oddball Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 elem... ono sto mene interesuje je sledece: ravan put, nije ni nizbrdica ni uzbrdica, asfalt bez rupa i slicnih sranja (znam, u zemlji Svrbiji je to prava retkost, ali hipoteticki receno...), lepo vreme, bez vetra, idealni uslovi za idealnu voznju... u ovim prilikama koji je minimalni rpm a da se ne opterecuje/haba/unistava/sta-vec motor? ono cega se ja secam (a mozda sam i lose upamtio...) je da mi je instruktor voznje rekao da ni preniski rpm nije dobar posto se i na taj nacin opterecuje agregat automobila, kao i na velikom broju obrtaja. ono sto je meni nesto ostalo u pamcenju je da je najoptimalnije voziti na 2k obrtaja po ravnom (NBGD recimo), na uzbrdicama naravno jace, na nizbrdicama moze i ispod 2k buduci da auto moze da ide i po inerciji...poenta pitanja: ocuvanje agregata vozila i smanjenje potrosnje goriva. Quote postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 pa to zavisi od auta, neces istim rpmom voziti dizel i benzinac recimo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitch Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 (edited) motoru najvise ''odgovara'' da ga vozis u opsegu obrtaja gde razvija najveci obrtni moment ili malo ispod te cifre... sto ce reci,za dizele oko 2000rpm-a,benzince od 3500+ u zavisnosti od kola i motora. (bmw-ov 3.0 twin turbo povlaci od 1750o/min,tako da njemu ne smeta ni da se vozi ispod 2000,a benzinac je) e sad,ovo niko ne radi jer nema poente trositi gorivo uzalud i vristati kroz ulicu sa nekim benzincem,kao sto je moj npr,koji razvija max obrtni moment na 5500 obrtaja. to ne bi imalo smisla :) mislim,to su sve sitnice,kao i ono saltanje i kocenje sto smo raspravljali u drugom topicu koje i nemaju nekog uticaja na celokupnu voznju i sam automobil. neces ga sjebati ako vozis sestom 50km/h (moze malo da se ulenji motor) kao sto neces sjebati ni ako vozis do maximalnih obrtaja,ispod crvenog. ipak je auto tu da se vozi,tako da mu nece skoditi ni jedno ni drugo, ali treba biti umeren. :) Edited September 2, 2010 by Mitch Quote Bjukenon Mitch Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 cemu ovaj topik? Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 ajde, moderatore, ispravi naslov umesto što zakeraš :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 :/ Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.