U gradu i kad su pitanju bulevari sa 3 trake više od 60 nema potrebe da bude, gde ja iskreno ne mogu da se setim da postoji bulevar sa 3 trake u gradu gde nema kuća okolo, a ograničenje je 50. Verovatno imaš u glavi neki primer, a ja opet kažem, a koliko ćeš da uštediš na vremenu u bulevaru koji sigurno nije duži od npr. 2 km ako voziš 50 i ako voziš 80? Manje od jednog minuta! Kakva protočnost, kad posle 2 km tog bulevara se ulivaš opet u jednu traku? Besmisleno.
Protočnost se obezbeđuje i sa 50 i sa 80, samo uz manji rizik.
Sigurno da bi i policija trebalo bolje da radi, ali ne mogu ni oni biti svuda i u svako vreme, a opet mislim da je pravi uzrok problema loša saobraćajna kultura, što podrazumeva baš nepoštovanje saobraćajnih propisa, lako ćemo, to je za budale itd.
Isto tako i loša, restriktivna, potkupljiva i suviše blaga sudska i prekršajna praksa je veliki deo problema.