Jump to content

Pakistanci upravo hakovali Google.rs


aLti

Recommended Posts

Cek, jel se negde kaze '30 coveka' umesto '30 ljudi'? Pitam ozbiljno, posto ovde ocigledno nije lapsus u pitanju...

Edit: Uf, 10 postova u medjuvremenu. :)

Edited by Zuzi
How long will this last, this delicious feeling of being alive, of having penetrated the veil which hides beauty and the wonders of celestial vistas?
It doesn't matter, as there can be nothing but gratitude for even a glimpse of what exists for those who can become open to it.
Link to comment
Share on other sites

Cek, jel se negde kaze '30 coveka' umesto '30 ljudi'? Pitam ozbiljno, posto ovde ocigledno nije lapsus u pitanju...

Edit: Uf, 10 postova u medjuvremenu. :)

Meni je vikendica u tom kraju i da, masovno se upotrebljava "30 coveka", pet coveka, itd. E sad ja licno ne bih sasuo drvlje i kamenje na njega zbog toga, ali ne znam ni sam, tako se jednostavno prica tamo.

Edited by zerox~

~~

Link to comment
Share on other sites

Ma koje drvlje i kamenje meni je on beskrajno zabavan, pogotovu što ne gleda šta kuca nego se pobije sa tastaturom pa ko pobedi apparently

Чекамо Баркаса да видимо шта ће рећи. Он је овде једино релевантан да одговори на мој дубокоумни пост. ЕХЕХЕХЕ

Link to comment
Share on other sites

Мислим да Баркас првенствено брани овај свој став јер се у рл-у сусрео са истим проблемом, тј. има пријатеље, породицу, познанике те и те нације.

Е пази сад, Баркас. Ако ти нпр сретнеш 30 човека из Црне Горе у Београду и од њих су 20 онакви каквим их већина Срба/Београђана сматра, а 10 су супротно од тога, опет је 30 човека ВЕЛИКА ВЕЛИКА ВЕЛИКА МАЊИНА у односу на јебемлига 400 хиљада Црногораца. Али, запитај се, ако се та групица од 30 човека показала као таква, онда ће се по некој логици и сви остали Црногорци у Београду показати слични њима, зар не? Аналогијом логике то тако бива.

Генерализација је уско повезана са предрасудама. Ја сам милион и милион пута решио да се ослободим предрасуда, али кад год сам покушао, на првом примеру те предрасуде ја се саплетем и кажем "па кои курац. јебига, такое, предрасуда ми је ок. риба изгледа нафурано и фенси, јао, јеботе, сигурно чита Ремарка и Достојевског итд". Тако је исто и са генерализовањем. Ко што рече Даки, Руси много пију и то је њихова одлика, желели они то или не. У томе је и чар нација, раса, религија. Култура, историја и народ су уско повезани и склепани тако да формирају јединствену нацију са свим њеним врлинама и манама. На нама је да се упознамо са њима и да покушамо да форсирамо добре, а неутралишемо лоше. Пакинстанац је добар човек али смрди. Ајмо да га натерамо да се окупа, а дружићемо се с њим јер је добар нпр.

Po toj "logici" posto je 66% ljudi na tribinama u skupini retarda, onda 100% ljudi na tribinama pripada grupi retarda. Mislim to si rekao ako sam ja dobro procitao. :)

Upravo zato i kazem - svako od nas ima predrasuda prema odredjenoj grupi ljudi i to je "ok" dokle god osoba ume da ugusi tu predrasudu kad se suoci sa cinjenicama koje pokazuju drugacije. Npr - ceo zivot gledas da Cigani kradu, ok, kad vidis Roma zaziraces poucen prethodnim iskustvom (sto je, a i nije validno) ali niti to znaci da ce on da ukrade niti da ce ti uciniti nesto nazao.

Zato cu nativno prihvatiti proste generalizacije, pa cu ocekivati od Kineza da ima kose oci, od Nemca da prica nemacki i sl. I nista vise od toga. Sve preko toga mi je nekako prenategnuto i ja iskonski osecam da je pogresno.

Uzgred: "5 coveci, 30 coveka" ce reci skoro svako iz juznijih krajeva Srbije. Trenutno zivim u Nisu i mislim da niko nije omasio da ne upotrebi tu konstrukciju. :)

Link to comment
Share on other sites

Po toj "logici" posto je 66% ljudi na tribinama u skupini retarda, onda 100% ljudi na tribinama pripada grupi retarda. Mislim to si rekao ako sam ja dobro procitao. :)

Брате Баркасе, нису сви људи на трибинама чобани, али постоји већа вероватноћа да је ето тај кога први пут видиш чобан ако је са трибине него ако је из неке групације људи код које је ''мањи проценат чобанства'', ето да ти објасним том математиком коју толико готивиш.

Дакле, ВРЛО ВРЛО ВРЛО је валидно претпоставити да је онај ћелави лик тамо у мартинкама и фајерци, што те мрко гледа, скинс који оће да те смара за нешто, па нпр. прећи на другу страну улице ако не желиш да се смарате, него да сам то ја који сам ћелав јер ми је опала коса и који је у фазону да фајерка и мартинке не пропуштају гомилу ствари и да су до јаја и тек сам устао па сам намрштен, а ти имаш птичје говно на рамену, а ја не знам дал да ти кажем ил да имам бајстендер ефекат.

То што ћеш ти погрешити у овом случају ако избегнеш контакт, то није лош избор, напротив. То је колатерала у твом односу према реалности заснованом на искуству.

Са друге стране, ако си на неки начин упућен на мене, треба да блејимо, остваримо већу комуникацију итд. онда би било дебилно да претпостављаш ствари одмах и да правиш свесне хало ефекте, али то је нека ТОТАЛНО друга прича од оне која се овде развила.

Дакле

вероватноћа да је онај ћелави лик тамо у фајерци и мартинкама, што ме мрко гледа, скинс који оће да ме смара

вс

вероватноћа да није

вероватноћа да ће овај цига што ми сад нешто прича да ми отме телефон из руке ако не пазим

вс

вероватноћа да неће

Човек нон стоп ради са претпоставкама и вероватноћама и то је нормално. И онда лепо, не знам, пређеш на другу страну улице у првом случају, а у другом стегнеш телефон. И то је нормалније него да то не урадиш, ако ћемо право.

инб4 - скинс није национална припадност - знам, причао си о трибинама, није ни трибина

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Па да. Скинси нису национална припадност, али јесу друштвена групација које са ОДЛИКУЈЕ нечим. Међутим, то је сасвим слично националној припадности. Ти си Циганин, и ти немаш урођене гене које те терају да будеш прљав, нерадан, безобразан, али те околина притиска која се одликује тиме и то је тако. Верујем да већина људи и не жели да мења своје навике јер су оне толико заживеле да су малтене непромењиве, а и свесни су тога да су по томе познати, па иако је то популарност по нечему лошем.

Суштина: Сваки народ има своје ја (аутентичне обичаје, карактерне особине израженије него код других, физичке карактеристике такође итд) са мањим или већим одступањима у смислу појединца. Тога треба да будемо свесни.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...