Jump to content

Homeworld 2 FX


Dark Voice

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Homeworld 2 FX je free mod, koji pored toga sto donosi graficki remaster (ni blizu na ozbiljnom scale-u kao sto to radi Gearbox), pored standardne 2 HW2 rase donosi cak 4 potpuno unikatne rase (od kojih su 3 iz HW1, a samo je jedna bila igriva, a 4. je iz HW2 i takodje nije bila igriva), brilijantno je osmisljen i dosta ozbiljno zapakovan.

Pimera radi, ovo su samo neke karakteristike novih rasa:

Taidani: spori, sporo tech-ovanje, ali jaki u svim segmentima, izuzetno jake corvette, najjaci destroyer-i, globalni senzori koji otkrivaju celu mapu u late tech-u.

Turanic raiders: jeftini, stabilni u svim segmentima, nedostatak bruteforce-a, stealth mehanizmi, razvijeni salvaging i repairing mehaniznmi, combat carrier-i, improvizovani supercapital brodovi sa unikatnim oruzjem.

Kadeshi: najbrzi resource collection, najbrzi i najjaci fighter-i, slabe corvette, najjaci i jedini frigate (cuveni Multibeam Frigate), combat Mothership (koji poseduje ugradjen najjaci superweapon u igri, one shot-one kill prakticno svega sa recharge-om od nekoliko minuta), razvijeni stealth mehanizmi, ali brodovi sa malo health-a, slabi destroyer-i, a nema ni supercapital brodova.

Progenitor: skupi van granica zamislivosti, ranjivi, narocito ako se protivnik ne procita na vreme, spori, sporiji cak i od Taidani-a i generalno uvrnuti jer svaki njihov brod poseduje jednu ili vise osobina klase broda kojoj ne pripada (tipicno klase iznad), razivjeni hyperspace mehanizmi (jer je ova rasa izmislila hyperspace), brzo tech-ovanje, najjace corvette, ikonicni Keeper destroyer iz singleplayer-a (koji moze relativno rano da se prozvede i to u cak 3 primerka, a sam je dovoljan da protivnika izvede iz ravnoteze i uspori ga ili ga potpuno porazi), najjaci i cesto nedostizno skupi superkapitalci, Drednought i Sajuuk iz singleplayer-a (Sajuuk je generalno overkil. Ko moze da ustedi 12k RUs-a, vec je pobedio, a ako nije, tada ce. Interesantno je da npr. stealth rasa kao sto su Kadeshi moze da izadje na kraj sa ovim monstrumom, narocito zahvaljujuci mothership-ovom superweapon-u).

 

Gearbox radi 1:1 graficki remaster oba Homeworld-a.

 

Za moj ukus multiplayer u oba Homeworld-a je prilicno ogranicen i bez dovoljno varijeteta. Upravo to je ono sto Homeworld 2 FX mod od starta poboljsao i to ne bilo kako, vec na pravi nacin i sa stilom.

Voleo bih da ne bude tako, ali Gearbox ako proda ove remaster-e, prodace ih zbog singleplayer-a. Sto se multiplayer-a tice, a vec sam pominjao, dve rase u HW1 se razlikuju samo kozmeticki (setimo se Warcraft II-ke), a dve rase u HW2 se zaista razlikuju, ali poseduju simetrican balans jer u svim klasama poseduju podjednako jake brodove i tech-ovanje se izvodi na identican nacin, sto brzo zna da dosadi.

 

Ono sto medjutim ide u prilog Gearbox-u je to sto ce oziveti podrsku za online. Homeworld 2 FX mod je samo mod za HW2 i jedini nacin da se igra u multiplayer-u je putem LAN-a, Hamachi-a i sl.

 

Mislim da ova dva ne treba porediti (iako sam to upravo pokusao).

Edited by Death Egg
MSc
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Homeworld 2 FX v2.1.

 

1. Remodelovani svi brodovi klase frigate i iznad

2. Dodatna grafička unapređenja

3. Kompletno revamp-ovani Taiidan, Turanic Raiders, Kadeshi i Progenitors

 

Hiigaran i Vaygr trenutno blokirani zbog rebalansa. Vratice se u FX v2.2, FX v2.3.

Bentusi i dalje u razvoju. Postoje screenshot-ovi kao dokaz.

 

Obratiti pažnju da se English language pack instalira posebno!

Edited by Death Egg
MSc
Link to comment
Share on other sites

Odigrao za sada Kadeshi. Bas su ih prepakovali...

Ranije su mogli da imaju mnogo Khar-Toba carrier-a, sad mogu samo jednog. Samo na njemu se grade moduli i otkljucava tech. Ako Khar-Toba pukne, ode sav tech! Nakon sto se Needleship upgrade-uje, Khar-Toba moze da aktivira vecni cloaking field (kao sto je ranije mogao Black Hole).

Za razliku od ranije, fuel pod im nije odmah dostupan i dok njega ne izvade gomila malih resource collector-a se gura da istovari resurse, pa im ekonomija nije odmah jaka kao sto je bila. Kasnije jeste. Zbog toga sada ni nema smisla prestampati resrouce collector-e na pocetku, pa su 2 (relativno skromna) build queue-a rasterecena za combat unit-e.

I dalje imaju najbolji repair drone.

Imaju 1 novu stealth corvette-u i 1 novi frigate koji je utility: defense field, command, dock i drop-off.

Nebula (Needleship) moze da se proizvede u 3 primerka i sada ima 2 upgrade-a, tj. tier-a i jos jedan za main cannon (preveli su ga kao Directional Cannon, a ranije se zvao Super Energy Polymerization Cannon), nakon koga se preimenuje u Supernova, hehe. Cim carrier otkljuca tech, Needleship odmah moze da proizvodi, jer nema module i ocigledno je dizajniran da spearhead-uje napad. Sa poslednjim upgrade-om, Needleship ima 2 mode-a koja se menjaju aktiviranjem "defense field" ability-a. Ocigledna razlika je da u "combat" mode-u, kada se rasklopi, moze da koristi main cannon. Cim su dizajnirali 2 mode-a, verovatno u "obicnom" mode-u ima neke prednosti. Jos nisam zakljucio. Main cannon sada vise nije one shot, one kill protivnickog mothership-a, vec se ponasa kao Progenitor Dreadnought-ov phased cannon array; dakle pali na svakih nekoliko sekundi i radi uporediv damage (otpise standardnog destoryer-a).

Konacno imaju destroyer-a, ali je takodje ogranicen na jednog. Izuzetno je brz i nenaouruzan, ali ima 6 A.I.-controlled nevidjeno brzih Super Swarmer-a (klase corvette), koji su opremljeni ion cannon-ima.

 

Zakljucak: tech-uj se oprezno, biraj kada ces i sta da pravis jer je sve visoko specijalizovano, udari u pravom momentu brzo (hvala Bogu mozes) i jako i porazi ili bar jako unazadi protivnika jer neces imati vremena da rebuild-ujes flotu ako uzvrati. Kadeshi nikada nisu smeli da izadju na ferku, pa ne mogu ni sada.

 

E, da. Ima i 2 nova feature-a. Postoji in-game music player sa svim mogucim soundtrack-ovima i in-game army painter koji moze da prefarba brodove on the fly.

Primetio sam i A.I. unapredjenja.

Research opcije su drasticno redukovane. Tech otkljucavaju moduli, a research-evi su generalno samo upgrade-i.

Edited by Dark Voice
MSc
Link to comment
Share on other sites

Taiidani

Resource collector-i su im sada manji, brzi i nose manje RUs-a. S obzirom da Flagship ima jako mnogo resource drop-off point-a i da su resouce collector-i sada jeftini, vredi ih nastampati na pocetku u zavisnosti od broja asteroida. Resouce Controller se gradi kasnije, pa se za punu efikasnost mining-a mora malo sacekati.

Research ship je ogranicen na 1 i moze se proizvesti odmah. Fighter i corvette tech se sada otkljucava gradnjom modula na Research ship-u. Corvette tech otkljucava gradnju Research Station-a. Frigate i capital ship tech se otkljucava gradnjom modula na research station-u.

Nema vise repair corvette-a, ali ima Support Frigate koji pasivno leci sve brodove oko sebe.

Shipyard se proizvodi u Research Station-u. Umesto 2 Flagship-a, sada imaju Flagship i Shipyard.

Sensor Array vise ne otkriva celu mapu, vec izvesni jako veliki domet, tako da ipak mora malo da se vozi okolo da bi otkrio prostor od interesa.

Missile Destroyer sada ima i aktivni ability koji oslobadja 30-ak projektila odjednom na razlicite mete oko sebe. Destroyer i Missile Destoryer su jeftiniji.

Heavy Cruiser je sada malo jaci i skuplji.

 

Zakljucak: Kao i do sada Taiidani su relativno spori i strasno zavise od broja asteroida koji su im dostupni na pocetku. Imaju mnogo build queue-ova (nekoliko carrier-a, Shipyard, Flagship, pa cak i Research Station moze da proizvodi brodove do kapitalaca) i izuzetno velike zahteve za resursima. Imaju tradicionalno jake multi-role frigate-e i capital brodove i visok kapacitet flote. Treba da igraju defanzivno dok ne popune flotu, a tada steamroll-uju protivnika. Pod uslovom da imaju obezbedjen priliv resursa, jako brzo mogu da obnove flotu i da odrze pritisak na protivnika. Kapacitet flote im dozvoljava i da kontrolisu razlicite polozaje na mapi.

 

Progenitor

Startuju sa jednim Hand of God mothership-om, Balcora Gate-om i Phase Prism-om. Mogu imati vise Phase Prism-i i one proizvode sve zakljucno sa Keeper-om, a imaju i jedan resource drop-off. Balcora Gate sada proizvodi superkapitalce i piramide. Piramide sluze za tech-ovanje i za svaki tech proizvodi se po jedna piramida koja slobodno moze da se krece po mapi.

Hand of God vise nema pulsar oruzje i ranjiv je na rush. Sada je primetno brzi.

Ekonomija im je standardno solidna, a svi brodovi klase destroyer i iznad su sada jeftiniji, Sajuuk za citavih 4000 RUs.

Keeper-i sada ne moraju manuelno da proizvode drone-ove, vec se to obavlja automatski. Keeper-i vise ne mogu da jump-uju, sto je drasticno redukovalo izvesne agresivne taktike. Sada je moguce izgraditi 4 Keeper-a. Koliko sam primetio nisu vise ni brzi koliko su bili.

Dreadnought je sada ogranicen na jednog. I on i Sajuuk su tweak-ovani... nisam ni sam siguran u kom smeru.

Balcora Gate u T3 ima globalni map reveal bez cooldown-a za 1000 RUs.

Imaju novu Arbiter frigate koja poboljsava damage brodovima oko sebe, a takodje ih i cloak-uje (Protoss anyone?).

 

Zakljucak: Bili su Godlike. Sad su (nadam se) normalizovani. Dosta su ranjiviji u pocetku narocito zbog nedostatka jump-a kod Keeper-a. Late game nije potrebno posebno komentarisati. Konceptualno mi deluju nekako zaprljano u odnosu na FX 1.8x.

 

Turanic Raiders

Startuju sa Outpost-om i Recycle Station-om. Moguce je izraditi po 2 od svakog. Moduli na Recycle Station-u otkljucavaju low tech. Moduli na Outpost-u otklucavaju high-tech. Ukoliko izginu svi Outpost-i i Recycle Station-i partija je izgubljena. Recycle Station ima Phalanx modul za solidnu odbranu od fighter-a. Outpost je bespomocan.

Ekonomija uporediva sa Taiidan-skom, ali uglavnom nedovoljno jaka da podrzi sve build-queue-ove iako su zaista jeftini.

Salvage Corvette su efikasnije u kradji brodova od ekvivalentnih brodova ostalih frakcija.

Attack Carrier je jewel ove frakcije. Moguce je izgraditi 3. Svaki ima opasan firepower, jaci od standardnog destroyer-a. Takodje su multi-role i mogu da se kace sa svim klasama. Poseduju i aktivan ability za anti-capital missile barrage (poput Taiidan Misslie Destroyer-a). Svaki moze da proizvodi sve brodove zakljucno sa frigate-ima.

Heavy Gun Cruiser je jedini kapitalac osim Attack Carrier-a. Solidan firepower i range, ali je generalno support. Moze da instalira i fire control tower.

Nijedan brod nema dovoljno mesa i jednostavno moraju da igraju na brojnost. 3 Attack Carrier-a i sto je moguce vise frigate-a. Vulcan Frigate (anti-fighter) i Ion Array Frigate (anti frigate/capital) su obavezni. Attack Carrier-i u zaru borbe mogu (i moraju) da rapidno dopunjuju flotu.

Specijalizovani mobilni cloak generatori koji jako dugo mogu da cloak-uju ogroman prostor. Dugo se i recharge-uju.

Ogranicen scouting.

 

Zakljucak: Najbrze moguce tech-ovanje (izuzetno brzo se otkljucavaju kapitalci). Sve je jeftino i zamenljivo. Proizvodni kapaciteti mogu da podrze ovakav stil igre. Spori su s obzirom na ocekivani stil igre.

Edited by Dark Voice
MSc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...