Jump to content

6.50


Green

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ti ne bi mogao ni tako so stfu [:D] Mass pro plox ?

XDDDDDDDDDDDDDDD DODJI MAJMUNE DA TE SILUJEEEEEM PERMA XDDDD

more skill plox u nablet XD

nego ... NEGO najvece sranje od SUME najvece sranje od HEROJA najvece sranje od DOTE. Od sad igram samo 6.48b il 6.49c -.- ... ovo je za decu dota ... danas gledam masslothar svi zaboravili na jebeni dagger (kelens dagger of useless btw )...

Link to comment
Share on other sites

koja je svrha DAGGER OF ESKEJPA kada ne mozes da bezis dok te juri siker sa radijansom? invoker omg kada baci bilo koji spell ne mogu da vidim nista osim nekih kugli i nekih sranja na celom jebenom ekranu. leti neki talas svi su uskliknuti i dagger of eskejp sluzi da juris heroje a ne da bezis od njih ( sto bi bilo logicno po imenu ) . ako neko ima radi BACIO SI PARE MATORI

Link to comment
Share on other sites

Mislim da par stvari u ovoj doti definitivno nije na mestu...

Pre svega sve ove promene (mislim najvise na blink) ce dovesti do beskorisnosti odredjenih heroja i do generalne promene igranja klanskih mecheva. Pre svega igre ce (po meni) biti promenjena iz krajnosti u krajnost. Dota ce se igrati ili mass push, ili mass late game, gde ce po meni ponovo "procvetati" heroji poput terrorbladea, spectre, silencera i bristlebacka. Zasto ? Zato sto tim herojima ce biti prakticno nemoguce pobeci.

Pre svega spectre kojeg generalno ally-i pustaju da farmuju i uz malo "pametne" igre moze da isfarmuje radiance prilicno brzo sto ce dovesti do beskorisnosti odredjenih "innitiate" heroja kojima treba blink da bi uleteli (npr. magnataur, shaker, sand king itd.) jer se svi ti heroji mogu "counterovati" tako sto cete pritisnuti jedno dugme i nece moci da uleti na vreme (najveci zajeb je sa sand kingom koji ima channeling pa ce morati da trupne u mestu, i to ce dovesti, opet, po meni da ce taj heroj prakticno biti izbegavan u picku - takodje moze da se counteruje sa zeusom ili bilo kojim "global" spell herojem)

Pored spectre jos jedan heroj koji generalno spada u istu klasu je TB (pre svega mislim da skoro uvek ide na radiance, i da ga tim prakticno babysituje da bi on isfarmovao sto vise) sa radianceom ce ga biti prakticno jako tesko ubiti, npr. juri te SK sa blinkom, ti posaljes iluziju na njega, od radiancea ne moze da te stigne sa blinkom, a jos pride ima veci move speed.. Kasnije se uvek i sklopi skadi ili sange i yasha sto smori svakog heroja koji se oslanjao na blink da pobegne...

Bristleback takodje, iako je jak late game, moze da posluzi u early game-u tako sto ce tankovati mnogo dmg-a i ispamovati puno sprej koji na pocetku ume da nanese mnogo damagea (a i kasnije, naravno) i jako se lako moze uskladiti uz neku push taktiku... Izmedju ostalog od spreja, opet, ne mozes da bacas blink...

Posto je to receno, jedini "blinkovi" koji preostaju su voidov, morfov (koji je dobio imba buff u ovoj verziji), akashin itd, blink koji se counteruje jedino silencom, a zato sam i rekao da ce silencer ponovo biti "uzasno" popularan. Silence lvl 3, ne znam ni sam koliko traje tbh, ali znam da 2 dobro nafarmovana lategame heroja mogu da ubiju makar 2 heroja poput akashe i potma pre nego sto se silence zapravo zavrsi ... Dakle silencer ce po meni ili biti dosta puta banovan zbog neizbalansiranosti (zbog nerfa blink daggera) da ne verujem da ce ijedan tim dopustiti da ga neko uzme, ili ce uvek biti first pick..

Dalje, o drugoj krajnosti, mislim pre svega na fast push taktiku, koja ce se takodje mnogo forsirati. Chen ce, opet kazem po meni, biti ponovo dosta puta pickovan, pored njega vysage, terrorblade (sny + power threads + par wraith bandova - imba dmg na pocetku sa iluzijama + range) syllabear (pogotovo sa ovim +dmg na zgrade buffom) itd, ce opet biti forsirani, i prakticno anti push taktike ce se svesti na heroje poput pugne/krobelusa, s'obzirom da ce magnataur, shaker, sand king i ostali biti beskorisni sa novim daggerima. Dakle igra na klanskim ce se totalno izmeniti.

Druga stvar koju ne razumem je linkens buff... 18 sekundi, po meni potpuno neizbalansirano.. Nova zamena za blink? Iako kosta mnogo manje, razmislite i u ovom pravcu, daje i mnogo vise, regen na hp/manu kao i stats bonus, po meni se sada vise isplati ovakav nego raniji blink dagger.

Dalje.. Bottle CD pri koriscenju, iskreno dobar nerf, ali nisu razmisljali u ovom pravcu... Blejis na fontani, i ustedelo bi ti vreme da iskoristis npr. jedan bottle charge, ali ti moras da cekas jebenih 10 sekundi da bi svaki charge dosao do CD-a da bi napunio bottle... I dalje blejis... Takodje, drugi primer, pojavi se runa, tebi je pun bottle, zasto da jebeno cekam ? Mogli su da stave nesto poput da ako iskoristis jedan put pa kad se to zavrsi sledecih 10 sekundi (iako kliknes) te ne pune, da bi jednostavno ustedeo neko vreme.. (nesto slicno MEKI - ovu ideju je rekao lik sa ihcs foruma, sto bi realno i trebalo da se ugradi)

Nisam probao pola novih stvari, ali ajde da krenem sa necim glupim:

* Improved casting range on Acid Spray

625 -> 900

* Improved Alchemist base Intelligence and growth

17+1 -> 25+1.8

* Improved Chemical Rage

5/10/15 ms, lasts 20 seconds, 200/400/600 hp, 3/6/12 mana/sec regen -> 60 ms all levels, lasts 25 seconds, 350/700/1050 hp, 3/7.5/12 mana/sec regen

Ako vec zele da buffuju jednog, aj da kazem, useless heroja (makar za klanske) mogli su da mu dignu armor, ili tako nesto ali 60 MS na svakom nivou, kao i 1050 hp, je po meni malo previse... Pogotovo kad je ovde rec o doti BEZ blink daggera, a alchemist u 99% slucajeva ide na radiance...

Iskreno ako vec zele da menjaju stil igre u doti, bolje da krenu sa buffovanjem "starih" cw heroja, poput:

cm-a : malo veci STR + ms buff

rhasta : isto

enigma : remake 2gog skila + str buff

techies : dodati malo dmg-a, smanjiti range (ako vec postoji necro 3 (koji se u prakticno svakoj partiji pravi) i wardovi, zasto ga ne buffovati malo)

sniper: scattershot je bukvalno beskoristan, staviti mu neki drugi skill...

Pored starih heroja, "novim" herojima po meni trebaju i buffovi i nerfovi:

lanaya: ili staviti na skroz melee (unakaze je na deny) ili dodati jos malo rangea (pa jos pride rmkovati onaj 3ci skill)

pandica: imo, dobro smisljen heroj, iako ulti smrdi malo samo zato sto povlaci sve jedinice (npr: da povlaci samo ally units + da mu se smanji range)

dark seer: rmk-vati ulti, bukvalno se NE VIDI nista u pegli ako nemas promenjene boje itd...

geomancer: po meni vise for fun heroj, ali bi mogao u ovakvoj doti da bude koristan kad bi mu se malo povecao str gain po lvlu..

bounty hunter: zraci me mnogo mali coalision size (mislim da se svi slazu oko ovoga) ali bi dodao jos malo str-a po lvlu jer je previse slab na pocetku

Generalno ovakva dota ce sve vise "popularizovati" koriscenje slowa, silencea, sto opet nije toliko loshe ali ima i svoje losije strane...

Ipak jako je tesko izblanasirati sa toliko heroja jednu ovakvu mapu, pre svega zbog raznovrsnosti magija, ali kada se ovakve drasticne promene dogode, to ne moze biti dobro..

edit: da dodam i beskorisnost nove ginse (ukoliko nije buffovan sheep duration - sto iskreno ne verujem) jer sakupiti 2700 + 2100 + 875 sa int herojem je jako tesko, pogotovo u partijama gde se oslanjate na late game heroja koji ce kupiti farm po celoj mapi, po meni je ovaj nerf uzasan. Ko da se i pre ovoga ne znam ni ja koliko koristio. S'druge strane eul's mi se dopada ...

Dagon buff je isto smesan, 24 (valjda) sekunde je CD za dagon 5, 145 mane 800 dmg-a + dosta statsova i jos mu dodaju range buff ... Brate minli.

Ptica.. lolz, tbh heroji koji su korisceni za ward bitch ce sad biti jos gori, iako ce verovatno svi upgradeovati manu za 200, ovaj nerf samo skodi herojima poput jakira, dezla, pugne itsl. koji bi te wardove morali sami da postavljaju i tako bi jos vise feedovali u partiji...

ah da i editn2: zasto sam napisao ovaj post? :D zato sto mi je uzasno dosadno, imam kolokvijum iz engleskog sutra u 9 a znam da se ne bi probudio kad bi sada legao.. :/

Edited by Mare

[13:00] <GM`JessicaBiel> neko drzi blokce sa pikovima i banovima a neko sa kevama

[23:11] <srs[razer]Baja> ne volim da me neko gleda

[23:11] <srs[razer]Baja> dok jebem

[01:40] <@Xeo|Baja> ko da ti ja kazem pitaj mareta kako mu cale suri odbojku

[01:40] <@Xeo|Baja> i on ti kaze moj cale nema ruke

Link to comment
Share on other sites

bounty hunter: zraci me mnogo mali coalision size (mislim da se svi slazu oko ovoga) ali bi dodao jos malo str-a po lvlu jer je previse slab na pocetku
skroz se slazem sa ovim,ne znam zasto to nisu ranije jos promenili...

inace svaka cast za post :)

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Mislim da par stvari u ovoj doti definitivno nije na mestu...

Pre svega sve ove promene (mislim najvise na blink) ce dovesti do beskorisnosti odredjenih heroja i do generalne promene igranja klanskih mecheva. Pre svega igre ce (po meni) biti promenjena iz krajnosti u krajnost. Dota ce se igrati ili mass push, ili mass late game, gde ce po meni ponovo "procvetati" heroji poput terrorbladea, spectre, silencera i bristlebacka. Zasto ? Zato sto tim herojima ce biti prakticno nemoguce pobeci.

Pre svega spectre kojeg generalno ally-i pustaju da farmuju i uz malo "pametne" igre moze da isfarmuje radiance prilicno brzo sto ce dovesti do beskorisnosti odredjenih "innitiate" heroja kojima treba blink da bi uleteli (npr. magnataur, shaker, sand king itd.) jer se svi ti heroji mogu "counterovati" tako sto cete pritisnuti jedno dugme i nece moci da uleti na vreme (najveci zajeb je sa sand kingom koji ima channeling pa ce morati da trupne u mestu, i to ce dovesti, opet, po meni da ce taj heroj prakticno biti izbegavan u picku - takodje moze da se counteruje sa zeusom ili bilo kojim "global" spell herojem)

Pored spectre jos jedan heroj koji generalno spada u istu klasu je TB (pre svega mislim da skoro uvek ide na radiance, i da ga tim prakticno babysituje da bi on isfarmovao sto vise) sa radianceom ce ga biti prakticno jako tesko ubiti, npr. juri te SK sa blinkom, ti posaljes iluziju na njega, od radiancea ne moze da te stigne sa blinkom, a jos pride ima veci move speed.. Kasnije se uvek i sklopi skadi ili sange i yasha sto smori svakog heroja koji se oslanjao na blink da pobegne...

Bristleback takodje, iako je jak late game, moze da posluzi u early game-u tako sto ce tankovati mnogo dmg-a i ispamovati puno sprej koji na pocetku ume da nanese mnogo damagea (a i kasnije, naravno) i jako se lako moze uskladiti uz neku push taktiku... Izmedju ostalog od spreja, opet, ne mozes da bacas blink...

Posto je to receno, jedini "blinkovi" koji preostaju su voidov, morfov (koji je dobio imba buff u ovoj verziji), akashin itd, blink koji se counteruje jedino silencom, a zato sam i rekao da ce silencer ponovo biti "uzasno" popularan. Silence lvl 3, ne znam ni sam koliko traje tbh, ali znam da 2 dobro nafarmovana lategame heroja mogu da ubiju makar 2 heroja poput akashe i potma pre nego sto se silence zapravo zavrsi ... Dakle silencer ce po meni ili biti dosta puta banovan zbog neizbalansiranosti (zbog nerfa blink daggera) da ne verujem da ce ijedan tim dopustiti da ga neko uzme, ili ce uvek biti first pick..

Dalje, o drugoj krajnosti, mislim pre svega na fast push taktiku, koja ce se takodje mnogo forsirati. Chen ce, opet kazem po meni, biti ponovo dosta puta pickovan, pored njega vysage, terrorblade (sny + power threads + par wraith bandova - imba dmg na pocetku sa iluzijama + range) syllabear (pogotovo sa ovim +dmg na zgrade buffom) itd, ce opet biti forsirani, i prakticno anti push taktike ce se svesti na heroje poput pugne/krobelusa, s'obzirom da ce magnataur, shaker, sand king i ostali biti beskorisni sa novim daggerima. Dakle igra na klanskim ce se totalno izmeniti.

Druga stvar koju ne razumem je linkens buff... 18 sekundi, po meni potpuno neizbalansirano.. Nova zamena za blink? Iako kosta mnogo manje, razmislite i u ovom pravcu, daje i mnogo vise, regen na hp/manu kao i stats bonus, po meni se sada vise isplati ovakav nego raniji blink dagger.

Dalje.. Bottle CD pri koriscenju, iskreno dobar nerf, ali nisu razmisljali u ovom pravcu... Blejis na fontani, i ustedelo bi ti vreme da iskoristis npr. jedan bottle charge, ali ti moras da cekas jebenih 10 sekundi da bi svaki charge dosao do CD-a da bi napunio bottle... I dalje blejis... Takodje, drugi primer, pojavi se runa, tebi je pun bottle, zasto da jebeno cekam ? Mogli su da stave nesto poput da ako iskoristis jedan put pa kad se to zavrsi sledecih 10 sekundi (iako kliknes) te ne pune, da bi jednostavno ustedeo neko vreme.. (nesto slicno MEKI - ovu ideju je rekao lik sa ihcs foruma, sto bi realno i trebalo da se ugradi)

Nisam probao pola novih stvari, ali ajde da krenem sa necim glupim:

* Improved casting range on Acid Spray

625 -> 900

* Improved Alchemist base Intelligence and growth

17+1 -> 25+1.8

* Improved Chemical Rage

5/10/15 ms, lasts 20 seconds, 200/400/600 hp, 3/6/12 mana/sec regen -> 60 ms all levels, lasts 25 seconds, 350/700/1050 hp, 3/7.5/12 mana/sec regen

Ako vec zele da buffuju jednog, aj da kazem, useless heroja (makar za klanske) mogli su da mu dignu armor, ili tako nesto ali 60 MS na svakom nivou, kao i 1050 hp, je po meni malo previse... Pogotovo kad je ovde rec o doti BEZ blink daggera, a alchemist u 99% slucajeva ide na radiance...

Iskreno ako vec zele da menjaju stil igre u doti, bolje da krenu sa buffovanjem "starih" cw heroja, poput:

cm-a : malo veci STR + ms buff

rhasta : isto

enigma : remake 2gog skila + str buff

techies : dodati malo dmg-a, smanjiti range (ako vec postoji necro 3 (koji se u prakticno svakoj partiji pravi) i wardovi, zasto ga ne buffovati malo)

sniper: scattershot je bukvalno beskoristan, staviti mu neki drugi skill...

Pored starih heroja, "novim" herojima po meni trebaju i buffovi i nerfovi:

lanaya: ili staviti na skroz melee (unakaze je na deny) ili dodati jos malo rangea (pa jos pride rmkovati onaj 3ci skill)

pandica: imo, dobro smisljen heroj, iako ulti smrdi malo samo zato sto povlaci sve jedinice (npr: da povlaci samo ally units + da mu se smanji range)

dark seer: rmk-vati ulti, bukvalno se NE VIDI nista u pegli ako nemas promenjene boje itd...

geomancer: po meni vise for fun heroj, ali bi mogao u ovakvoj doti da bude koristan kad bi mu se malo povecao str gain po lvlu..

bounty hunter: zraci me mnogo mali coalision size (mislim da se svi slazu oko ovoga) ali bi dodao jos malo str-a po lvlu jer je previse slab na pocetku

Generalno ovakva dota ce sve vise "popularizovati" koriscenje slowa, silencea, sto opet nije toliko loshe ali ima i svoje losije strane...

Ipak jako je tesko izblanasirati sa toliko heroja jednu ovakvu mapu, pre svega zbog raznovrsnosti magija, ali kada se ovakve drasticne promene dogode, to ne moze biti dobro..

edit: da dodam i beskorisnost nove ginse (ukoliko nije buffovan sheep duration - sto iskreno ne verujem) jer sakupiti 2700 + 2100 + 875 sa int herojem je jako tesko, pogotovo u partijama gde se oslanjate na late game heroja koji ce kupiti farm po celoj mapi, po meni je ovaj nerf uzasan. Ko da se i pre ovoga ne znam ni ja koliko koristio. S'druge strane eul's mi se dopada ...

Dagon buff je isto smesan, 24 (valjda) sekunde je CD za dagon 5, 145 mane 800 dmg-a + dosta statsova i jos mu dodaju range buff ... Brate minli.

Ptica.. lolz, tbh heroji koji su korisceni za ward bitch ce sad biti jos gori, iako ce verovatno svi upgradeovati manu za 200, ovaj nerf samo skodi herojima poput jakira, dezla, pugne itsl. koji bi te wardove morali sami da postavljaju i tako bi jos vise feedovali u partiji...

ah da i editn2: zasto sam napisao ovaj post? :D zato sto mi je uzasno dosadno, imam kolokvijum iz engleskog sutra u 9 a znam da se ne bi probudio kad bi sada legao.. :/

nego kako je prosho kolokvijum? :D

Link to comment
Share on other sites

sabio sam :D

engleski, ucenja bez, realno..

[13:00] <GM`JessicaBiel> neko drzi blokce sa pikovima i banovima a neko sa kevama

[23:11] <srs[razer]Baja> ne volim da me neko gleda

[23:11] <srs[razer]Baja> dok jebem

[01:40] <@Xeo|Baja> ko da ti ja kazem pitaj mareta kako mu cale suri odbojku

[01:40] <@Xeo|Baja> i on ti kaze moj cale nema ruke

Link to comment
Share on other sites

meni se verzija uglavnom svidja sve kljucne promene su logicne, to za blink jeste prilicno radikalno ali sam siguran da ce neki heroji i dalje da ga koriste (sk, magna), mada ce se oni verovatno manje pickovati. Linkens i BKB mi lici da ce se sve vise i vise koristiti sto u krajnjem slucaju i jeste logicno. Do sada su ljudi koristili Blink koji nije bio zamisljen kao defanzivni item umesto ova dva koji jesu, jer je bio toliko superioran. Bottle je isto fino sredjen osim sto na fontani smara :D.

Dalje ko sto Mare rece ocekujem u narednih par verzija puno balansiranja heroja, posto je ova verzija bila posvecena mahom bitnim gameplay izmenama i balansiranju kriticnih heroja (luna) i itema (blink, bottle). Vecina malih buffova je vrlo dobra, mislim da ce se Bane vise pickovati posto je heroj sad i zvanicno nenormalan :). Visageov novi skill mi se jako svidja posto je to prvi anti-aoe skill u doti a i spectreov dispersal je sjajno preradjen.

"Hate the game baby, not the playa." - Ling Ling

Link to comment
Share on other sites

Do sada su ljudi koristili Blink koji nije bio zamisljen kao defanzivni item umesto ova dva koji jesu, jer je bio toliko superioran.

ne znam sta tacno hoces da kazes al uglavnom bkb i linken su medju koriscenijim itemima. ovo za dagger me jako nervira uopste ne kapiram poentu, mogli su da izbace item iz mape posto je sada skoro pa beskoristan. 2150 golda za tako nesto je n/c.3 sekunde, brate mogu da te istope 10x za 3 sekunde... po mom misljenju ili su mogli da izbace ili smanje cenu, ili recimo kao sto su zabranili dagger za vengea i pudgea, da zabrane i za jos neke heroje, posto predpostavljam da je bio cilj da se manje koristi sa shakerom magnusom itd

Link to comment
Share on other sites

@imbaboy cilj nerfovanja daggera je bio da ne mozes za tako male pare da imas ultimate escape tool koji je jedino moguce counter-ovati pogodi cime - drugim blink daggerom, sto je dovelo do situacije da u ozbiljnim partijama 7-8 heroja imaju daggere. Pri tome je i dalje moguce koristiti ga za initiating svrhe - dakle, za pocinjanje ganka. Da li je potpuno balansiran, verovatno nije, mozda bi mogao da kosta malo manje ili da umesto 3 bude 2 sekunde cd za dmg posto ga svakako DoT spells jebu uzasno.

BKB je relativno koriscen u ozbiljnijim partijama na carry herojima ali nisam primetio da je uzasno popularan iako je sjajan item, a linken pre ove verzije se ne secam kad je neko napravio u partiji makar i pub bio.

"Hate the game baby, not the playa." - Ling Ling

Link to comment
Share on other sites

spit na novu verziju

bolje da su stavili 60 sec cd na dagger a ne ovako retardirano da naprave..a bottle su mogli da naprave kao meka sa nekim 5 sec cd da nema efekat kad potrosis 2 charga za redom a ne da blejis pola minuta na rruni/fontani ko rtard..ginso recept je retardiran takodje..ko da su ga pravili za nevermora mrtvog..sad ce sve vise da se forsira mrtvi teror blade i slicni i late game kad nema blinkova jednostavno banuju qop/miranu i nema tu ganka bez dagera lal i onda udri po farmu i kad se nabudze ae da se bijemo lol..ili mozda neki push ali to tesko prolazi protiv iole dobrog tima :S nadam se da ce da razmisle o promenama..

T_T

Link to comment
Share on other sites

spit na novu verziju

bolje da su stavili 60 sec cd na dagger a ne ovako retardirano da naprave..a bottle su mogli da naprave kao meka sa nekim 5 sec cd da nema efekat kad potrosis 2 charga za redom a ne da blejis pola minuta na rruni/fontani ko rtard..ginso recept je retardiran takodje..ko da su ga pravili za nevermora mrtvog..sad ce sve vise da se forsira mrtvi teror blade i slicni i late game kad nema blinkova jednostavno banuju qop/miranu i nema tu ganka bez dagera lal i onda udri po farmu i kad se nabudze ae da se bijemo lol..ili mozda neki push ali to tesko prolazi protiv iole dobrog tima :S nadam se da ce da razmisle o promenama..

ova promena daggera moze samo da ide u prilog gankovanju istim nikako protiv... bottle se slazem da smara na fontani mada fontana sad valjda brze puni manu i to nije neki issue

promena ginsa po meni najbolja ikad mada tu sam verovatno subjektivan :PP

"Hate the game baby, not the playa." - Ling Ling

Link to comment
Share on other sites

brate, svako ko kaze da je dagger "usran" sad ne prati svetsku cw scenu, posto na svakom cw-u pored heroja koji vec imaju blink svi uzimaju blinkove na herojima tipa sven lina leshrac sand king magnus earth shaker, pa i na herojima kojima generalno ne trebaju toliko vec uzimaju cisto zato sto je imba tipa jakiro itd..

[13:00] <GM`JessicaBiel> neko drzi blokce sa pikovima i banovima a neko sa kevama

[23:11] <srs[razer]Baja> ne volim da me neko gleda

[23:11] <srs[razer]Baja> dok jebem

[01:40] <@Xeo|Baja> ko da ti ja kazem pitaj mareta kako mu cale suri odbojku

[01:40] <@Xeo|Baja> i on ti kaze moj cale nema ruke

Link to comment
Share on other sites

Trebalo je samo da se poveca kesh za dagger na tipa 3k ili jache, i eto balansa... Ovako nema smisla, al` dobro, siguran sam da ce ga opet preraditi kad Maelk dobije novu ideju [:)]

I ja sam razmisljao bas u ovom pravcu, zasto nisu samo povecali cenu daggera pri cemu mi je na pamet pala ista svota od 3k. Jako je retardirano farmovati pola sata da bi na kraju zavrsio sa daggerom koji nemas posle ni da sklopis u bilo sta, tako da bi sigurno manje heroja kupovalo dagger, kupovali bi samo oni koji initiateuju kao sto su magnus, sk ili shaker. Kurac bi lina farmovala pola sata da bi na kraju zavrsila samo sa daggerom u inventoriu...

ToSsGirL fighting ^^

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...