Jump to content

adsl net & cs u igraoni


jabre

Recommended Posts

Poz drugari ako moze neki help :)

(Nadam se da nisam omasio subforum, mislim da ovo ima veze vise sa netom/mrezom i podesavanjem servera nego sa CS :) )

E ovako ortak ima malu igraonu i skoro je dobio adsl ADSL 1536/192 od lelekoma pa je pocelo da se pika online :)

Problem je vezan za counter-strike pre svega, u ranu radi perfektno rate 25000 cmd i upd 101 fps 99 a ping je 5-7 znaci sve je ok ali kad je u pitanju online..to je katastrofa. Da napomenem da smo pokusavali da smanjimo ratove za online igru na 10000 30 30 ali nista nije pomoglo.

Problem se javlja kad se 3 ili vise ljudi iz igraone uloguje i ode na neki online server,ping poludi..Prvo je 20 sa dvojicom online ali kad dodje treci skace na 150 sa cetvrtim na 300 itd..

Internet je pusten jednostavno preko share internet connection na sve racunare. WOW recimo radi sa 7 ljudi online ping ~90-190 ali counter se raspada. Evo mrezne opreme

- switch - Longshine 16/1g-bit ports

- integrisana g-bit lan card Marwel

- kablovi UTP 6E

- cs verzija CS 1.6 23b non steam je

- net ADSL 1536/192 dinamicka ip adresa h510 Huawei modem (da li je zbog jebene dinamicke ? )

Ponovo da kazem ovo sabija u lanu ali online raspad

Interesuje me da li mora da se dize poseban Linux server za internet sharing i ako treba koji ili moze da se odradi preko windows xp ili pak 2003 ? Ako se nego razume u ovo i ako je radio net u nekoj igraoni nek pomaze ili bar da da neki tutorial. Guglao sam ali nista konkretno .. ko ce da zna ako ne ljudi sa rura :P

U principu kako je to u igraonama po gradu setovano, koji Server kako podesiti ics i tako dalje...

Hvala UNAPRED

HELP NOW :)

T_T

Link to comment
Share on other sites

Ako sam dobro razumeo, on je uzeo Telekom ADSL 1536/192 i sheruje protok na celu igraonicu? Pa za cs ti to jednostavno nije dovoljno, tj jeste ali za 1-2 racunara (kao sto si i sam napisao - laguje na 3+). Tako da nema tu velike mudrosti, jednostavno nedovoljan protok da bi se mogao igrati cs na 10 racunara istovremeno.

Link to comment
Share on other sites

upravu su 192 jos adsl ispadne da je 160-170 max kad pogledas 3 coveka na cs low rates i da se nadju jos 2 3 wowera i upload ti je preopterecen.

znaci za 10 racunara na netu da igraju cs svaki komp mora minimalno da ima realnog 50kb uploada da bi iole radilo... znaci 10 kompova x50kb = 500kb sto mu dodje 5 x paket od 512/128 adsl-a ... ili 1mb/512 cable

edit:

pazi ja znam da u NS u igraonici Kum imaju da li 8 ili 10 modema od 768/384 (cable) za 35 racunara.

u zatvorenom x3m-u smo imali 2mb optike na 20 racunara (radilo vrh cena prava sitnica 40k mesecno)

Edited by Dejan J.

lA DPS FAMILY

Link to comment
Share on other sites

evo i ja da potvrdim ...

I kod mene u gradu ima igraona sa 10 kompa i adsl telekom 1.5mbit ... situacija je ista, 1 moze da igra cs da mu lepo radi, 2 sa malo manjim rejtovima, 3 sa low rates, 4 sa onim min rates 20.30 2500 ... mislim da moze i 5 ponekada ali mnogo smesno radi CS sa takvim rejtovima ...

[PLAYGROUND] pretor

Link to comment
Share on other sites

Za CS i q3 i UT i slicno neophodno je obezbediti priblizno 128 kb uploada i downloada po klijentu.

Za MMO igre tip wow ne bi bilo zgorega obezbediti 256 kb download i 128 kb upload

Za modernije igre tipa Quake Wars, novi battlefield realna potreba je 265/256.

Resenje sa uzimanjem jos linkova (adsl) je neracionalno (pretpostavimo da imas 20 racunara trebace ti 10 paketa sa uploadom 192 za minimalno normalan rad), daleko je bolje razmotriti uvodjenje sinhronog 2 mbita linka. Dali DSL, dali wireles, dali optika, dali dogovor sa providerom, vec prema mogucnostima.

Interesuje me da li mora da se dize poseban Linux server za internet sharing i ako treba koji ili moze da se odradi preko windows xp ili pak 2003 ? Ako se nego razume u ovo i ako je radio net u nekoj igraoni nek pomaze ili bar da da neki tutorial.

Mora.

Mora u smislu da ces bez neke kontrole saobracaja imati situaciju da jedan raunar povuce ceo link (pron DL ili neki cs profi koji si odvrne rateove).

Ogranicenje protoka po klijentu je moguce na 2-3 nacina :

1.ISA server - zahteva MS server

2.Cisco ili klonirana oprema - router/switch

3.neki software koji ce se instalirati na masine i ograniciti protok po istim.

Internet sharing opet moze na par nacina

1. ICS iz winowsa, radi na xp-u, najprostije resenje

2. NAT iz windowsa slozenije resenje, nema potrebe.

3. Neki firewall/iptable na linuxu. GUI resenje koje pruza osnovnu funkcionalnost NAT/firewall na linuxu je firestarter (recimo iptables sa gui-em)

Kod mene je resenje zasnovano na 3. za ogranicenje protoka i 3. za Nat/firewall.

Pozdrav

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Ali ipak ne moze ni taj mikrotik da resi ogranicenje protoka po SVAKOM klijentu, a bogamu kako bi bilo sjajno da moze :)

A sad ti kazes statore da moze :)

Ko bre mene tu laze :)

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Naravno da moze evo cak ovde ima i super HOW-TO na nasem za sva osnovna podesavanja.

http://wireless.uzice.net/uputstva/mikroti...rnet-konekcije/

Ili npr kako ogranici broj konekcija po klientu sto je super efikasno za "damage control" p2p

http://wireless.uzice.net/uputstva/mikroti...tions-per-user/

Ono sto ne moze MT je da 100% filtrita p2p dakle ako upalis utorrent i enkriptujes saobracaj proci ce kroz MT iako si ga ti blokirao. To mu je po meni najveca mana. A koliko sam cuo (samo cuo nisam probao) cisco to uspesno resava. I naravno na ovaj RB 150 ne mozes da nakacis 2000 klienata jer ima kilav CPU [:p] Ali za tako male mreze je mega.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...