Jump to content

Google Apps

Demian

Recommended Posts

Otvaram firmu, i prirodno trebace mi sajt. Gledam hosting pakete i posto sam laik, molim iskusnije da posavetuju.

Ono sto meni treba je sajt, 1 x Mail tipa nindza@firma.com (domen provereno slobodan).Na mail ce stizati bez zezanja, brdo skenirane dokumentacije.

Vazno je napomenuti da se nijedan mail ne sme obrisati prilicno dugo.

Google Apps nudi otprilike sve sto mi treba + registruju domen i sakrivaju WHOIS sve za 10$. Medjutim ukoliko ikada zazelim da ih napustim, sta se desava sa domenom?

Koji je najbolji kombo za ovo sto mi treba?

Domen moraš onda da transferuješ kod nove hosting kompanije.

Bolje ti je da uzmeš tipa domen kod GoDaddyja, a hosting npr Site5 (koji ja lično koristim, i prezadovoljan sam).

Site5 imaju neke unmetered pakete što će reći neograničeno mesta na disku i neograničen mesečni protok.

Međutim, za ovu soluciju će ti trebati jedno 10$+ za domen, i onda svakog meseca po 6$ za hosting.

PS. Ako je zabranjeno reklamiranje drugih sajtova izvinjavam se unapred.

Edited by lawl_

:v

Google trazi 10$ za bilo koji .com na jednu goodinu + 5$ po useru mesecno.Skoro isto to :).Gledam ove domace hosting pakete i nije mi jasno zasto bi neko uzeo limitiran prostor i protok za 50-60e godisnje?

Limitira i Google, ali 25gb prostora za 5$ mesecno i neogranicen protok. Sta ne vidim? Gde su kvake?

Pa naši hostinzi su mahom preprodavci tj oni npr zakupe server(e) kod nekog drugog većeg(uglavnom stranog) hostinga, rasparčaju to na više shared hostinga i prodaju našima, zato su valjda i cene takve. :)

U svakom slučaju, mislim da ti je solucija da kupiš zasebno domen-hosting najbolja pa ti sad odluči :)

Edited by lawl_

Ja bih lično uzeo na Google samo te mailove a domen na drugom mestu odradio zajedno sa hostingom.