Jump to content

garancija kod nas


Recommended Posts

Drugi je problem što reče neko Lakiju za neispravan mob da nesavesni prodavac može da ti se smeje u lice dok te jebe u mozak, jer je zaštita potrošača generalno u Srbiji mrtvo slovo na papiru.

Poenta je da zaista nema ko da te zaštiti kao potrošača, tako da je samo pitanje koliko taj neko ko prima uređaj i bavi se tobom ima trip da neće da se petlja sa "inspekcijom" koju bi mu pozvao i tako to. Ali u suštini kada bi hteo da se inati, i da neće da ti da pare i slično, mogao bi da te zavlači i niko tu ne bi mogao ništa. Nažalost je tako.

A što se tiče pip-ovog oko para u sistemu, nema to veze, nisu to iste te pare. Ako oni vrate pare Vići kao prodavnica, proizvođač to njima nadoknadi tako što narednu turu proizvoda da sa tim popustom, ili pošalje kredit notu, brojni su načini prebijanja.

Link to comment
Share on other sites

Ako je u pitanju preprodavac.

A ako su u pitanju npr. Alti, Netiks ili Saga, oni su ujedno i uvoznici robe koju prodaju.

U svakom slučaju (savesni) uvoznik ne odlučuje o garanciji, već proizvođač.

Samo u teoriji, u praksi ne. Često prodavci/distributeri/zastupnici liberalno doživljavaju standard koji proizvođač garantuje, kvalitetom, performansama, garancijom itd. Njihova ovlašćenja su prevelika i oni sjebavaju nas korisnike, retko to rade proizvođači. Npr, ako meni crkne nešto u mom novom blue ray sony aparatu uvoznik će mi recimo dati garanciju za popravljeni deo od npr. 6 meseci dok taj isti deo dobijaju od sonija sa garancijom na 3 godine.

A to šta se događa u Srbiji (u nesretnim slučajevima) je za ne poverovati, najgore što se meni dogodilo je prodavačica (koja je bila sama u radnji pa je valjda istripovala da je bog u svom svemiru) je, citiram: "Ne moram ja ništa". Bio sam na granici da joj fizički pretim ali sam se usrao posledica toga i izmarširao sam iz radnje.

@Kal1mero, em sam se šalio em sam opisivao lošije scenarije - za dobre nikoga ne zanima, to bi trebalo da ide samo od sebe. A kad tebe budu zezali negde za robu seti se mene i mog preterivanja. ;)

Link to comment
Share on other sites

Kolko sam ja citao taj novi zakon, uvoznik se tretira kao proizvodjac, a dripcina i smaraca za garanciju ima i u kiosku i u delta cityju, pa kakav ti zapadne. 45 dana nije vise, nije ni 40, nego treba da poprave u razumnom roku. Ne moze da ti drzi mobilni od 500 evra 70 dana u servisu i cekas da mu stigne ekran da ti zameni, al ne moze uvek ni za 3 dana brzo da poprave.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam pre dva meseca kod Altija zamenio usb flash koji je crkao posle šest meseci. Sve je prošlo bez problema, samo su retardi zaboravili da mi jave da je zamena spremna.

jutros otisao jos oko 10 tamo, rekao kad sam kupio, ne radi to i to a cak su bili i uljudni da me puste da gledam dok proveravaju.

rekli jeste tako je, sacekajte da nadjemo isti proizvod. nasli, doneli, izvolite, hvala lepo dovidjenja.

prijatno sam se iznenadio ljubaznoscu :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...