Jump to content

Warlock Master of the Arcane


brue

Recommended Posts

Publisher: Paradox Interactive

Developer: Ino-Co Plus

Potezna strategija! o yeah

warlockmasterofthearcanelogo10.jpg

/sat i po traje, pa može da se vidi fino gameplay, mada je komentator... ono, jbga... [:D] )

Na prvi pogled:

mešavina civ-a i po malo heroesa ili pre Warlords-a.

prosto, jednostavno, simpatično i veoma dobre grafike s obzirom na koliko igra zauzima.

Link to comment
Share on other sites

Valjda, nebitno mi je. Ako stvarno koristi Civ V engine, onda su ga odradili do bola... kad uporedim potez u Civu i ovde.

Ali mi je za oko zapala jedna druga stvar i samo sam rekao O Boze, daj Boze:

Paradox developing Syndicate-inspired action-RTS called Cartel

The game is set in a future where global mega-corporations are fighting among themselves for world domination: hence the name Cartel. Apparently, the game is meant to fill the void left by EA’s new Syndicate game becoming a first-person shooter. Paradox pretty much admitted it openly as well, when Shams Jorjani spoke with RPS.

Link to comment
Share on other sites

na normalu sam i probao dok shvatim sta i kako

nisam stigao da skontam sta i koliko utice na brzinu rasta populacije u gradovima ? teritorija se siri na svakih 5 populacije, za svaku gradjevinu ti je potreban jedan iz populacije... odrzavanje gradjevina ne kosta tj ne postoji

i dalje je fazon stancuj sto vise gradova, i naravno startujes igru ponovo kada vidis da ti je prvi grad pored mora ili planincuga

kada se jednom zauzmu teritorije pocinje malo da smara osvajanje protvnickih gradova :) komp na granicu sa tobom nabudzi magic towere koji deru sve zivo :)

jedinice ne pamte defend nego te smaraju i podsecaju svaki turn da su tu

diplomatija ja ono, nema je :) ili ces da das nekom pare kada ti trazi ili ces da mu objavis rat :)

jedinice ne deluju toliko razvnovrsno po rasama, u glavnom je sve to copypaste sa blagim varijacijama... zanimljive su specijalne jedinice koje pravis tako sto iskoristis neki od resursa u okolini grada, ali su do jaja skupe i za pravljenje i za odrzavanje

varvari iz civ-a su sada dovedeni na jos gori nivo, spamuju se po mapi u random stilu i to onda kada ti je najgore :) vremenom sve vise smaraju

interesantan je koncept upgrade-a jedinica tako sto napravis gradjevinu u gradu, a posle jedinicu po jedinicu upgrejdujes a to kosta zlata... jedinice jos lvl-uju i dobijaju perkove

od bogova dobijas questove, u pocetku nemas penale ako ih ne ispunis ali kasnije su novcani (dok su nesto spomenuli da moze da bude i mnogo gore od toga)

eto tako malo info-a

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Има одржавање грађевина.

A и није баш једноставно то штанцовање градова, као што звучи :)

Дипломатија има утицаја, јер је мало зезнуто одбранити се ако се замериш са свима, другачији принцип од хероја... с обзиром на број јединица, које су довољно мобилне.

Не постоје само варвари, већ су "издељени" на монструм страну и неутралне градове који исто шарају са јединицама по свом окружењу.

А у којој игри није разлика у јединицама само бројеви, немој закерати сад :Р

Има разних, поготово то што си рекао кад се отворе грађевинама, или чак рађењем ових квестова.

Просто јесте на први поглед, али има ипак мало неку дубину. Мени је ок јер волим потезне стратегије.

Link to comment
Share on other sites

diplomatija: a kako odrzavati dobre odnose osim davanja para svaki put kada traze jer u suprotnom znaci rat ?

pa rekoh za osnovne jedinice da ne deluju toliko raznoliko, a njih najvis epravis :)

varvari te napadaju i smaraju, neutralni i ne bas a i lako se osvajaju jer nemaju nikakvu taktiku i osvoje se lako na samom pocetku igre pa i nisu neki faktor

plus mozes da imas grad i jedinice od svake frakcije ciji grad osvojis... i to mi je malo bzvz.... volim i ja potezne igre, ali iza poteznog sistema mogli su odraditi jos dosta stvari (sto sam i ocekivao jer kod poteznih igara u glavnom ima mnoooogo vise dubine i kompleksnosti)

i naravno grafika - ako je to ikako bitno - je daleko od civ-a, valjda su skontali da ce im igra zakucavati kao i civ ako nabudze nesto :))

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

plus mozes da imas grad i jedinice od svake frakcije ciji grad osvojis... i to mi je malo bzvz.... volim i ja potezne igre, ali iza poteznog sistema mogli su odraditi jos dosta stvari (sto sam i ocekivao jer kod poteznih igara u glavnom ima mnoooogo vise dubine i kompleksnosti)

веруј ми, повећај ниво тежине! [:D]

jedinice ne pamte defend nego te smaraju i podsecaju svaki turn da su tu

имаш са леве стране где је део УИа за селектовану јединицу иконица >> за више опција. Има да се не помера осим ако нека непријатељска јединица не приђе близу.

Link to comment
Share on other sites

E да, поводом раста градова.

Градови који се освоје, а нису исте фракције, имају увећање од -50 популације, што је крш. Оно што ја радим је да намерно уништим град (добије се сетлер те уништене фракције, те и њега ваља килнути) и поставим град моје фракције или на истом или повољнијем месту.

Мислим, може да се због неког бонуса или јединица остави и друга фракција, али дебаф је баш лош.

Иначе има нека формула за раст градова, али се фактички гледа главни приход хране, а не града само.

Ако се стави да има и други светова, у њима има доста више ресурса и што је најбитније егзотичних ресурса.. од оних потребних за релације са боговима (за израду храмова), па до нпр драгон нестова.. за наравно змајеве! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...