Zamena za iTunes

coll

Jel postoji neka kvalitetna zamena za iTunes (posto ovaj mac piece of software me bas nesto ne zadovoljava).

Po mogucnosti mali, samo za rad sa ajpodom tj: prebacivanje zike, sortiranje, playlists itd.

Trazio sam dal postoji za winamp (koji koristim kao player) neki plugin al bez uspeha...

sex, drugs and bio food!

preporučujem foobar2000 sa ipod pluginom. podržava prebacivanje cele biblioteke ili samo određenih plejlista, artwork, normalizaciju i štatijaznam... meni se najviše sviđalo što ne menja imena pesmama, tako da lako nekome prebaciš muziku bez dodatnog softvera.

lako se podešava, al ako ti negde zapne, slobodno me pitaj na msn ili pp.

alternativa je yamipod, koji služi samo za ipod (tj. nije audio player) i može da se pokreće direktno sa njega, a koliko znam, i za winamp postoji neko rešenje.

pa imas plagin za winamp sto super radi sa ipodom...

pisao sam u njemu ja mislim u ovom broju

http://www.play-zine.com/download/PLAY!%2004%20mali.pdf

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.