Jump to content

Neperspektivni fotografi


Recommended Posts

43 minutes ago, FATA said:

Sto se tice drugog dela... Island je specifican jer jedan put, jedna kompanija za bus i avion, jedna sezona i to je to, nemas drugih opcija. Ili hoces ili neces a ako hoces ispadne te ko svetog petra kajgana. 

ovo je istina, ali verovatno možeš u sopstvenoj režiji nešto kombinovati, juriti neke malo povoljnije karte. npr ako redovnije ide avion do islanda iz švedske-norveške-odakle god probaš da uloviš jeftin let do tih mesta pa onda do islanda, a smeštaj nema pomoći, verovatno je takav kakav je tamo jer ga nema baš previše.

44 minutes ago, FATA said:

To je zato sto se nisi azurirao Laki, zamolicu te da osvezis sistem! 🙂

 

apsolutno te ništa nisam razumeo opet 🙂 šta mi vredi deljenje i to što smeštaj "vredi" 70e ako ja moram da ga platim 100e? 

Link to comment
Share on other sites

Mogu da se jure jeftinije kombinacije ali mislim da nema puno logike, bar ne za island. Ako ces da ides ture kao reki onda svakako moze i verovatno je najbolja opcija jer ne razmisljas puno. Ako ces da obidjes ceo island i 3400km kao sinister onda mora auto koji kosta kao i stan na dan. 

17 minutes ago, Lucky said:

apsolutno te ništa nisam razumeo opet 🙂 šta mi vredi deljenje i to što smeštaj "vredi" 70e ako ja moram da ga platim 100e? 

Pa ti si onda sam kriv sto ti primanja nisu 30% veca! A ako jesu onda ti je isto! Dva puta nista jednako je nista crva nije ni bilo! Mada kad krenemo u pasta pricu ima da grmimo i da vodimo rekija sa nama da nas zabavlja! 

  • Like +1 1

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, FATA said:

pasta pricu

Ja sam za i dalje! RUR pasta će da kida!

20 hours ago, FATA said:

Ako ces da obidjes ceo island i 3400km kao sinister onda mora auto koji kosta kao i stan na dan. 

Da ti pravo kažem nemam pojma ni šta je pametnije, možda ova tura varijanta za prvi put 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
55 minutes ago, absolute said:

Bili sa decom i nekim drustvom, predivna priroda jedino sto je daleko tj. Ima dugo da se vozi.

 

mnogo je lep taj deo Srbije svakako, ima šta da se vidi na svakom koraku, ali brate 150 kilometara od Beograda, voziš se tri sata do tamo 😞 plus na sve to ima nula smeštajnih kapaciteta - jedva dva hotela a i oni su udaljeni sat vremena jedan od drugog.

ne znam kako ide ta izgradnja puta što AV obećava, ali to bi stvarno moglo da napravi razliku da i taj deo bolje proradi.

Link to comment
Share on other sites

Dosta se grade putevi, tamo posle Pozarevca, Velikog Gradista i okoline je haos proci da ne uletish na gtadilishte, kao shto smo mi 🙂

  • Like +1 1

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, absolute said:

Dosta se grade putevi, tamo posle Pozarevca, Velikog Gradista i okoline je haos proci da ne uletish na gtadilishte, kao shto smo mi 🙂

da, videh to, mislim, super, ajd valjda će biti završeni u nekom skorijem periodu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
9 hours ago, rbds said:

Salina Turda je rudnik soli u području Durgău-Valea Sărată u Turdi, drugom po veličini gradu u okrugu Cluj, severozapadna Transilvanija. Otvoren za turiste 1992. godine. 

 

ima nečega pomalo morbidnog u tome da u rudniku soli imaš dečije igralište :))

da, znam da se više ne koristi aktivno pa je sad turistička atrakcija, ali ipak :)))

9 hours ago, rbds said:

Durgău-Valea Sărată

top su slike inače. da ta rumunija nema puteve od blata, čovek bi svašta nešto i mogao da vidi tamo.

Link to comment
Share on other sites

Eee.. grešiš! Putevi su ekstra. Od Bugarske do Bukurešta je odprilike kao naša Ibarska, a vodi se kao e70, posle su odlični. Vidi se da se ulagalo poslednjih godina. 

Pošto nije moglo da stane u jedan post, idu sada druge slike. 💪😂

Transfagarašan (rum. Transfăgărășan) ili DN7C je put u Rumuniji. Prelazi preko najviših vrhova južnih Karpata, odnosno preko planinskog masiva Fagaraš. Dug je 90 kilometara. Povezuje regije Tranislvaniju i Vlašku. Prohodan je od juna do oktobra meseca. Gradnja puta započeta je 1970, a završena 1974. godine.

Put Transfagarašan izgrađen je za vreme vladavine Nikolaja Čaušeskua. Nakon invazije na Čehoslovačku 1968. godine, Čaušesku je želeo da osigura brzo kretanje rumunskih trupa u slučaju napada Sovjetskog Saveza. Naredio je izgradnju puta kroz masive južnih Karpata.

 

Put je gradila vojska. Otvaranje puta, planirano je za 1973. godinu, ali se zbog surovih uslova rada kasnilo, te je put završen godinu dana kasnije. Čaušesku je odbio ponudu da put nosi njegovo ime, te je nazvan Transfagarašan (trans=preko, Fagaraš=naziv planina). Zvanično je otvoren 20. septembra 1974. Asfaltiranje puta trajalo je do 1980. 

Screenshot_20241020_214425_Gallery.jpg

Screenshot_20241020_214408_Gallery.jpg

Screenshot_20241020_214352_Gallery.jpg

Edited by rbds

i'm not fat, i'm just easy to see..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...