pričajte

pa jbg matori, kod vas u pakomu je oduvek bilo shiroko;)

fiju fiju :), udarlo te sunce, moras na kuglanje sas nama,

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

uf kakva savionica, jbn moje pachije noge i cipele za slave i sarane lol

barem tju vecheraske da prvi put u zhivotu legnem pre 01h :D

aaa horor! ne zelim da te vidim nikad u tim cipelama

kukash ti itekako svaki dan kad je zdravlje u pitanju.... kad ce penzija :D

oO

fiju fiju :), udarlo te sunce, moras na kuglanje sas nama,

pa gde radish u qrac?:))

kuglanje, zemo, videcu ove nedelje da se pojavim.

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

pa kukam samo za zdravlje, zato shto kao i ti ne zhivim zdravo od kako znam za sebe tamo negde od 15-16te, a vremenom mi sve tezhe pada oporavak jer me mrzi da poradim na nekim pametnim stvarima pre i posle razbijanja nego samo nastavim da se savijam i sledetjeg dana u nadi da se netju setjati kako mi je bilo ujutru tj. upodne =)

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

izmedju ostalog [:D]

ne znam ja ko kakva govna sere zbog kojih ne mozhe na zhupla, a ovamo sabija tajni giros [;)]

giros ?!?! pa sta ti mislish da se ja tako lako zadovoljavam - ne, u pitanju je bio tomato vedges, chili con carne, mojito i caramel apple pie

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

:*

stigli smo sinoc oko 12h, a kontam da se odmah bacio na to peglanje i qnt, poshto je danas radni dan:)

@gruja

ios ios, ako imate negde od 20-22dine, sad je pravo vreme da odete dole, dosta italijana, ozijevaca, mi smo tu negde sa britancima, s tim shto ovih prvih ima ubedljivo najvishe. night life ej svuda jebeno isti, al barem je zezanje dobro tj, sad ne znam dali smo ga mi pravili dobrim ili je to stvarno tako:)

i apsolutni hit ostrva

opa,Ios...bio ja prosle godine...i tad je hit ostrva bio Booty Luv - Boogie 2Nite :)))

inace,kako ste picili uvece?Prvo u Rehab,superfly i hammerslammer,posle toga sweet irish,i onda scorpion za kraj... :)))

a u hammeru stavis kacigu,zveknes onaj koktel na ex,i on te klepi u glavu aparatom za gasenje pozara... :DDD

@topic VRATILA MI SE DEVOJCICAAAAAAAAAAA \o/ \o/ \o/

imao sam neke paranoja trenutke,nisam znao sta ce biti,ovo ono...ali stigla danas,i blejali do malo pre...koliko mi je samo nedostajala,sad bih bio sa njom po ceo dan...

i takoooooo

/me HAPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ! :D

2ch4bup.jpg

ngah... ceo dan mi bio sjeban zbog zakrcenja bg-a i nemogucnosti da sredim sve na vreme , zajebase me za vizu , otkazali razgovor za posao , izgubio knjigu ciji mi je ispit za par nedelja...

Ma besh sve , sada cu da odvalim animez 2 teh morning FUCK YEA \o/

Have you ever noticed that it's only 'perfect' people who are murdered or killed in horrific accidents?

"He was the perfect son" or "She was the perfect daughter."

"Such a tragic accident they were the perfect family."

"They died together, the perfect couple till the end."

Makes me glad I abuse my kids and beat up my wife.

Kind of makes me immortal.

jutro svima \o/

nema izlazenja iz kuce do 6 uveche... moram da isplaniram nesto da slain-ujem vreme :D

Have you ever noticed that it's only 'perfect' people who are murdered or killed in horrific accidents?

"He was the perfect son" or "She was the perfect daughter."

"Such a tragic accident they were the perfect family."

"They died together, the perfect couple till the end."

Makes me glad I abuse my kids and beat up my wife.

Kind of makes me immortal.

mrzi me da sad i na srpskom pishem lol

last night i dreamt that i was driving around with my mom on Frushka Gora (its a beautiful monuntain next to my town) when suddenly a volcano erupted! and we left the car and ran on foot

when the lava cooled down somehow our car appered next to the city bridge and i was forced to go there by my mom, but every time i went there i forgot some random significant tool which i needed to restore my car to life and all the people who didnt really like me in high school were there to laugh at me for being that stupid (but they laughed discreetly cause they are cunts and dont have the balls to laugh at my face)

later on i dreamt that i was in an old abandoned house and that im a dark seer (a hero from dota) and that im being chased by drow ranger (a female hero from dota) so im running around till i collect enough money for sacred relic and the radiance recipe. when i do i turn around and make love to her (cause she turns out to be my gf and that we were only having some fun) but while cumming i cast my second spell, somehow from within and i burn her neck ("a little something to remember me by" as i told her, for whatever reason). anyway, some bandits appear and start chasing us, but, out of nowhere, heiko laux appeared and started helping us. we escaped and now were at heikos place, right? so hes telling me that drow ranger gave me aids and hes talking about some liquid that u put on ur dick and it burns it, giving u, somehow, more time to live (he even showed me how to make/cook it). i was unsure if id use it cause i still havent been to the doctor and i dont wanna burn my dick if i dont have aids but hes persuading me to do it cause he "knows how things are". in the meanwhile some random guys are raping the drow ranger (my girlfriend) but its ok cause shell give them aids :D. the last thing i remember is heiko laux and me visiting a record shop.

neka osoba glupak hehe

Jebote kakvo mi shuntavilo u mozgu pocheo sam opet da spajam po nedelju dana da se ne treznim...a to shto padam godinu,ma ko pa jebe to uopshte :((

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -