 7

BCD ID: {current}

Drive: C:

Bootloader Path: Windowssystem32winload.exe

probao sam recreate boot file, ali nista.. nisam restartovao doduse

Da je u pitanju laptop mala bi bila verovatnoca da ima mogucnost stavljanja vise diskova... A i resenje s cupanjem kabla nije preterano elegantno za neki bekap koji se radi na nekom redovnom nivou.

Moje misljenje je da ces morati da prekopiras podatke koji ti trebaju s te particije i da je preformatiras. Problem je mozda i to sto za backup koristis Microsoft resenje, jer on ne gleda da li je tu sistemska particija samo na osnovu bootloadera (sto bi bilo logicno). Tipa ako imas particiju na kojoj ti nije aktivan vise windows i oces da instaliras ponovo on te pita nesto u fazonu "na ovom disku je vec instaliran windows, jel hocete da popravite tu instalaciju?".

Heghlu'meH QaQ jajvam

imam lap, a nije mi resenje da izignorujem particiju jer zelim da se radi redovno taj backup

nista, bekap & format onda..

вероватно је убацио ССД као системски а стари хард диск уградио уместо оптичког драјва

то бих макар ја урадио са сваким лапом који има оптику

laptop ima dva disk slota, originalni hdd sam prebacio u drugi slot, a ssd ubacio kao primarni, sistemski disk

I *FINALLY* solved this annoying issue... thanks to m72899 over on the Guru3D.com forum.

What had happened on my machine was that Dragon Age Origin had been installed to the E: drive but the game also installed an updater service in the same folder. Windows 7 sees services as system files so it flagged E: as a system drive. I'd also installed the Dragon Age Toolset as well which also installs a SQL Server (BWDATOOLSET) service that is referenced to the E: drive too. This also causes Windows to see E: as a system drive.

I've had to copy the DA Updater Service to a new folder on my C: drive (Program Files/Dragon Age Origins Updater) and change the reference to the service from E: to C: in the registry.