Jump to content


  • Topics

  • Posts

    • To su bili navijaci MN, pokidase sinoc, najbolja utakmica ove godine u PO.
    • Znaci mozemo da zakljucimo, ko cepa 100 autoputem je deda \o
    • Ja bih rekao da to dosta ide i s godinama ili makar razmišljanjem koje dolazi sa godinama. U smislu ja sam pre 10ak godina vozio 150-160 regulare na auto putu jer kao stigneš brže. A onda iskalkulišeš da na putu od 500km, što je realno skoro ceo dan vožnje sa nekim pauzama i sl si se ubrzao pola sata u razlici 150vs130 i kao pa nije mi to bitno toliko jer ću svratiti na kafu, svratiću negde da pojedem nešto, ovako ću biti opušteniji, stavio tempomat na 130 i to je to. E sad verovatno kad budem imao još više godina, ili iz nekih razloga budem još oprezniji nije mi nezamislivo da zaključim da mi je sasvim ok da vozim i 100-110 ili čak i manje po autoputu. I naravno da kamere i prosečna brzina rade, nismo izmislili toplu vodu, ali opet imaš i gomilu ljudi koji su u fazonu da po svaku cenu pokušavaju da zeznu sistem i da voze brže od ograničenja jer što reče Igor ograničenje je za teletabise 🙂 Što sve naravno ne opravdava retardirana ponašanja tipa vožnju u levoj traci i sl, za te ljude je stvarno poseban krug pakla. Ako hoćeš da obiđeš kamion sačekaj da nema nikoga, udri 130 i obiđi, iako se to ne računa kao preticanje osnovno pravilo prilikom preticanja je da se zadržiš najmanje moguće vremena u preticajnoj traci, tu logiku je normalno primeniti i na auto put. 
    • dodao bih da imam utisak  samo da se danas na otvorenom putu/autoputu vozi dosta sigurnije nego pre 10+ godina, brojka cisto radi poredjenja mada je verovatno veca 🙂 kontam da toliki presretaci, i kamere ipak rade svoj posao (kamere su na stubovima iznad autoputa, gde obicno stoji zuta tabla sa nazivom mesta) ili sam prosto otupeo na sve
×
×
  • Create New...