Jump to content

nemačko auto je najbolje auto


tracktorista

Recommended Posts

sad si lupio, bmw je poznat po bez-razloga skupim kolima i velikoj potrosnji. ne vidim sto jedna bmw trojka kosta 5-10 hiljada eura vise od jednog citroena c5 koji je mama za taj isti bmw. i mislim da je pametan potez praviti vozila u svim segmentima s obzirom da je proizvodjaca i modela sve vise i sve vise zahteva od strane kupaca

\m/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sto se mene tice cene su nerealne. kako bre svabe da budu toliko skuplje od npr japanaca da ne govorim za ostale. jesu dobri, ali ne duplo bolji..

i da, obavezno pogledati i smejati se glasno:

http://www.youtube.com/watch?v=IkxAd7Er-mQ

4:50 pa do kraja... mada mozete pogledati i sve

Edited by tracktoRista

\m/

Link to comment
Share on other sites

Ako cemo u diskusiju, stariji modeli svih vrsta automobila su generalno kvalitetniji nego danas, ali MAJ GAD koji crni citroen msm moze ti biti "mama auto" samo ako si penzos or smth, ali i da sam penzos kupio bih mechku neku nego pustimo to, shto se tiche kvaliteta bmw je u mnogim aspektima kvalitetniji auto par razloga su recimo konfor,mnogoooooo izdrzivljiji motori, mnooogooo startniji motori, mnogo luxsuzniji za velike puteve, naravno ima i mana to je verovatno potroshnja sve ostalo je do ukusa neko voli chvrshci auto neko opushteniji ali generalno ako prichamo o kvalitetu nemac je nemac i tu nikad nece biti diskusije, mozda ce za nekoliko godina prodavati kola na zvuchnost i poznatost imena ali za sada su prejaki.

French Foreign Legion, Legio Patria Nostra! FFL ONE LOVE!

Link to comment
Share on other sites

ako pricamo o komforu 'nemci' ne mogu da se takmice sa 'francuzima' u nekoj nizoj i srednjoj klasi (ne bih sada o izdrkavanjima tipa bmw7, a8 ili s klasi koja je bmw7 za bmw7 i audi a8 zajedno) znaci za iste pare ja cu kupiti francuza sa mega komforom, svom dodatnom opremom i istim motorom u segmentu iznad nego da kupim nemacki automobil.

tipa za iste (cesto nize) pare mogu kupiti c5 ili 407 u ful opremi ILI a4, bmw3 ili c klasu sa samo podizacima napred i daj boze da ima klimu. i to je nerealno

Edited by tracktoRista

\m/

Link to comment
Share on other sites

Kada dodje ovako neko da lupeta gluposti smuchi mi se internet ceo. Bmw ima veliku potroshnju ? Koliko ja znam njihovu motori su najstedljiviji u klasi. Bmw 0 lichni na golfa, jer je mali kao i on ? Boze gospode pomiluj nas....

@tracktorista - da ali ces na tom istom francuzu izgubiti 50 % dok ces na nemcu za isti period izgubiti mozda 20 % a da ne pricham kada ti rikne neshto.

Edited by Goga[TT]
bnlsignature.jpg
Link to comment
Share on other sites

uh lose sam napisao u odnosu na ono sta sam hteo da kazem - nova s klasa je mamara za trenutne sedmice i a osmice.

' date='01 February 2010 - 10:06' timestamp='1265015170' post='1517060']

Kada dodje ovako neko da lupeta gluposti smuchi mi se internet ceo. Bmw ima veliku potroshnju ? Koliko ja znam njihovu motori su najstedljiviji u klasi. Bmw 0 lichni na golfa, jer je mali kao i on ? Boze gospode pomiluj nas....

@tracktorista - da ali ces na tom istom francuzu izgubiti 50 % dok ces na nemcu za isti period izgubiti mozda 20 % a da ne pricham kada ti rikne neshto.

GoGo idi malo po forumima i raspitaj se za potrosnju bmw benzin motora svih generacija do poslednje.

\m/

Link to comment
Share on other sites

Nije problem shto je mali i lichi na golfa problem je shto se spushta na nivo svakodnevno dostpunih automobila tipa fijat i shta ti ja znam...

shto naravno nije loshe za prodaju ali gubi onaj shmek shto je imao ... jednostavno ce uvek biti bmw=burzuji i izdrkavanja....

French Foreign Legion, Legio Patria Nostra! FFL ONE LOVE!

Link to comment
Share on other sites

Nemac je nemac? Bilo pre 10 godina, i to mozda.

nemac je nemac je po meni i dan danas... iskreno,meni je isto dojadilo da slusam kako su nemci precenjeni u odnosu na ostatak kola. pa ako su toliko precenjeni,kako se prodaju i dalje toliko? zasto taj pogani golf ide kao alva i dan danas? pa ako nista,nasi ljudi su bar sto se para tice skepticni uvek bili,a kupuju vw kao da su rasprodaje. imao sam bmw serije 1,koji mnogi kod nas pljuju sa pricama da nije pravi bmw i ostalo. sad vozim clio sa najjacom opremom koju moze da ima,koji nov kosta koliko i ogoljeni bmw serije 1,nov takodje.

i razlike? pa,tacno se vidi to gde su nemci nemci. clio,koliko god mi bio drazi auto od bmw-a za voznju,ne moze da se meri sa kvalitetom izrade. jednostavno,taj clio je presao 16000km a vec cujem u kabini neke zvukove koji ne znam odakle dopiru. cas krcka instrument tabla,pa cujem neki zvuk iz pregrade,radio se ugasi sam od sebe (iskoci neki osigurac) itt,neke sitnice zbog kojih se tripujes stalno... a bmw? nista,sve je utegnuto kako i treba, da bude,ne krcka nista a presao je duplo vise od clia. doduse,to su smesne kilometraze za kola,ali kad clio krcka vec na 16k,sta ce da radi na 100k? nemci jednostavno znaju te sitnice da odrade kako treba,da steknes utisak da zaista vozis automobil koji nije samo prevozno sredstvo od A do B...

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Moram da priznam da nemci zaista umeju da naprave dobar auto. Ali isto tako japanci umeju da naprave dobar auto - kad pogledam ovaj moj swift, on je napravljen da se vozi. Znachi nema nishta nabudzeno, nema neke fancy stvari ali pali na -40, preshao je skoro 40 000, od toga je 16 000 po ruskim zamrznutim putevima. Jedino shto mi se ne svidja u njemu je mali gepek i to shto nema dobru podrshku za donji deo ledja pa je teshko voziti vishe od 500 km odjednom (shto je za Evropu ok, ali za Rusiju ne).

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

nemac je nemac je po meni i dan danas... iskreno,meni je isto dojadilo da slusam kako su nemci precenjeni u odnosu na ostatak kola. pa ako su toliko precenjeni,kako se prodaju i dalje toliko? zasto taj pogani golf ide kao alva i dan danas? pa ako nista,nasi ljudi su bar sto se para tice skepticni uvek bili,a kupuju vw kao da su rasprodaje. imao sam bmw serije 1,koji mnogi kod nas pljuju sa pricama da nije pravi bmw i ostalo. sad vozim clio sa najjacom opremom koju moze da ima,koji nov kosta koliko i ogoljeni bmw serije 1,nov takodje.

i razlike? pa,tacno se vidi to gde su nemci nemci. clio,koliko god mi bio drazi auto od bmw-a za voznju,ne moze da se meri sa kvalitetom izrade. jednostavno,taj clio je presao 16000km a vec cujem u kabini neke zvukove koji ne znam odakle dopiru. cas krcka instrument tabla,pa cujem neki zvuk iz pregrade,radio se ugasi sam od sebe (iskoci neki osigurac) itt,neke sitnice zbog kojih se tripujes stalno... a bmw? nista,sve je utegnuto kako i treba, da bude,ne krcka nista a presao je duplo vise od clia. doduse,to su smesne kilometraze za kola,ali kad clio krcka vec na 16k,sta ce da radi na 100k? nemci jednostavno znaju te sitnice da odrade kako treba,da steknes utisak da zaista vozis automobil koji nije samo prevozno sredstvo od A do B...

drugi deo posta baci u vodu jer

1) poredis klio (realnije bi bilo da je megan u pitanju) i bmw1

2) individualni primeri se ne racunaju

moj poznanik ima bmw3 dizelasa (ovog najnovijeg) i za popravka motora i kuraca ispod haube je za godinu dana dao 4-5 hiljada eura :/ dok drugi poznanik vozi ford fiestu 200000km jos bez vecih kvarova. mislim istiniti su primeri, ali ne daju celu sliku.. mnogo losa indukcija

\m/

Link to comment
Share on other sites

Realno mi smo idioti, nama je doshao lik sa imenom traktorista da prosipa pamet o novom bmw-u. Moj drugar je u isto vreme kupio novi x5 3.0sd (275hp) i merc e 350 (3.0 motor 280hp) benzinac. Od nule do 100 ubrzavaju za isto vreme iako je ovo dzip i dizelash dok merc troshi 20 litara benzina kada ga grublje vozish, a bmw 10 - 11 litara dizela. Mrzi me da ti kachim uporedjivanja ali poseti bmw-ov, audiev i mercedesov sajt i uporedi specifikacije za isti motor i videces.

bnlsignature.jpg
Link to comment
Share on other sites

drugi deo posta baci u vodu jer

1) poredis klio (realnije bi bilo da je megan u pitanju) i bmw1

2) individualni primeri se ne racunaju

moj poznanik ima bmw3 dizelasa (ovog najnovijeg) i za popravka motora i kuraca ispod haube je za godinu dana dao 4-5 hiljada eura :/ dok drugi poznanik vozi ford fiestu 200000km jos bez vecih kvarova. mislim istiniti su primeri, ali ne daju celu sliku.. mnogo losa indukcija

losa indukcija? izvini,a po cemu si ti dosao do zakljucka da su nemci precenjeni? tako sto si vozio iste ili sta? naravno da cu da pogledam na svom licnom primeru prvo,jer sam vozio oba auta,pritom oba su nova sa malom kilomterazom. ja ti lepo kazem,bmw za 20k eur nudi tu seriju 1,ogoljenu bez koze na menjacu i volanu,dok clio sport za te pare ima 200ks,automatsku klimu,brembo kocnice i ostalo. ista cena, a na papiru clio nudi mnogo vise.

e,ali poenta je u tom kvalitetu izrade koji neki ljudi ocigledno ne vide, pa su prvi da kazu kako je sve to isto,samo se kod nemaca placa znak koji vozis.

a taj megane je isto kurac u odnosu na bmw serije 1 (ili bilo koja nemacka kola iz premoum segmenta),sto se tice zavrsne obrade. pa mercedes 124ka stara 20 godina je zategnutija od bilo kog novijeg francuza,italijana i slicnih. ja ne izdvajam ni jednu marku posebno,ali kad mi neko kaze da nema nikakve razlike kod npr audija a3 i megana,kenja mi se.

Edited by Mitch

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...