Immortalis Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Interesuje me koji je postupak ispravan po zakonu u slucaju reklamiranja robe. Npr, ako bi vratio uredjaj koji je pokvaren i pod garancijom i recimo da isti uredjaj nastavi da bleji u serisu 30+ radnih dana. Sad me ispravite ako gresim, trebalo bi da se dobije nov uredjaj, ako nov ne moze da se dobavi ide neka zamena za uredjaj u tom rangu, ali samo ako se kupac slozi sa zamenom? I trece , u slucaju povracaja novca, da li se striktno gleda cena za koju je uredjaj placen na dan kupovine ili neka fiktivna suma bazirana na tome koliko bi uredjaj mogao da vredi sad? Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipboy Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 To sa vraćanjem para nisam baš siguran kako funkcioniše, jedino da je u pitanju neka baš baš dobra firma koja ima štek za takve slučajeve. Zar nisu pare provučene kroz sistem i odavno legle gde treba (naročito posle tako dugo vremena)? Quote "You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?" "By my deeds I honour him, V8." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipboy Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Lol, who's rattling your cage on this fine, Saturday evening? Quote "You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?" "By my deeds I honour him, V8." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santa Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Meni crko logi mx revolution, posle 3 godine. Odneo u servis, rekoh dajte novi, oni rekli nemamo, i vratili mi novce (iznos sa fiskalnog). KKTHXBAI Quote Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted December 17, 2011 Author Report Share Posted December 17, 2011 (edited) 3 meseca nije puno vremena, karta verovatno ima slicnu vrednost pa im nije bio problem. Sta raditi kad je od kupovine proslo godinu dana ili vise? Ja uvek pridjem celoj situaciji sa neke realne strane i ne bi mi smetalo ako bi i dobio neku zamenu, naravno samo ako mi odgovara, za isti ispravan uredjaj nikad ne bi pravio problem, ali cinjenica je da se dosta prodavaca ponasa bezobrazno pa nije lose znati malo vise. Ja bi voleo da znam kako je to zakonom propisano. edit: Neo, koliko je proslo od kad si kupio plocu i da li ti je vracen iznos sa racuna ili neka njihova procena? Edited December 17, 2011 by Immz Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 U principu što je veća radnja, odnosno lanac prodavnica, to će te više vozati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted December 17, 2011 Author Report Share Posted December 17, 2011 e pa o tome se redi, kad bi znao odgovore na ova gore pitanja ne bi dozvolio da me neko vozi i znao bi na cemu sam. Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipboy Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Počeo sam da kucam objašnjenje, ali kapiram da nema poente. Idi duri se na pitalicama, poz. Quote "You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?" "By my deeds I honour him, V8." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted December 17, 2011 Author Report Share Posted December 17, 2011 Neo ne verujem da je to samo do njih, nemoguce da svako pise garanciju kako mu se cefne, 100% postoji neki zakon koji regulise to. Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Postoje zakoni za svašta samo što se ne primenjuju, jer uprava vodovoda nije nadležna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted December 17, 2011 Author Report Share Posted December 17, 2011 dobro vudu, ne moras da rantujes, svi smo mi svesni da nam je drzava kao sir. Zar nije skoro bila neka prica o novom zakonu o zastiti potrosaca? Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvis J. Kurtovic Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Увек можеш да запретиш инспекцијом (наравно на фињака), то увек пали Quote Naposletku ti si navek znala da sam svirac,brosic sto se tesko pribada,da me moze oduvati najblazi nemirac,da cu u po reci stati,da se necu osvrtati nikada... Link to comment Share on other sites More sharing options...
abohac Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Interesuje me koji je postupak ispravan po zakonu u slucaju reklamiranja robe. Npr, ako bi vratio uredjaj koji je pokvaren i pod garancijom i recimo da isti uredjaj nastavi da bleji u serisu 30+ radnih dana. Sad me ispravite ako gresim, trebalo bi da se dobije nov uredjaj, ako nov ne moze da se dobavi ide neka zamena za uredjaj u tom rangu, ali samo ako se kupac slozi sa zamenom? I trece , u slucaju povracaja novca, da li se striktno gleda cena za koju je uredjaj placen na dan kupovine ili neka fiktivna suma bazirana na tome koliko bi uredjaj mogao da vredi sad? Oh, pa na to pitanje postoji odgovor u vidu istine i stvarnosti, jedno i drugo nije isto. Uglavnom će pokušati da poprave uređaj. Onda se tu stvarnost ponovo grana na poštene i manje poštene, ovi drugi će pokušati da ga poprave iako u nekom nebitnom lažnom ugovoru sa dobavljačem piše da u tim slučajevima moraju da ti daju novi ili zamenu. Ili će ti dati isti takav uređaj ako ne može da se popravi. Ukoliko želiš da radnici u radnji dobiju infarkt zbog prevelikog naprezanja uma, onda ćeš preživeti hladan znoj, trešenje ruku i blago kolačenje očiju, degradaciju verbalnih sposobnosti - ukratko zamena za isti je mnogo stresan postupak i njega može da reši direktor na koga se čeka. Tada postoji dobra šansa da će te prodavac mrzeti jer se zbog zamene uređaja dobija otkaz od zlog direktora, to svi znaju. UKOLIKO NEMA ISTI UREĐAJ!!!! MAAAAJKO BOŽJA!!!! Onda počinje zasedanje regionalnog direktora prodaje i privredne komore - proces sličan sautparku. Ono što u tom trenutku (pošto je do tog trenutka borba protiv radnje sigurno trajala već danima, možda i minutima i osećaš se iscrpljeno i demoralisano) moraš da zapamtiš da je povraćaj novca nešto što svaki pošten direktor mrzi više i od svoje majke. Nemoj nikad da dozvoliš da ti daju inferiorniji aparatus u zamenu za onaj koji reklamiraš i ukoliko ti se ne sviđa ideja da ti popravljaju kvar, odmah svrata pitaj da li mogu da ti zamene za novi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 brate malo si ga preterao :D Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarcaS take 2 Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Zakonski tvoj problem mora da bude resen u roku od 40 dana od momenta kad ostavis robu na reklamaciju. E sad - ne znam u kom periodu su obavezni da ti vrate novac ako si nezadovoljan proizvodom, mislim da je prvih mesec dana. Posle mesec dana od koriscenja su obavezni da ili da ti zamene za isti takav, u istom cenovnom rangu ili ako ti pristanes na neki drugi proizvod u istoj ili drugoj kategoriji. A ako ne mogu da ispune to, onda opet mora da ti vrate novac. P.S - onaj BS da mora da imate ambalazu proizvoda je samo to, BS. Njih smara dobavljac za to, ali zakonski ne mogu da te obavezu da cuvas ambalazu. Quote https://www.g2a.com/r/barcas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Period od 40 dana bi trebalo da bude po starom zakonu a da je po novom nedelju dve dana :)neko bi morao da potvrdi Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Period od 40 dana bi trebalo da bude po starom zakonu a da je po novom nedelju dve dana :)neko bi morao da potvrdi Fizički nije moguće da se neispravan uređaj pošalje proizvođaču i dobije povratna informacija za taj period, a kamoli da ti vrate ispravan deo koji tek treba da se ugradi. Ni ja nisam siguran, ali mislim da je sa 45 po starom oboren rok na 40 dana. Ukoliko ti ne reše slučaj u roku od 40 dana, odeš tamo, budeš uljudan, i kažeš da moraš pozvati inspekciju ako ti ne daju isti ili sličan uređaj, ili pare nazad. Drugi je problem što reče neko Lakiju za neispravan mob da nesavesni prodavac može da ti se smeje u lice dok te jebe u mozak, jer je zaštita potrošača generalno u Srbiji mrtvo slovo na papiru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted December 18, 2011 Author Report Share Posted December 18, 2011 ne salje se proizvodjacu vec uvozniku? Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Imao sam sluchaj sa Yamaha opremom josh 2002 ili 03, kupio sam home theatre i posle bukvalno nedelju dana mi je crkao... Uzeli su ga po garanciji i odneli u servis. Chekao sam 3 meseca! da ga srede, ali su ga sredili tako da i dan danas besprekorno radi. Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarcaS take 2 Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Upravo tako - salje se uvozniku. A on posle to raskrsti sa proizvodjacem. Mada nekoc davno je bilo da se salje direktno proizvodjacu... zamalo tako da mi ode Toshibin CD u pickovac. :/ Quote https://www.g2a.com/r/barcas Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 ne salje se proizvodjacu vec uvozniku? Ako je u pitanju preprodavac. A ako su u pitanju npr. Alti, Netiks ili Saga, oni su ujedno i uvoznici robe koju prodaju. U svakom slučaju (savesni) uvoznik ne odlučuje o garanciji, već proizvođač. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Ako je u pitanju preprodavac. A ako su u pitanju npr. Alti, Netiks ili Saga, oni su ujedno i uvoznici robe koju prodaju. U svakom slučaju (savesni) uvoznik ne odlučuje o garanciji, već proizvođač. sutra cim budem ustao idem da se bavim sa njima bas sa probletikom ovog topika. pa javljam rezultate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Ja sam pre dva meseca kod Altija zamenio usb flash koji je crkao posle šest meseci. Sve je prošlo bez problema, samo su retardi zaboravili da mi jave da je zamena spremna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samir^b Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 (edited) troll... Edited December 18, 2011 by lol piton Quote "Odvajali se mi ili ne, mi smo vec odvojeni!" - Dj. Balasevic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santa Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Meni su jednom držali auto 7 dana u servisu i posle toga sam dobio isti, samo su mi zamenili hladnjak. Quote Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.