Jump to content

Koji je auto najskuplji?


Dreadlord

Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

OMG Veyron quad-turbocharged W16 8000cc @1001 HP !!!

Moj tata je jaci od tvog 11!

On koshta svega milion dolara, Maybach Exelero koshta 8 miliona jerbo je ruchno radjen i ima ih manje nego prstiju na ruci. Dodje zapravo najskuplji automobil samo shto ne ulazi u konkurenciju Forbsa jer nije serijski...

Moj deda je ipak najachi !!!111oneoneleven

poz voz 2011

Link to comment
Share on other sites

exelero nikad nije bačen u prodaju tako da možete samo da se frljate ciframa. da jeste, morali bi da ponude nižu cenu od veyrona.

Kolko ja znam on jeste na prodaju, al ono tehnichki - poshto niko netje da da 8 miliona - a i evo na wikipediji bleji cena aprox 8 miliona...? I to su je formirali po principu da su oni valjda pukli 8 miliona za pravljenje i kao ako ga neko otje za te pare, neka mu?

poz voz 2011

Link to comment
Share on other sites

Originalno ih Fuida izcimala da ih naprave da bi oni testirali svoje serije shirokih guma...i shto je najgore valjda su najvetji deo tih para pukli na dizajn tj aerodinamiku - jer je unutra manje vishe neki dobudzeni motor od njihovih standardnih kola (koja su najskuplja 460k dolara)

poz voz 2011

Link to comment
Share on other sites

za 8 miliona ne mozhesh da projektujesh ni migavac na tim kolima kapiram, a kamuli cela kola .. sem ako u njega nisu ubacili nishta novo sem te shasijem koja je opet prekopirana sa nekih starijih modela chinimi se.

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

Link to comment
Share on other sites

militju, jel znash ti sta znachi "halo car". To ti je auto koji je u sustini demontrator tehnologije na cijem razvitku si utroshio miliona ali cesh josh vishe dobiti viralnom reklamom koju ovakvi automobili generishu.na svakom vejronu vw izgubi barem pola miliona dolara ali se zato milioni znaju da je vw koncern proizvodjach najbrzeg luksuznog serijskog kupea ikada ....

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

jasno mi je to igi, al kakve to veze ima sa ovom prichom ? sem ako nisi mislio na onaj post gore gde sam izrazio za putnichke automobile. kapiram i u tom sluchaju al mi je nekako farfech ono mogu da naprave tim u f1 ako su u fazonu brzine, koja mislim da svatash da nije #1 osobina koja se gleda kod putnichkih automobila, pogotovo sada kad su cene goriva chak i za amere otishle u pm. pre mi deluje kao totalno glupo izdrkavanje sad tju ja (kao vlasnik, dizajner) da se nasmejem u oko rivalu. znachi ono na personalnom nivou.

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

Link to comment
Share on other sites

Pa i onaj miš od dijamanata kosta 2 miliona evra a G7 od 100 evra je mnogo bolji :)

Mogu oni da stave i 16 miliona kola ne dobijaju na kvalitetu time :)

Veyron je i dalje brzi

a ko je brzi ako exelero vozi 300 na sat a veyron 200?!

olololo a ko je brzi ako oba voze 250 na sat!??! :((((

potpuno se slazem sto igi kaze, samo ne verujem da je cifra pola miliona..

mada...

Link to comment
Share on other sites

After the release of the car, it has been reported that while each Veyron is being sold for $1,200,000, the production costs of the car are approximately £5 million per vehicle. This is not the price to produce one vehicle, but rather the cost of the entire Veyron project divided by the number of vehicles produced at that time.

a ne verujem da ima toliko ludih sheika =)

da ne pricham o tome shto je i pitanje koliko od delova ovih kola tje motji i da ugradjuju (prilagodjene) u normalne 'bile, pogotovo kad se prelazi na alternativna goriva i sl.

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

Link to comment
Share on other sites

majbah ekselero je majbah 57 (dakle, maloserijska preskupa mercedes limuzina odvratnog dizajna sa gomilom najnovije tehnologije i V12 biturbo motorom od preko 600 ks) sa promenjenom karoserijom, tako da razvoj nije previše koštao.

napravljen je za nemačkog proizvođača guma fulda, kojem je trebalo vozilo za testiranje high performance guma. što je brzina veća, to gume trpe veće opterećenje (što sa 99% sklopova na kolima nije slučaj), pa im je trebalo nešto što ide jako, jako brzo. zapravo, u pitanju je PR vežba obe marke, treba svakome takav publicitet (što lepo reče igi). naravno da je fulda mogla da uzme bilo koji random tjunirani porše koji može da ide toliko, ali ovako su obe firme izvukle korist od publiciteta.

e, da, što se tiče vejrona: on nije platforma za razvoj i testiranje novih tehnologija. u njega je VW sasuo svo znanje o idenju brzo :) koje poseduje, da bi napravio najbrži i najluksuzniji automobil u istoriji (jer pretpostavljaju da će, zbog razgloga koje ćile navodi, u budućnosti automobili biti sve pitomiji i pitomiji). treba njima i sada halo car, mada na tome nisu toliko poentirali, jer se ne ističe u prvi plan da je veyron nastao unutar vw koncerna, odnosno ne spominje se previše da je bugati u vw-ovom vlasništvu, ali više mislim da računaju na to da će za 30 godina doći u situaciju da kažu: "vidite, mi smo 2004. napravili najbrži automobil u istoriji. a sada kupite naš golf XIV -- sedišta su napravljena od reciklirane konoplje, motor radi na prazne flaše i košta 50000 evra." neki postojanje vejrona objašnjavaju i emotivnim rasuđivanjem matorog nemca kojeg je VW postavio za šefa bugatija, lik je navodno hteo da napravi svoje remek-delo pre nego što se penziniše.

možda će me neko od lokalnih stručnjaka ispraviti, ali mislim da na celom automobilu ne može da se izdvoji niti jedna prava inovacija. motor je u suštini duplirani audijev 4.2 V8, šasija/karoserija je manje-više standardni cf ili aluminijumski monokok, menjač i kočnice su autsorsovani i u suštini predstavljaju veće/jače verzije stvari koje su već desetak godina na tržištu u drugim modelima. to što auto ima 38 hladnjaka nije inovacija već posledica toga što nisu morali da štede ni na čemu, i da prave kompromise ili iz nužde naprave nešto inovativno, već su mogli da kažu "pregreva se hidraulika koja podiže spojler? ma ko ga jebe, stavljaj trijezdeveti hladnjak!"

Link to comment
Share on other sites

BTW gledoa sma onaj cuveni test u Top spidu kada guraju Veron do kraja ono kada ide 407 i bilo je super

Tu je baja reko da su uzasno puno para pukli za aerodinamiku jer su morali da modifikuju vazdusni tunel. Sobzirom da ide preko 400 nijedna od postojecih nije to mogao da simulira,. Bili su i kod SUbera i kod jos nekoga ali su im likovi rekli znati mi radimo do 350:)))))))

Kakv smeh tako da je veliki deo troskova otisoa na to:) MIslim da su koristili superkompijutere koje ljudi koriste za proacunavanje Atomske eksplozije i slicno a to kosta..........

Porno Ikona 90-tih:)

dve najmocnije grupacije na svetu: Deijevi rodjaci, Mohijevi Ortaci

(Ivan_ @ May 27 2009, 10:33)

da se kojim čudom nađem na čelu plejboja, promenio bih fazon totalno.

jebao bih vrlo mnogo, drogirao se jos vise i vodio kojota kao maskotu na zlatnom lancu okolo, a on bi vikao HARRRRSACU DAT E JBEEM NAMATSIO SAM KARU KOAKINOM

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...