jabre Posted August 6, 2008 Report Share Posted August 6, 2008 Poz drugari ako moze neki help :) (Nadam se da nisam omasio subforum, mislim da ovo ima veze vise sa netom/mrezom i podesavanjem servera nego sa CS :) ) E ovako ortak ima malu igraonu i skoro je dobio adsl ADSL 1536/192 od lelekoma pa je pocelo da se pika online :) Problem je vezan za counter-strike pre svega, u ranu radi perfektno rate 25000 cmd i upd 101 fps 99 a ping je 5-7 znaci sve je ok ali kad je u pitanju online..to je katastrofa. Da napomenem da smo pokusavali da smanjimo ratove za online igru na 10000 30 30 ali nista nije pomoglo. Problem se javlja kad se 3 ili vise ljudi iz igraone uloguje i ode na neki online server,ping poludi..Prvo je 20 sa dvojicom online ali kad dodje treci skace na 150 sa cetvrtim na 300 itd.. Internet je pusten jednostavno preko share internet connection na sve racunare. WOW recimo radi sa 7 ljudi online ping ~90-190 ali counter se raspada. Evo mrezne opreme - switch - Longshine 16/1g-bit ports - integrisana g-bit lan card Marwel - kablovi UTP 6E - cs verzija CS 1.6 23b non steam je - net ADSL 1536/192 dinamicka ip adresa h510 Huawei modem (da li je zbog jebene dinamicke ? ) Ponovo da kazem ovo sabija u lanu ali online raspad Interesuje me da li mora da se dize poseban Linux server za internet sharing i ako treba koji ili moze da se odradi preko windows xp ili pak 2003 ? Ako se nego razume u ovo i ako je radio net u nekoj igraoni nek pomaze ili bar da da neki tutorial. Guglao sam ali nista konkretno .. ko ce da zna ako ne ljudi sa rura :P U principu kako je to u igraonama po gradu setovano, koji Server kako podesiti ics i tako dalje... Hvala UNAPRED HELP NOW :) Quote T_T Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted August 6, 2008 Report Share Posted August 6, 2008 Ako sam dobro razumeo, on je uzeo Telekom ADSL 1536/192 i sheruje protok na celu igraonicu? Pa za cs ti to jednostavno nije dovoljno, tj jeste ali za 1-2 racunara (kao sto si i sam napisao - laguje na 3+). Tako da nema tu velike mudrosti, jednostavno nedovoljan protok da bi se mogao igrati cs na 10 racunara istovremeno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted August 6, 2008 Report Share Posted August 6, 2008 taj protok je za 1 racunar dovoljan :D treba mu upload mnogo veci :D tako da pisi propalo :D Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabre Posted August 7, 2008 Author Report Share Posted August 7, 2008 pa cek ovi u gradu po igraonama furaju upload 10 linkova sa po 5mega sa za jednu igraonu ? smrdi tu nesto :S thx u svakom slucaju Quote T_T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dejan J. Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 (edited) upravu su 192 jos adsl ispadne da je 160-170 max kad pogledas 3 coveka na cs low rates i da se nadju jos 2 3 wowera i upload ti je preopterecen. znaci za 10 racunara na netu da igraju cs svaki komp mora minimalno da ima realnog 50kb uploada da bi iole radilo... znaci 10 kompova x50kb = 500kb sto mu dodje 5 x paket od 512/128 adsl-a ... ili 1mb/512 cable edit: pazi ja znam da u NS u igraonici Kum imaju da li 8 ili 10 modema od 768/384 (cable) za 35 racunara. u zatvorenom x3m-u smo imali 2mb optike na 20 racunara (radilo vrh cena prava sitnica 40k mesecno) Edited August 7, 2008 by Dejan J. Quote lA DPS FAMILY Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabre Posted August 7, 2008 Author Report Share Posted August 7, 2008 oki thx za info ... jbg morace da uzme jos jedan link :) Quote T_T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pretor Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 evo i ja da potvrdim ... I kod mene u gradu ima igraona sa 10 kompa i adsl telekom 1.5mbit ... situacija je ista, 1 moze da igra cs da mu lepo radi, 2 sa malo manjim rejtovima, 3 sa low rates, 4 sa onim min rates 20.30 2500 ... mislim da moze i 5 ponekada ali mnogo smesno radi CS sa takvim rejtovima ... Quote [PLAYGROUND] pretor Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 Za CS i q3 i UT i slicno neophodno je obezbediti priblizno 128 kb uploada i downloada po klijentu. Za MMO igre tip wow ne bi bilo zgorega obezbediti 256 kb download i 128 kb upload Za modernije igre tipa Quake Wars, novi battlefield realna potreba je 265/256. Resenje sa uzimanjem jos linkova (adsl) je neracionalno (pretpostavimo da imas 20 racunara trebace ti 10 paketa sa uploadom 192 za minimalno normalan rad), daleko je bolje razmotriti uvodjenje sinhronog 2 mbita linka. Dali DSL, dali wireles, dali optika, dali dogovor sa providerom, vec prema mogucnostima. Interesuje me da li mora da se dize poseban Linux server za internet sharing i ako treba koji ili moze da se odradi preko windows xp ili pak 2003 ? Ako se nego razume u ovo i ako je radio net u nekoj igraoni nek pomaze ili bar da da neki tutorial. Mora. Mora u smislu da ces bez neke kontrole saobracaja imati situaciju da jedan raunar povuce ceo link (pron DL ili neki cs profi koji si odvrne rateove). Ogranicenje protoka po klijentu je moguce na 2-3 nacina : 1.ISA server - zahteva MS server 2.Cisco ili klonirana oprema - router/switch 3.neki software koji ce se instalirati na masine i ograniciti protok po istim. Internet sharing opet moze na par nacina 1. ICS iz winowsa, radi na xp-u, najprostije resenje 2. NAT iz windowsa slozenije resenje, nema potrebe. 3. Neki firewall/iptable na linuxu. GUI resenje koje pruza osnovnu funkcionalnost NAT/firewall na linuxu je firestarter (recimo iptables sa gui-em) Kod mene je resenje zasnovano na 3. za ogranicenje protoka i 3. za Nat/firewall. Pozdrav Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stator Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 Ja bi ti od HW preporucio Mikrotik RouterBoard 150. On u netiksu kosta oko 80 e. A ima FW ogranicavanje protoka po kompovima, QoS (tipa da igrice imaju veci prioritet u odnosu na download) itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted August 8, 2008 Report Share Posted August 8, 2008 Ali ipak ne moze ni taj mikrotik da resi ogranicenje protoka po SVAKOM klijentu, a bogamu kako bi bilo sjajno da moze :) A sad ti kazes statore da moze :) Ko bre mene tu laze :) Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted August 8, 2008 Report Share Posted August 8, 2008 Ali ipak ne moze ni taj mikrotik da resi ogranicenje protoka po SVAKOM klijentu, a bogamu kako bi bilo sjajno da moze :) A sad ti kazes statore da moze :) Ko bre mene tu laze :) Taj sto ti je rekao da ne moze. Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted August 8, 2008 Report Share Posted August 8, 2008 Naravoucenije Ne veruj cisco prodavcu :) Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stator Posted August 8, 2008 Report Share Posted August 8, 2008 Naravno da moze evo cak ovde ima i super HOW-TO na nasem za sva osnovna podesavanja. http://wireless.uzice.net/uputstva/mikroti...rnet-konekcije/ Ili npr kako ogranici broj konekcija po klientu sto je super efikasno za "damage control" p2p http://wireless.uzice.net/uputstva/mikroti...tions-per-user/ Ono sto ne moze MT je da 100% filtrita p2p dakle ako upalis utorrent i enkriptujes saobracaj proci ce kroz MT iako si ga ti blokirao. To mu je po meni najveca mana. A koliko sam cuo (samo cuo nisam probao) cisco to uspesno resava. I naravno na ovaj RB 150 ne mozes da nakacis 2000 klienata jer ima kilav CPU Ali za tako male mreze je mega. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.