-
Posts
511 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
-
Na pocetku postoje vec predefinisani karakteri i mogucnost da se kreira novi (INT, PSY, FYS, MOT), plus se glavnom liku bira jedna glavna osobina (da li logicki razmislja, da li je podlozan drogama, da li je dobar pregovarac, da li je nasilan...), mada lik na pocetku ne zna ni kako se zove 🙂. Gomila teksta koji je odlicno napisan, grad koji je klasicna distopija, smrdljivi, propali sa ljudima koji su crnilo i svaki (bar ove koje sam ja sreo) imaju pozadinske price koje su turobne, likovi nisu samo tu radi reda i staticni. Cela igra je sandbox, otvorena, tako da nema pravila sta cete da radite, samo imate 15 dana da resite slucaj ubistva. Igra se zavrsava ako za 15 dana ne resite taj slucaj, u toku igre ako moral padne na nulu, itd... Najzanimljiviji su razni glasovi, demoni kojima je opsednut glavni lik i ta njegova komunikacija sa njima, preispitivanje u donosenju odluka gde dobijate negativne i pozitivne bonuse i nesto genijalno vezano za konverzaciju, mesta koje posecuje i neke bitne dogadjaje 😉
-
Je..m li ti sunce kakva igra, kakva mehanika, koliko mogucnosti, izbora i koja prica. Za ovih nekoliko sati koliko sam igrao, samo cu napisati REMEK DELO. Ljudi igrajte ovo pod obavezno. https://zaumstudio.com/
-
Space Fallout :) Steta sto nije neki naslednik Arcanuma, izometrija, ali i ovo ce biti super.
-
https://www.youtube.com/watch?v=kyU2NyqkOPs
-
-
Ja sve ovo vreme ocekujem neku lepu posvetu Arcanumu, ali sta god izbace njih dvoje trebalo bi da bude super (ako i oni nisu izlapeli :). I taj koncept Fallouta u svemiru je kul. Mogu da smeste slican sett.na neku planetu koja je skenjana i izgleda post apokalipticno. Jedva cekam.
-
Steta. Covek je izgoreo u zelji da izbaci bas dobar procedural space sim. Okacice kod igre, i nada se da ce dobre delove koda neko uzeti i napraviti nesto slicno LT. https://www.kickstarter.com/projects/joshparnell/limit-theory-an-infinite-procedural-space-game/posts/2270873
-
Mozda menadzerisanje pod zemljom kao FoShelter (unapredjena kombinacija) sa izlascima napolje. Nesto na foru This War of Mine.
-
Ljudi, nabavljajte ovo cudo. Bas je dobra igra sa puno mogucnosi, a i radili su je ludi Poljaci koji su se odmetnuli od CD Projecta. Frostpunk
-
Ja krenuo da igram, dobro sve ovo izgleda, ogromna je mapa i nije otvorena na pocetku, vec kako se napreduje kroz igru tako se otvaraju ostali delovi na mapi, questovi su jako dobri, ali me neka pijandura na pocetku ispresavijala. Popio sam dobre batine. Nije ni malo laka igra, a nema podesavanje tezine. Sto rece neko gore, ovo je MB, ali na steroidima. Bice ovde dosta modova kao i za MB. Nema save opcije, vec kada se popije radza u kavani onda se snima pozicija (vec se na Nexusu pojavio mod koji dozvoljava snimanje u bilo kom trenutku) ili da se nadje krevet pa da se otkunja. Bice kasnije zajebano kada krenu vece bitke, a nigde kreveta niti kavane sa rakijom
-
Ima, ima, itekako. Procitajte ovaj tekst koji se pojavio kada je izasao NMS, kacio sam ga par puta na raznim forumima. Covek je lepo objasnio potencijal ovog koda i samu tehnologiju, sta je to Sean uradio, a uradio je nesto sa kodiranjem sto niko do sada nije i to kosta tih 60 eur (trenutno na snizenju 24 eur). http://3dgamedevblog.com/wordpress/?p=836
-
Izasao update 1.3 Atlas Rises. Hello! It’s been a year since No Man’s Sky first released, and it’s been an exciting, intense and emotional time for us at Hello Games. We have been quiet, but we have been listening intently. Today we’re excited to announce our third update: Version 1.3 – Atlas Rises is available on Steam now! This is the biggest update we’ve released to date, featuring a new central storyline and a wide array of new and improved features. Whether you’re a veteran interloper or completely new to the No Man’s Sky universe, there has never been a better time to start your journey. Full patch notes are available here: http://www.nomanssky.com/atlas-rises-update, but here’s a quick run down of the main features: 30 hours of branching story and deeper lore Procedurally generated guild missions Much deeper interstellar trading Star Systems have varying wealth, conflict and economies Overhauled Space combat controls, weapons and AI Portal stargates enable quick travel Terrain manipulation for more complex bases New farming and mining interactions bring increased depth Increased biome variety and Rare exotic biomes Analysis visor & discovery improvements Galaxy map and many other UI improvements New S Class ship designs Low altitude flight and the ability to crash your ship Crashed Freighters to salvage on planets Joint exploration Our story brings a new quest system and branching narrative to No Man’s Sky. In the Atlas Rises story, the fabric of existence is starting to falter. A mysterious new inter-dimensional race have appeared, and ancient portals have begun to open. Glitches in the simulation, visualised by strange floating orbs, allow players to see and communicate with up to 16 other travellers and explore the universe together. While interaction with others is currently very limited, this is an important first step into the world of synchronous co-op in No Man’s Sky. On behalf of myself and the team here at Hello Games, I just want to say thank you for this year. Thank you for playing, providing feedback, sharing, discovering and so much more… Our journey continues. https://www.youtube.com/watch?v=7Ux2uewek6s https://www.youtube.com/watch?v=5328iuzHw-w
-
Nije. Sedni pa ih iskucaj i smisli kako ce sve to da radi.
-
Za NMS bolje vreme tek dolazi i ima sanse da postane nesto jako posebno (po meni je vec sada, ne znam da li postoji ista slicno ovoj igri, Elite Dangerous, Star Citizen su drugaciji profili igara, a opet se sve tri kuvaju u istom loncu). Ljudi se polako vracaju na ovu igru sa svim ovim besplatnim sadrzajima. Sto rece jedan lik: "Putovanje je važnije od cilja", tako da ta jurnjava do sredista galaksije nije primarni cilj. Ja nikada nisam otisao tamo i nije me to zanimalo. Samo sam ispratio 2 traga da bi dosao do Antimmatera zbog Hyper pogona i baterija za isti i dalje sam sam birao gde cu i kako cu i svaki put je to bilo drugacije (pa u igri postoji ceo sistem statistika sta si otkrio, koje zivotinje, sisteme, sa kim si ok od frakcija i za sva ta otkrica dobijas novac, a sva ta imena sistema mozes da preimenujes ili ako te ne mrzi da pises dnevnik, zapisujes i posle nekog vremena, eto ti lepa sci fi prica sa gomilom fotografija). Algoritam radi posao kako treba i nista nije isto, a nikada ne znas sta te ceka na nekoj planeti, da li ce da te napadne neka zivotinja, da te presretnu pirati, da li ces ostati bez goriva, pa opet jurnjava i skupljanje resursa za gorivo, da li ces da se sprzis na +200 setajuci po planeti i skupljajuci neke bitne resurse, a lose si procenio razdaljinu od broda. Pa onda planiranje gde izgraditi bazu, vozila, pa frigatu i njihovo povezivanje zbog para...NMS kod svakog igraca ostavlja drugaciji utisak i svako sebi pravi svoju Sci Fi pricu (to je Sean i hteo sa igrom). Stvar je samo kako je ko shvatio NMS i kako ga prihvata. Meni je igra super, nekome ne, jer je gledao samo trejlere i najave pre izdavanja, a kada se igra pojavila vecina nije ni probala igru, vec se vode samo onim sto su videli na YT i citajuci komentare likova koji su u igri proveli max sat vremena, izbrisali igru i trazili povracaj novca. Ako nekoga zanima i tek krece sa NMS ovde moze da pronadje vecinu stvari NMS Wiki
-
Menjaju neke delove price i neke mehanike u samoj igri, dodaju neke portale za brze kretanje po lokacijama, nove brodove, resurse, spominju se nekakvi planovi za nove brodove i potraga za njima, raznorazne audio trake sa skrivenim podacima koje treba desifrovati (to su testirali prethodnih 2 meseca u Titanu), a sve je opet povezano sa putovanjem u centar u koji i ne moras da odes. Ovo je tek pocetak, jer planiraju da dodaju ko zna koliko stvari, a sve te stvari ce biti besplatne kao i do sada. Jbga, ljudi koji su pazarili igru su platili 60 eur samo taj famozni kod kao tvrdu bazu za dalje nadogradnje, a kada pogledam sta i kako su programirali tih 60 eur je opravdano (ako imas takvo znanje iz programiranja i matematike, zasto da ga lepo ne unovcis). Sedni pa iskucaj 600000 linija koda sa kompleksnim algoritmima. Ne znam da li bi podigao igru na neki servis i stavio cenu 15 ili 20 eur. Art style u igri je sci fi Asimov sa Galaktika brodicima sto je retko da se vidi u nekoj igri, pogotovo posle dodavanja onih camera filtera gde moze da se promeni ceo kolorit u igri. Po meni NMS ide u super smeru i jedva cekam da vidim dalje sta ce da izbacuju. Ja sam je kupio kada je bila na popustu za 23 eur i ako je malo falilo da im zalepim 60. Ko zna koliko sam ubio sati u njoj. I dalje je igram. Jaka je moderska zajednica oko NMS, a ima i puno mod djubreta. Probao sam dosta tih modova, neki su zanimljivi, neki ne, ali sam na kraju pobrisao sve te modove i vratio se na osnovnu verziju.