Jump to content

Vožnja u leru?


cali

Recommended Posts

ja uvek svucem do 3ce brzine(neretko i do 2ge skolski),lagano kocim i na 20m od npr. semafora ubacujem u ler i nadam se da ce se upaliti zuto da mogu da ubacim oma u drugu i krenem prvi od sve dece!!!...inace to sa 5tom brzinom pa lerom i kocnicom Dule mi zvuci totalno nebezbedno,izbegavaj :P

pa ne kazem da iz pete i sto na sat pustim u ler i kocim jebote:)...nego kocim dok je u brzini pa kad mu padne broj obrtaja na 1.5k recimo (sto je nekih 30km/h u trecoj na mojim kolima) izbacim iz brzine i nastavim da kocim...uostalom ko jos vozi po gradu petom 100 na sat:)

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pa dobro, ovde je diskusija o teoriji:)

ja u praksi cesto ubacim u ler i onda kocim. ako sam bas raspolozen da kao budem okej, onda kocim motorom do trece i onda me mrzi, pa opet ubacim u ler. ali pricamo u sustini sta je najbolje, pa otud i diskusija.

pa mora i kocnicom da se koci malo, cemu bi sluzila inace:)...ne znam, meni je to cimanje, ubacivati iz 4>3>2>1 da bi jebeno stao...radije cu ga pustiti u ler i kociti jebenom kocnicom pa makar menjao diskove svake 2 godine:)

lol pa naravno da ces i kocnicom, ali ako ces cetvrtom da ides tries i da kocis kocnicom, onda slobodno ubaci u ler, pa koci kocnicom, to ocu da kazem:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

uostalom ko jos vozi po gradu petom 100 na sat:)

[:D]

inace i ja vrlo cesto iz 3,4,5 ubacujem u ler ako idem do nekih 50,60. jednostavno,lakse je i nema bespotrebnog cimanja.

naravno,ako je veca brzina u pitanju ili neka zustrija voznja,onda se salta u nizu i koci propisno. :)

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

dal je moguce da se o ovome raspravlja tolko, ja sam ubedjen da 99% ljudi potpuno na isti nacin menja brzine, samo to drugacije objasnjava :D

isto kao i mitch, u gradskim uslovima do 50 kocim tako sto ubacim u ler i kotrljam se :D

ja sam na ladi bas przio kvacilo, jer sam bio ubernoob i ulica mi je strma jako, kolko sam skontao lamela se najvise sjebava u tom medjuprelazu, znaci najbolje je ili skroz pusteno ili skroz pritisnuto kvacilo, zato sad gledam da sto brze elegantno pustim kvacilo (a da se ipak auto ne cimne), i naravno od kuce krecem pod rucnom :D

Edited by rejven
Link to comment
Share on other sites

...meni je to cimanje, ubacivati iz 4>3>2>1 da bi jebeno stao...

kakvo crno morotno kocenje kolima u prvoj nesreco?! gde si ovo cuo/video? ako upotrebljavas motorno kocenje do prve i u prvoj, realno se mozes pozdraviti sa lamelom odma'! a verovatno i sa jos nekim delovima.

ja uvek svucem do 3ce brzine(neretko i do 2ge skolski),lagano kocim i na 20m od npr. semafora ubacujem u ler i nadam se da ce se upaliti zuto da mogu da ubacim oma u drugu i krenem...

u ovom slucaju mozes da drzis drugu opusteno, ne moras da ga izbacujes u ler...

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

kakvo crno morotno kocenje kolima u prvoj nesreco?! gde si ovo cuo/video? ako upotrebljavas motorno kocenje do prve i u prvoj, realno se mozes pozdraviti sa lamelom odma'! a verovatno i sa jos nekim delovima.

Posle ovoliko price ljudi opet isto drve :| Nece mu se sjebati lamela ako koci motorom u prvoj brzini al ce se jebati motor ako prebrzo ide pa mu obrtaji skoce dosta kad ubaci u prvu blablabla i generalno prva sluzi samo da se pokrene iz mesta i za jako strme uspone.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Posle ovoliko price ljudi opet isto drve :| Nece mu se sjebati lamela ako koci motorom u prvoj brzini al ce se jebati motor ako prebrzo ide pa mu obrtaji skoce dosta kad ubaci u prvu blablabla i generalno prva sluzi samo da se pokrene iz mesta i za jako strme uspone.

i kaldrmu na Kosancicevom vencu

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

kakvo crno morotno kocenje kolima u prvoj nesreco?! gde si ovo cuo/video? ako upotrebljavas motorno kocenje do prve i u prvoj, realno se mozes pozdraviti sa lamelom odma'! a verovatno i sa jos nekim delovima.

hehe, pozdrav...citaj sta pisem bre, ja to ne radim nikad, al vidim da dosta ljudi praktikuje to postepeno prebacivanje u nizi stepen prenosa pri kocenju, zbog neke "sigurnosti"...a to 1 sam napisao po inerciji, nisam ni mislio da je neko tolika sisica da koci motorom i u prvoj:)

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

jeste 2.0,ali nije v6... taj v6 je vrlo redak primerak,cak mislim da nema ni jedan u srbiji.

ovakav je (ovaj desni,pored brata sa panorama krovom i spojlerom)

16879_1326117111077_1175397548_1547498_2812143_n.jpg

a za krug mozemo da se dogovorimo,na nekom okupljanju ili slicno. taman da vidim kako to dule salta :)

@skrimke: pa ne,vise sam mislio 100 na sat u sestoj kao neka laganija voznja,kroz kneza milosa (uvece),sajam,nbg ili slicno. a kad se przi,onda se przi. tada se peta brzina i ne koristi.2,3,4 su sve sto mu treba.. :)

Edited by Mitch

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

kad smo kod brzina... za Suzuki SX4 1.5 & 1.6 benzinske motore:

odabir nizeg

stepena prenosa:

iz 2. u 1. ------------------------- 50 km/h

iz 3. u 2. ------------------------- 90 km/h

iz 4. u 3. ------------------------- 135 km/h

iz 5. u 4. ------------------------- 180 km/h

ovo je maksimalna brzina kojom auto treba ici da bi se bezbedno presaltao u nizi stepen prenosa bez rizika za kvar, bla-bla... mada, ne znam ko bi vozio 50 u prvoj, 90 u drugoj i 135 u trecoj. i 180 u cetvrtoj mi je science fiction.

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

Jeste da imam robota, ali mogu da kazem da kada ga przim maximalno u manuelnom modu, obichno idem:

max 30-35 km/h u 1

max 70-80 km/h u 2

max 110 km/h u 3 (obichno na otvorenom putu prilikom preticanja, poshto je treca brzina jako elastichna na Swiftu)

4 brzina moze da ide jako daleko, nisam nikada toliko brzo vozio da bi mi motor ishao preko 5000 obrtaja u chetvrtoj brzini (tj. nisam vozio preko 160 km/h).

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

kad smo kod brzina... za Suzuki SX4 1.5 & 1.6 benzinske motore:

odabir nizeg

stepena prenosa:

iz 2. u 1. ------------------------- 50 km/h

iz 3. u 2. ------------------------- 90 km/h

iz 4. u 3. ------------------------- 135 km/h

iz 5. u 4. ------------------------- 180 km/h

ovo je maksimalna brzina kojom auto treba ici da bi se bezbedno presaltao u nizi stepen prenosa bez rizika za kvar, bla-bla... mada, ne znam ko bi vozio 50 u prvoj, 90 u drugoj i 135 u trecoj. i 180 u cetvrtoj mi je science fiction.

Pa ako se malo izlozis, ili pretices ili eto jednostavno volis da vozis na visokom broju obrtaja onda to i nije tako cudno :)

vid'o sam deda mraza

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...