116
Jasno mi je da je manje-više isto, o izgledu sam i pisao. Nekako mi oduvek nova oktavija delovala kao da je maaalo duža nazad u odnosu na napred, pa karavan to nekako izbalansira.
Ja sam baš nešto ovih dana skontao da mi Octavia karavan čak i lepša od sedam varijante!
Inače žena duži službenu 1.5 benzin, skroz korektno auto, da kupujem sad novo sigurno bi bila u užem izboru, samo karavan, jelte :DD
Mada što se osećaja vožnje tiče bolja mi je bila ona starija oktavija, nekako direktnija i sve, kao golf skoro!
Nomky reshio da kupi nov auto. Dajte neke kochije ili rikshu do 22-23k €.
Biznis plan je prodati stari za cca 5k €, dati 5k €, ostatak kredit :c
Sirotiljo i bogu si teshka :c
Posto nema više starog mosta zatvaranjem i ovog za tramvaje ostajemo bez tramvaja u gradu :)))
Tada su, kako piše eKapija, iz nepoznatih razloga u ovaj tramvajski koridor ugrađeni drveni pragovi umesto betonskih. Saobraćaj se preko tog tramvajskog koridora manje-više nesmetano odvijao u prethodnih šest godina, da bi posle nedavnog iskakanja tramvaja iz šina na Mostu na Adi, nadležne ekipe utvrdile da su problem upravo sporni drveni pragovi i da ova nezgoda na mostu, najverovatnije, neće biti jedina ukoliko se oni ne uklone i ne zamene betonskim.
Kako je rečeno za eKapiju, problem nije samo to što su između šina na mostu ugrađeni drveni pragovi, već i što su oni postavljeni u sirovom stanju, odnosno nisu premazani odgovarajućim uljem radi impregnacije. Pojedini drveni pragovi su prirodnim procesom počeli da trule, što može biti značajan rizik ukoliko bi neki od njih pukao i posledično došlo do razmaknuća šina. Ovom portalu je rečeno i da su u doba ugradnje šina pre šest godina u okviru tog projekta želeli da sve bude u skladu sa principima zaštite životne sredine.