General Game News Thread

Slađan

Ma budale, nego meni nije jasno kako neko državno telo, fazon sud, može da im dozvoli ovakve zajebancije.

A Capcom, ne znam, nisu usamljeni, PC portovi iz Japana su katastrofa generalno jer ljapance boli kita za PC već samo prepakuju na brzaka da ugrabe koji dolar više. Zato je i DmC ispao kul jer ga nije radio japanski studio. Srećom ima modera koji se cimaju ali je uglavnom velika sramota da mora neki moder za džabe da se drka godinu dana posle izlaska tvoje igre da bi je napravio normalnijom za igranje. 

pljk!

Progresivni mediji - britanski The Guardian" drži kao noseću priču na sajtu:

The 30 greatest video games that time forgot

From lost adventures to forgotten puzzlers, here are the classic titles that games history has cruelly overlooked

Nije loš izbor - Bioforge, LBA, Interstate, Neverhood, Oni i Pyjamarama :)

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

How World of Warcraft helped me come out as transgender

The online game isn't only a place for slaying dragons. It is also a safe environment in which to explore gender issues.

Link.

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Bioforge je imao jedan od najupečatljivijih introa iz tog vremena kad su igre počele da stižu na  CD-ovima. A LBA mi je jedna od omiljenih svih vremena, čak je ovde i slika iz drugog dela (prvi nije imao te različite uglove kamere u eksterijerima).

Edited by Pipboy

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

jebote, ovo izgleda kao Assassin's Creed meets LOTR

https://www.youtube.com/watch?v=7fB64APq_jk

EDIT: ha, http://www.pcgamer.com/2014/01/27/first-shadow-of-mordor-gameplay-footage-looks-familiar-but-cool/

I’ll repeat the obvious: It looks like an Assassin’s Creed game set in Middle Earth. So much so, in fact, that one former Ubisoft developer has accused the game of lifting code directly from Assassin’s Creed 2.
Edited by CheighLee

pljk!

recimo, mada ne mogu da se setim ali bila je neka priča od strane nekih likova pre godinu, dve koja je bila u ovom nekom sličnom fazonu. Tipa igra koja je veličine zemaljske kugle i može da se zumira od svemira do travke na zemlji, neki tech demo je bio po sredi kako leti preko brda i dolina i sve se nešto tripujem da je to ova priča, najverovatnije nije doduše.

Interesantno u svakom slučaju.

pljk!