Ako nekog zanima malo štiva za čitanje u pauzama trebljenja default random mape osam meseci, izašla je Hota 1.7.2, ima nova kampanja i neke "CORE" izmene za koje još nisam siguran šta da mislim o njima.
Ključne su one da su se osmelili da probaju da isprave posledice četvrt veka starog "brainfart"-a developera originalne igre koji je rezultirao postojanjem gomile beskorisnih skilova. Da, sada su Learning, Eagle Eye, First Aid, Arti, Bali, Misticizam u neku ruku relevantne, posebno u kontekstu određenih templeta i modova koji se najviše igraju u HotA lobiju (npr Duel template, i svi ostali single-hero, gde je i Scouting odavno pre-jebeno-bitan skil). Ja sam baš zato neke od prvih partija Duela odigrao sa Kinkeriom, Learning spec, dve sam izgubio nekim glupim početničkim greškama u žurbi i borbi sa brutalnim "chess timerom", jednu pobedio i stekao snažan utisak da su bonusi ostvareni pomoću novog Learninga bili jako bitan faktor te pobede.
Razumem da im je srce na pravom mestu, ali takođe sada ulazimo u teritorije gde ja više ne mogu da kažem ono što sam prvi put kad sam ovde "prodavao" HotA, a to je da je to min 75-80% BILO verno originlanoj igri, samo sa neophodnim "variety", "balance", "Quality of Life" doradama. Sad je, u najboljem slučaju, 55-60% verno orginalu.
Koga zanima, ispod je link za chagelog, deo koji je bitan je Gameplay sekcija. I da, počeo sam malo da pikam online, odlično je :D
EDIT - prosečna partija JC ili Duela mi traje negde oko sat i nešto, podržani su simultani potezi do mesca, nedelje i dana do kog se igrači dogovore itd...
EDIT 2 - video sam na spisku, retko, ali video sam da ima kreiranih i mečeva da se igra default M, L ili XL random map ponekad.
https://heroes.thelazy.net/index.php/Horn_of_the_Abyss_(Changelog)