Jump to content

NWN 2 fanmade modul


[BMF]Psycho

Recommended Posts

Da, taj copy/paste je otpriliko kao sto sam ga opisao. Ili si ultimate evil ili ultimate good. Samo su ubacili vise nacina kako ces svoju odluku sprovesti u delo, sto i izdvaja fallout od drugih slicnih igara. Ali sam put kojim glavni char vodi je prilicno linearan. Ides od grada do grada i biras oces uraditi dobru ili losu stvar. Isto to se dogadja i u baldur's-u. Tek su i u Fallout 2 i Baldur's Gate 2 ubacili taj, meni toliko omiljeni subtlety u kvestovima. Gde imas sto izbora, da izigras obe strane u svoju korist po mogucstvu. Da budes zao ali ne sasvim. Da budes dobar ali ne sasvim.

U fallout imas te sitne detalje koji omogucuju da postavis mikrofon recimo, da iskopas grob ili hakujes komp, dok u baldur's imas grupu od 6 charova, melee, ranged + magije cime vizuelnim i taktichkim kvalitetom nadmasuje borbe u falloutu, u kom sam samo stojao sa snajperom i pobio ceo svet.

Medjutim, sve su to tehnicke razlike. Sama bit kvestova je prilicno ista, kao i odluke koje mozes da doneses.

Ako zelis da dalje vodimo ozbiljnu raspravu, molio bih te da ne koristis copy/paste i vickaste dosetke, vec da pruzis argumente iz glave i po mogucstvu direktne primere gde fallout shije baldur's. A mogo bi samo da priznas da si pogresio, mada kontam da ti je to poslednja opcija :)

sta sam ja to tacno pogresio? sto kazem za najnelinearniji rpg da je nelinearan? izvini but jbga, prosmuraj malo po netu i videces da je BG daleko linearniji of fo i da se svi slazu u tome... nemam vise vremena da se raspravaljam i kucam iz glave , igram ponovo delove igre da bih to nekom pojedincu dokazivao

ja ti upravo predstavljam da je fallout-ov c&q takav da ne znas kakav ce ti rezultat doneti i kako ce ti se to odraziti na igranje... jel to ima u bg-u? gde ti je bre linearnost u tome sto lutas po mapi i resavas kvestove koje god hoces pri tom da nisi siguran da li si uradio pravu ili pogresnu stvar, po moralnim normama ili za galvni kvest, i nisi siguran za krajnji rezultat????? juris chip? mozes da dokupis josh vremena, mozes da ga nadjes i resavas zapocete kvestove za koje nisi imao vremena...

fo2 je govance u poredjenju sa fo1, sa pricom koju su unakazili kojekakvim zajebancijama, pola kvestova nije zavrseno i pola kvestova ima pozadinsku pricu pomalou out of place u odnosu na fo1...

ali ti si presao fo sa sniperom, niti znas dal moze drugacije bolje ili kvalitetnije ili zabavnije, a moze, jer je sniper imba i generalno je za sisice... jesi li igrao kao melee? jesi li igrao sa diplomatom, jesi li igrao sa bilo cim drugim ? jebnote ja sam presao samo u leather jacketu i sa soweoff shotkom jer sma bio u madmax tripu a u igri je izgledalo do jaja, sto ce reci da po zavrsetak igre i kvestovanje nije uopste bitno kakav pristup imas fajtu.... dough

i btw i u fo2 si sa sniperom da zavrsis igru...

nalupetao si se kao najgora nublara :|

uporedjivati falloutov sistem kvestova i sve ostalo na jednoj strani sa baldurovim sistemom borbena drugoj???... ajme jao, sta je sledece? da uporedjujemo company of heroes i civilizaciju

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

sta sam ja to tacno pogresio?

sto si reko da je baldur's linearan. kec je linearniji od dvojke, ali kako se prica u kecu nije zavrsila vec samopocela, treba gledati sve njene delove kao jednu igru. kao takva, baldur's gate predstavlja simbol nelinearnosti. potrazi malo po netu pa ces videti da sam upravu.

ja ti upravo predstavljam da je fallout-ov c&q takav da ne znas kakav ce ti rezultat doneti i kako ce ti se to odraziti na igranje... jel to ima u bg-u?

ima. u bg-u imas 9 aligmenta i shodno njima mozes da se ponasas i resavas kvestove. npc-jevi ce te tretirati drugacije u zavisnosti od aligmenta. neki kvestovi ce biti moguci, a neki ne. u zavisnosti od tvojih odluka i akcija, saputnici mogu da te podrze ili da se naljute, u toku igranja daju svoje misljenje. mogu medjusobno da se pobiju ako se ne podnose. mozes da imas super deep romanse sa nekima. sto sve ukupno doprinosi fantasticnom i ni u jednoj drugoj igri vidjenom osecaju komunikacije i companionshipa. jel ima to u fallout-u? gde se mule za nosenje stvari pucaju medjusobno kad pocne fajt.

gde ti je bre linearnost u tome sto lutas po mapi i resavas kvestove koje god hoces pri tom da nisi siguran da li si uradio pravu ili pogresnu stvar, po moralnim normama ili za galvni kvest, i nisi siguran za krajnji rezultat?????

da vidimo. rejderi zli, debeli zao, kilian dobar, sherif dobar, thiefs guild nestasni, onaj mafijas iz podruma zao, mutanti zli, oni iz crkve ludaci. za bilo koji kvest od ovih fakcija sam imao prilicno dobru ideju sta je moralno ispravno a sta nije, i prilicno sam bio siguran sta da ocekujem kao posledice. jedina tacka gde sam se poceso po glavi u celoj igri je bio razgovor sa masterom, tu skidam kapu.

juris chip? mozes da dokupis josh vremena, mozes da ga nadjes i resavas zapocete kvestove za koje nisi imao vremena...

ocuha ti ubila monstruozna figura, boris se protiv organizacije bandita koja terorise jednu ogromnu oblast i usput resavas fantasticne side questove i otkrivas neverovatne lokacije i karaktere, otkrivas da ti je otac bog a polu brat zeli da te rokne, istrazujes ogroman grad pun svojevrsnih intriga i zagonetki koji vode do legendarnih artifakta....a ovo je samo kratak opis keca, gde je dvojka plus ekspanzije...

ali ti si presao fo sa sniperom, niti znas dal moze drugacije bolje ili kvalitetnije ili zabavnije, a moze, jer je sniper imba i generalno je za sisice... jesi li igrao kao melee? jesi li igrao sa diplomatom, jesi li igrao sa bilo cim drugim ? jebnote ja sam presao samo u leather jacketu i sa soweoff shotkom jer sma bio u madmax tripu a u igri je izgledalo do jaja, sto ce reci da po zavrsetak igre i kvestovanje nije uopste bitno kakav pristup imas fajtu.... dough

otkud znas da ne znam da moze i drugacije? to sam reko samo kao ilustraciju "kompleksnosti borbe" u falloutu. u baldursu, pogotovo kecu, svaki jebeni fajt je frka da te ne ubiju i razmisljanje svakog sekunda sta sa kojim likom da ucinis.

a sad ja tebe da pitam, jesi ti igrao baldur's kao fighter, i kao thief, i kao mage, i kao cleric, i kao druid, i kao ranger itd itd. drugacije iskustvo svaki put. jebote ja sam presao keca sa svakom rasom i klasom bar po jednom, i onda nastavio dvojku skoro svaki put, jer toliko zavolim chara da moram da ga isteram do kraja. pa onda biram svaki put drugacije saputnike, cisto da resim sve kvestove iz njihovog zivota i da vidim sta ce im pisati na kraju.

nalupetao si se kao najgora nublara :|

rece neko ko nece da prizna da je pogresio time sto je najbolju pc fantasy role play igru svih vremena nazvao linearnom.

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

Link to comment
Share on other sites

sto si reko da je baldur's linearan. kec je linearniji od dvojke, ali kako se prica u kecu nije zavrsila vec samopocela, treba gledati sve njene delove kao jednu igru. kao takva, baldur's gate predstavlja simbol nelinearnosti. potrazi malo po netu pa ces videti da sam upravu.

pa jest linearan ako gledas fallout... i kakav ti je to pristup prici, bg1 (kao najslabiji deo cele price) je u stvari deo dvojke? wtf? bg1 je jedan od najslabijih naslova iz grupe tih odlskul igara. 7 nivoa, 30 lokacija i oko 50 NPCeva

ima. u bg-u imas 9 aligmenta i shodno njima mozes da se ponasas i resavas kvestove. npc-jevi ce te tretirati drugacije u zavisnosti od aligmenta. neki kvestovi ce biti moguci, a neki ne. u zavisnosti od tvojih odluka i akcija, saputnici mogu da te podrze ili da se naljute, u toku igranja daju svoje misljenje. mogu medjusobno da se pobiju ako se ne podnose. mozes da imas super deep romanse sa nekima. sto sve ukupno doprinosi fantasticnom i ni u jednoj drugoj igri vidjenom osecaju komunikacije i companionshipa. jel ima to u fallout-u? gde se mule za nosenje stvari pucaju medjusobno kad pocne fajt.

jel ti mene zezas? treba ti aligment da bi znao sta radis u igri? grupa aligmenta je ono sto cini dnd tupavim kao i klase i za mene to je ogroman SPOILER na samom startu igre, i opet na osnovu toga znash sta radi i kakve ces reakcije dobiti... toga u fo nema, uradi dobro vratice ti se lose, uradi lose bices nagradjen i slicno... osecaj komunikacije? izvini ali sistem dijaloga iz fo-a sa njegovim dialog branching tree (jebem li ga kako se prevodi, drvo grananja u dijalozima :)) je ne prevazidjen do danas... tek pre otprilike pre nesto vise od 1 godine su otkriveni svi delovi dijaloga i kako do njih doci i otvoriti ih

da vidimo. rejderi zli, debeli zao, kilian dobar, sherif dobar, thiefs guild nestasni, onaj mafijas iz podruma zao, mutanti zli, oni iz crkve ludaci. za bilo koji kvest od ovih fakcija sam imao prilicno dobru ideju sta je moralno ispravno a sta nije, i prilicno sam bio siguran sta da ocekujem kao posledice. jedina tacka gde sam se poceso po glavi u celoj igri je bio razgovor sa masterom, tu skidam kapu.

wow! tako je to je analiza FOa [roflmao]

ocuha ti ubila monstruozna figura, boris se protiv organizacije bandita koja terorise jednu ogromnu oblast i usput resavas fantasticne side questove i otkrivas neverovatne lokacije i karaktere, otkrivas da ti je otac bog a polu brat zeli da te rokne, istrazujes ogroman grad pun svojevrsnih intriga i zagonetki koji vode do legendarnih artifakta....a ovo je samo kratak opis keca, gde je dvojka plus ekspanzije...

prica je recimo super, ko je spominjao bila sto oko toga? i kakve to veze sa temom ima? ja sam spomenuo glavni kvest i njegove opcije za resavanje, jel treba sad i ja da spominjem koliko dobrih side questova ima fo?

koliko opcija za resavanje kvestova, sto glavnih sto sporednih, imas u jednom prolazu kroz igru? hajde tako da pitam

u fo mozes da budes dobar a mozes i zao, a mozes i mesano u svakom slucaju dobijash exp za kvestovanje? nista ti nije iskljuceno sve je otvoreno

otkud znas da ne znam da moze i drugacije? to sam reko samo kao ilustraciju "kompleksnosti borbe" u falloutu. u baldursu, pogotovo kecu, svaki jebeni fajt je frka da te ne ubiju i razmisljanje svakog sekunda sta sa kojim likom da ucinis.

a sad ja tebe da pitam, jesi ti igrao baldur's kao fighter, i kao thief, i kao mage, i kao cleric, i kao druid, i kao ranger itd itd. drugacije iskustvo svaki put. jebote ja sam presao keca sa svakom rasom i klasom bar po jednom, i onda nastavio dvojku skoro svaki put, jer toliko zavolim chara da moram da ga isteram do kraja. pa onda biram svaki put drugacije saputnike, cisto da resim sve kvestove iz njihovog zivota i da vidim sta ce im pisati na kraju.

pa ti si se tim hvalio, ne ja

i u fo je frka ako ne igras na normal tezini? u ostalom sniper dobijas mnogo kasnije, do nejga ima da se guli i guli... i da borba je kompleksna zasto nije? ti si prvi koji tvrdi suprotno. nisam igrao keca sa svakim likom jer bih posle toga izvrsio harikiri... dungeon crowler sa kvazi dijalozima, rt borba od koje ne mozes pobeci a ima je na svakom cosku, delimicno taktican hack and slash... NPCevi su zanimljivi i kakve to veze ima sa celom pricom?

btw svaka cast, cenim tvoj fanatizam

rece neko ko nece da prizna da je pogresio time sto je najbolju pc fantasy role play igru svih vremena nazvao linearnom.

bg1 to nije

bg 2 bi svakako mogao biti

planscape torment?

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

i u fo je frka ako ne igras na normal tezini? u ostalom sniper dobijas mnogo kasnije, do nejga ima da se guli i guli...

Ulazem prigovor :)

Mozes da ga kupis u Hubu relativno veoma brzo. Kosta par hiljadarki koje posle onog prvog banditskog kampa nije tesko skupiti.

Al jeste, snipe je za pickice...naravno, odigrao sa snipom :)

Link to comment
Share on other sites

pa jest linearan ako gledas fallout... i kakav ti je to pristup prici, bg1 (kao najslabiji deo cele price) je u stvari deo dvojke? wtf? bg1 je jedan od najslabijih naslova iz grupe tih odlskul igara. 7 nivoa, 30 lokacija i oko 50 NPCeva

sreca moja pa si se sam obruko komentarom posle tri tacke, tako da necu nista da kazem ovde.

toga u fo nema, uradi dobro vratice ti se lose, uradi lose bices nagradjen i slicno...

sta izmisljas. pa prvi kvest u shady sands je klasika knight in shiney armor kvest, spasi nemocne od zlih monstera(skorpiona) i pobi zle rejdere koji ih ugnjetavaju. sledeca scena opet klasika, dobar i zao se bore za prevlast u gradu.

osecaj komunikacije? izvini ali sistem dijaloga iz fo-a sa njegovim dialog branching tree (jebem li ga kako se prevodi, drvo grananja u dijalozima :)) je ne prevazidjen do danas... tek pre otprilike pre nesto vise od 1 godine su otkriveni svi delovi dijaloga i kako do njih doci i otvoriti ih

to stoji, ali sistem kompanjona je mizeran u poredjenju sa bg-om. kada ti se neko pridruzi i zajedno sa njihovim stavovima resavas situacije, tek se tu dobije pravi osecaj drustva.

wow! tako je to je analiza FOa [roflmao]

ti si poceo.

u fo mozes da budes dobar a mozes i zao, a mozes i mesano u svakom slucaju dobijash exp za kvestovanje? nista ti nije iskljuceno sve je otvoreno

isto to se primenjuje i na bg, i onda ja tebe pitam otkud ti ideja da su kvestovi komplikovaniji u falloutu? nelinearniji? obe igre je radilio isti studio, sa istim konceptom u razlicitim svetovima.

i u fo je frka ako ne igras na normal tezini? u ostalom sniper dobijas mnogo kasnije, do nejga ima da se guli i guli... i da borba je kompleksna zasto nije?

isto tako sam samo stojo i pucao u rejdere, ne bitno koje sam oruzje imao. oces da kazes da je realno da jedan vault noob moze single handedly da pobije kamp od 20 iskusnih ubica? nigga please. moja poenta je da borbe u fallout, iako vrlo zanimljive jer mogu da se rade razlicitim stilovima, nisu ni najmanje zahtevne.

dungeon crowler sa kvazi dijalozima, rt borba od koje ne mozes pobeci a ima je na svakom cosku, delimicno taktican hack and slash...

wow! tako je to je analiza BGa [roflmao]

bg1 to nije

bg 2 bi svakako mogao biti

planscape torment?

vecina true fanova ce ti reci da im je bg1 cak bolji od dvojke. ali moja poenta je da je baldur's gate jedna igra iz vise delova, to je sve jedna prica o liku kojeg vodis. da li je suvise od mene da ocekujem da shvatis ovaj koncept?

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

Link to comment
Share on other sites

Ako dopustas bionic, jedno pitanje:

zar dijalog u BGu nije isti bez obzira kakve statse stavio? Tj. postoji raznolikost samo sto se tice aligmenta ali ne i npr intela (ili npr charisme, no ne secam se da li je bila ili ne)? Samo pitam, ne komentarisem :)

Link to comment
Share on other sites

da budem iskren, nisam siguran jer nikad nisam igrao sa extremno ruznim i glupim karakterom. ali znam da u dvojci ima kvestova i situacija gde ne mozes nista bez high inteligence ili wisdom. vidis moracu jednom da napravim chara sa int i cha po 3, da vidim sta se desava

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

Link to comment
Share on other sites

sreca moja pa si se sam obruko komentarom posle tri tacke, tako da necu nista da kazem ovde.

sta imam da se brukam, kada sagledas fo sve ostalo ti je smesno manje vise :)

sta izmisljas. pa prvi kvest u shady sands je klasika knight in shiney armor kvest, spasi nemocne od zlih monstera(skorpiona) i pobi zle rejdere koji ih ugnjetavaju. sledeca scena opet klasika, dobar i zao se bore za prevlast u gradu.

lose sam se izrazio, u glavnom nisu svi kvestovi takvi :)

to stoji, ali sistem kompanjona je mizeran u poredjenju sa bg-om. kada ti se neko pridruzi i zajedno sa njihovim stavovima resavas situacije, tek se tu dobije pravi osecaj drustva.

sistem kopmanjona nije ni zamishljen da bude slican bg. tebi je to mizerno, mnogima nije jer nemas direktnu kontrolu nad njima sto je uber kul, jer je rpg o rolpleju tvog alterega a ne njih 10, za to su predvidjene squad based strategije u kojem se zna sta svako mora da uradi :) mada okej priznajem ima to svoje superishka momente ... u fo je kul sto im das okvir u kojem ce donekle ponasati (sad sto je to bilo davne 97. i sto je bagovalo tu i tamo, samo je proizvodilo interesantnije situacije)...u ostalom fo se u bar 80% slucajeva igra solo bez kompanjona, jer je postavka da si tu, u igri, ti i wasteland...

ti si poceo.

nisam siguran al nebitno

isto to se primenjuje i na bg, i onda ja tebe pitam otkud ti ideja da su kvestovi komplikovaniji u falloutu? nelinearniji? obe igre je radilio isti studio, sa istim konceptom u razlicitim svetovima.

pa pogledaj FAQ i vidi koliko kvestova ima IF IF IF IF IF, to ti je cist primer koliko tvoji potezi uticu na ostatak sveta (mali svet ali dinamican :)) i eventualni dalji izbor kvestovanja

isto tako sam samo stojo i pucao u rejdere, ne bitno koje sam oruzje imao. oces da kazes da je realno da jedan vault noob moze single handedly da pobije kamp od 20 iskusnih ubica? nigga please. moja poenta je da borbe u fallout, iako vrlo zanimljive jer mogu da se rade razlicitim stilovima, nisu ni najmanje zahtevne.

hoces da kazes da kad odes kod rajdera sa bilo kojim oruzjem da ces pobediti ma sta se desilo.... to nije tacno, jednsotavno nije tacno...

u ostalom, u FALLOUTu se gejmplej ne vrti oko BORBE... o jbte pa dokle vise da ponavljam... zato ti i kazem da je bg hack n slash sa pauzom (karikiram naravno), jer je borba borba borba, fajta fajta fajta for jor rajta,... sta je sledece da je i icewind dale sjajan rpg

wow! tako je to je analiza BGa [roflmao]

to sam video od tebe :)

vecina true fanova ce ti reci da im je bg1 cak bolji od dvojke. ali moja poenta je da je baldur's gate jedna igra iz vise delova, to je sve jedna prica o liku kojeg vodis. da li je suvise od mene da ocekujem da shvatis ovaj koncept?

pazi, na dosta sam rpg foruma svakodnevno, po onome sto citam gotovo svaki dan svaki 10 hc fan misli da je BG1 bolji i sami priznaju da je to samo iz sentimentalnih razloga, jer su tada prvi put igrali igru

nema sta da shvatam taj koncept, kada je bg2 mnogo ispred bg1, a povezanosti doprinosi import likova iz prvog dela, koji su neki pozdravili a neki i nisu...

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

vidi, bez uvrede, ali ti nisi ni najmanje merodavan da dajes bilo kakve ocene i komparacije, kad ti je jedini dobar frp fo. samo neko ko je u stanju da se potuno udubi u svaki ponudjeni svet, i da ga jednako prisvoji u svojoj masti, moze realno i objektivno da vidi shire i da oceni merodavno.

meni su i fallout i baldur's gate super igre, sa razlikom da kad sam presao fo, osecao sam se ko da sam pogled'o dobar americki film. a posle bg-a, epic epic epic, van sebe.

nisi u pravu ovaj put G!!! :p

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

Link to comment
Share on other sites

aj proveri za ono, ako ti nije muka, posto pokusavam da se setim zasto mi se nije svidela igra na prvu..pored cinjenice da sam bio zauzet sa drugim igrama.

Ma pusti Gja, vis da ne zna ni za sniper gde ima da se kupi u FO ;) (peckanje, zezanje, bre)

Link to comment
Share on other sites

aj ako se secas, onda reci koja je ono mapa sa vodopadom, sto nisam napisao ime :)

@brue

najveci stat je 18, najmanji 3. napravio sam dwarf warriora sa 6 int i 7 cha. prvi encounter je dokazao da statovi uticu na konverzaciju sa npc-jevima. ova dvojica ispred candlekeepa se obicno pridruze, predpostavljam kad imas vecu charismu. evo i dokaz.

gpwned.jpg

@G!!!

ti reche da ovo ima samo u fallout-u.

ace_ventura.gif

can you feel it? huh? huh? can you feel it?

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

Link to comment
Share on other sites

aj ako se secas, onda reci koja je ono mapa sa vodopadom, sto nisam napisao ime :)

@brue

najveci stat je 18, najmanji 3. napravio sam dwarf warriora sa 6 int i 7 cha. prvi encounter je dokazao da statovi uticu na konverzaciju sa npc-jevima. ova dvojica ispred candlekeepa se obicno pridruze, predpostavljam kad imas vecu charismu. evo i dokaz.

%7Boption%7Dhttp://img15.imageshack.us/img15/7482/gpwned.jpg[/img

@G!!!

ti reche da ovo ima samo u fallout-u.

%7Boption%7Dace_ventura.gif[/img

can you feel it? huh? huh? can you feel it?

cek sta si dokazao? da time sto imas vecu harizmu mozes da primis vise npc-a? sta je tu toliko novo?

i odgovor na prethodni tvoj post :)

naravno da polazim od fo-a kao najbolje rpga-, kao sto i to polazis od bg-a...

ne odgovaras na moje dokaze vec uporno govoris da sam ja u necem pogresio, kao da ce zbog toga to izgledati kao istina... no, zajebao si se :)

i btw inteligencija u FOu utice ne samo na komplatnu konverzaciju (ciji sistem je sam po sebi dublji od BGa, jebote nemoj me zajebavati vise :)) vec i na samo kvestovanje... pored svih ostalih statsa

ako hoces da ti vadim konverzacije iz fo-a kada imas int 2, 5 ili 10 rado cu to uraditi :)

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...