Jump to content

garancija kod nas


Recommended Posts

Interesuje me koji je postupak ispravan po zakonu u slucaju reklamiranja robe. Npr, ako bi vratio uredjaj koji je pokvaren i pod garancijom i recimo da isti uredjaj nastavi da bleji u serisu 30+ radnih dana. Sad me ispravite ako gresim, trebalo bi da se dobije nov uredjaj, ako nov ne moze da se dobavi ide neka zamena za uredjaj u tom rangu, ali samo ako se kupac slozi sa zamenom? I trece , u slucaju povracaja novca, da li se striktno gleda cena za koju je uredjaj placen na dan kupovine ili neka fiktivna suma bazirana na tome koliko bi uredjaj mogao da vredi sad?

This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country.

[23:47] <manager-> jao dete jao dete :D

chickenonaraft.kom

Link to comment
Share on other sites

To sa vraćanjem para nisam baš siguran kako funkcioniše, jedino da je u pitanju neka baš baš dobra firma koja ima štek za takve slučajeve. Zar nisu pare provučene kroz sistem i odavno legle gde treba (naročito posle tako dugo vremena)?

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

3 meseca nije puno vremena, karta verovatno ima slicnu vrednost pa im nije bio problem. Sta raditi kad je od kupovine proslo godinu dana ili vise? Ja uvek pridjem celoj situaciji sa neke realne strane i ne bi mi smetalo ako bi i dobio neku zamenu, naravno samo ako mi odgovara, za isti ispravan uredjaj nikad ne bi pravio problem, ali cinjenica je da se dosta prodavaca ponasa bezobrazno pa nije lose znati malo vise. Ja bi voleo da znam kako je to zakonom propisano.

edit:

Neo, koliko je proslo od kad si kupio plocu i da li ti je vracen iznos sa racuna ili neka njihova procena?

Edited by Immz

This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country.

[23:47] <manager-> jao dete jao dete :D

chickenonaraft.kom

Link to comment
Share on other sites

Interesuje me koji je postupak ispravan po zakonu u slucaju reklamiranja robe. Npr, ako bi vratio uredjaj koji je pokvaren i pod garancijom i recimo da isti uredjaj nastavi da bleji u serisu 30+ radnih dana. Sad me ispravite ako gresim, trebalo bi da se dobije nov uredjaj, ako nov ne moze da se dobavi ide neka zamena za uredjaj u tom rangu, ali samo ako se kupac slozi sa zamenom? I trece , u slucaju povracaja novca, da li se striktno gleda cena za koju je uredjaj placen na dan kupovine ili neka fiktivna suma bazirana na tome koliko bi uredjaj mogao da vredi sad?

Oh, pa na to pitanje postoji odgovor u vidu istine i stvarnosti, jedno i drugo nije isto.

Uglavnom će pokušati da poprave uređaj. Onda se tu stvarnost ponovo grana na poštene i manje poštene, ovi drugi će pokušati da ga poprave iako u nekom nebitnom lažnom ugovoru sa dobavljačem piše da u tim slučajevima moraju da ti daju novi ili zamenu. Ili će ti dati isti takav uređaj ako ne može da se popravi. Ukoliko želiš da radnici u radnji dobiju infarkt zbog prevelikog naprezanja uma, onda ćeš preživeti hladan znoj, trešenje ruku i blago kolačenje očiju, degradaciju verbalnih sposobnosti - ukratko zamena za isti je mnogo stresan postupak i njega može da reši direktor na koga se čeka. Tada postoji dobra šansa da će te prodavac mrzeti jer se zbog zamene uređaja dobija otkaz od zlog direktora, to svi znaju. UKOLIKO NEMA ISTI UREĐAJ!!!! MAAAAJKO BOŽJA!!!! Onda počinje zasedanje regionalnog direktora prodaje i privredne komore - proces sličan sautparku. Ono što u tom trenutku (pošto je do tog trenutka borba protiv radnje sigurno trajala već danima, možda i minutima i osećaš se iscrpljeno i demoralisano) moraš da zapamtiš da je povraćaj novca nešto što svaki pošten direktor mrzi više i od svoje majke. Nemoj nikad da dozvoliš da ti daju inferiorniji aparatus u zamenu za onaj koji reklamiraš i ukoliko ti se ne sviđa ideja da ti popravljaju kvar, odmah svrata pitaj da li mogu da ti zamene za novi.

Link to comment
Share on other sites

Zakonski tvoj problem mora da bude resen u roku od 40 dana od momenta kad ostavis robu na reklamaciju. E sad - ne znam u kom periodu su obavezni da ti vrate novac ako si nezadovoljan proizvodom, mislim da je prvih mesec dana. Posle mesec dana od koriscenja su obavezni da ili da ti zamene za isti takav, u istom cenovnom rangu ili ako ti pristanes na neki drugi proizvod u istoj ili drugoj kategoriji. A ako ne mogu da ispune to, onda opet mora da ti vrate novac.

P.S - onaj BS da mora da imate ambalazu proizvoda je samo to, BS. Njih smara dobavljac za to, ali zakonski ne mogu da te obavezu da cuvas ambalazu.

Link to comment
Share on other sites

Period od 40 dana bi trebalo da bude po starom zakonu a da je po novom nedelju dve dana :)neko bi morao da potvrdi

Fizički nije moguće da se neispravan uređaj pošalje proizvođaču i dobije povratna informacija za taj period, a kamoli da ti vrate ispravan deo koji tek treba da se ugradi.

Ni ja nisam siguran, ali mislim da je sa 45 po starom oboren rok na 40 dana. Ukoliko ti ne reše slučaj u roku od 40 dana, odeš tamo, budeš uljudan, i kažeš da moraš pozvati inspekciju ako ti ne daju isti ili sličan uređaj, ili pare nazad.

Drugi je problem što reče neko Lakiju za neispravan mob da nesavesni prodavac može da ti se smeje u lice dok te jebe u mozak, jer je zaštita potrošača generalno u Srbiji mrtvo slovo na papiru.

Link to comment
Share on other sites

Imao sam sluchaj sa Yamaha opremom josh 2002 ili 03, kupio sam home theatre i posle bukvalno nedelju dana mi je crkao... Uzeli su ga po garanciji i odneli u servis. Chekao sam 3 meseca! da ga srede, ali su ga sredili tako da i dan danas besprekorno radi.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...