Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/04/2024 in all areas

  1. Ehh zene su cesto aljkavije od muskaraca
    2 points
  2. Zamro nešto kontent, ček... (ripovano iz videa našeg lika sa YT kanala "Living Ironically in Europe")
    2 points
  3. 100.000 MAJKI JEBEM AGENTIMA ZA NEKRETNINE A ovom malom debilku bih usi izvukao, cisto jer ne zna da se kaze EVRA a ne EURA, uf!!11
    1 point
  4. Epic https://store.epicgames.com/en-US/p/the-outer-worlds-spacers-choice-edition https://store.epicgames.com/en-US/p/thief-5bb95f
    1 point
  5. PP it is then :)
    1 point
  6. Zamislite kad bi se neko setio da izda naredjenje da se zaustavi svaki sluzbeni auto drzavnih preduzeca za alkotest koliko bi tek sklonili retarda privremeno sa ulice
    1 point
  7. Zasto niko ne priča o karbon footprintu ruskih tenkova? Cutimo a?
    1 point
  8. Odrastao sam na UFO, Terror from the Deep i Apocalypse. X-Com sam obrnuo tri puta (2 na Ironman), Xenonauts 3 puta krenuo, 1 odigrao do kraja (ironman). Problem je što uz dubinu dođe i širina. Mikromenadžment inventara u Xenonauts mi je verovatno bio 10% playtime. To nikome ne treba. Ili u originalnom UFO što si morao da proizvodiš bombe i magazine. Kao naslednici UFOa, tačno svidi razlika u pristupu: Xeno je verniji originalu, ali zbog toga ne provodiš dovoljno vremena na borbenoj mapi. A kad provodiš, 90% bitaka će biti praćenje jednog te istog šablona (jurišne puške i sačmare razvijene u strelce, snajperi i mitraljezi iza njih, i mic po mic dok ne primete protivnika). Glavni razlog što sam odustao prva dva puta je što sam imao još 20-30 bitaka do kraja gde eventualno mogu da izgubim 1 vonika, ali svaka bitka je 30-60min pomeranja i mikromenadžmenta X-Com se rešio dubine i širine originala, ali je zadržao core mehaniku zbog koje mi je igra bila toliko zabavna. Plus su uveli novu "dubinu": npr. time based misije gde moraš da se stalno krećeš. Klase i sposobnosti. Nova grana razvoja vojnika (egzoskeleti). X-Com 2 je otišao korak dalje i uveo infiltraciju u misije, različite resurse i odbrojavanje do doomsdaya. TL;DR meni je X-Com primer igre koja je rizikovala i uspela. Rešila se gomile sporednih stvari ali je zadržala ono što je čini kultnim naslovom. I Xenonauts je dobra igra, ali se suviše oslanja na rafinisanje postojeće formule, i zbog toga ima i smaračke elemente originala. U tom smislu Phoenix Point mi je isto mnogo kul, jer su isto zadržali core mehaniku UFO (i to više od X-Com), ali su imali radikalne eksperimente ssa ostalim: Strateška mapa ima gomilu novih koncepata, protivnici su biološka stvorenja koja se adaptiraju tvojoj taktici, povremeno ratuješ i sa drugim frakcijama, balistika je ludački dobro urađena, itd. Toplo ti preporučujem da probaš prvo Phoenix Point kad budeš imao vremena.
    1 point
  9. Ako ništa, smanjili su svoj karbon futprint :)
    1 point
  10. koji to stan kosta 100.000e da kupim odmah dva 😄
    1 point
  11. LOL https://www.dailymail.co.uk/news/article-13268069/Antony-Blinkens-Boeing-737-plane-suffers-mechanical-failure-forcing-U-S-Secretary-State-road-Paris-Brussels-Nato-meeting.html
    1 point
  12. jednostavno je, NECE stici u Srbiju 10 godina stari jer nece biti potraznje.
    1 point
  13. Velicina porcija: - mala - srednja - velika - GAZDA ZOKI
    1 point
  14. Drzava pregleda na kraju godine sta je uradjeno, uglavnom ne cimaju ako roditelji nisu retosi. Deca polazu entry ispite pred faks. Nema nekog A-ha! momenta da se upeca, sistem radi, deca idu na posao ili zavrse fakultet posle, bez horora institucijalizovanja.
    1 point
  15. https://www.b92.net/info/hronika/10935/vucic-danka-je-ubijena-policija-ide-ka-mestu-gde-je-zakopana/vest
    0 points
  16. 0 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00
×
×
  • Create New...