Jump to content

Oblivion, a true rpg


voodoo_

Recommended Posts

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Koliko sam ja pokupio iz onog teksta sto je G!! ostavio po pitanju nacina na koji se BS ophodi prema fransizama koje kupi/poseduje 110% mozemo da ocekujem igru za nextgen konzole. Znaci interfajs nula, slozenst izvedbe nula itd. Bedak a bas mi se igra nesto bolesno masivno, znaci da ga igram i igram i igram. Two Worlds mi popunjava vreme ali i tome ce da dodje kraj :(

Jeste, Oblivion i Morrowind su sviranje kurcu od igara, mogu da se očiste za dan ipo, nikakvu dubinu nemaju, interfejs je ko u tetrisu i mi svi što ih igramo smo teške debilčine i dementi. A one ljudine što vole Fallout zaslužuju orden Svetog Save i doček ispred skupštine grada. Jer zaboga, Fallout ima takvu složenost izvedbe da je potrebno čak dva klika mišem da bi se nešto stavilo u inventar, što je čak jedan klik više od onog u Elder Scrollsu! Ah, što nema više takvih igara, pa naš život bi bio raj.

Link to comment
Share on other sites

uopste nije to poenta celog teksta, ne znam koji vam je djavo ljudi... bolje iskljucite taj speedstep u mozgu ako cete da postujete normalno...

vudu zasto tebe licno pogadja ako je nekom oblivion debilan, prost, sve ono sto rpg ne treba da bude, dosadan i slicno. to je stvar ukusa, mislio sam da si malo zreliji aukurac...

sad ja treba u tvom stilu da kazem kako ti mislis da smo svi luzeri zato sto ne volimo bloom u oblivionu !!!!1 omg

chinjenica je da se oblivion svideo najvise samo noobovima, a to je chinjenica koji neki tesko prihvataju

http://forum.klanrur.rs/index.php?s...view=getnewpost [roflmao]

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Today, I speak in pictures!

Jeste, Oblivion i Morrowind su sviranje kurcu od igara, mogu da se očiste za dan ipo, nikakvu dubinu nemaju, interfejs je ko u tetrisu i mi svi što ih igramo smo teške debilčine i dementi. A one ljudine što vole Fallout zaslužuju orden Svetog Save i doček ispred skupštine grada. Jer zaboga, Fallout ima takvu složenost izvedbe da je potrebno čak dva klika mišem da bi se nešto stavilo u inventar, što je čak jedan klik više od onog u Elder Scrollsu! Ah, što nema više takvih igara, pa naš život bi bio raj.

2002072907058333203_rs.jpg

sad ja treba u tvom stilu da kazem kako ti mislis da smo svi luzeri zato sto ne volimo bloom u oblivionu !!!!1 omg

2006066318022342417_rs.jpg

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Link to comment
Share on other sites

vudu zasto tebe licno pogadja ako je nekom oblivion debilan, prost, sve ono sto rpg ne treba da bude, dosadan i slicno. to je stvar ukusa, mislio sam da si malo zreliji aukurac...

I ja isto za vas, dok niste počeli da se ponašate ko gomila dečurlije uz horsko pevanje "Bethesda je sranje, nikad nisu napravili išta što valja, olololo"

Dakle prvo smo počeli sa taksativnim nabrajanjem šta nam se ne sviđa u "suparničkom" ostvarenju, a kad je ponestalo argumenata i kad je postalo jasno da tu nema nikakvih objektivnih pritužbi već se radi o pitanju ukusa, prešlo se na drvlje i kamenje.

Idemo ovako, objektivne slabosti:

* Strelica na mapi

* Dinamičko levelovanje neprijatelja

* Linearnost glavne priče

sve ostalo su lični utisci o igri i nobody gives a damn da li se tamo nekom s foruma ne sviđa fantazy šuma sa fantasy likovima ili što je pogled iz prvog lica, u kurac.

Link to comment
Share on other sites

tebi stvarno treba jedan reality check

edit

al ajde konachno si krenuo u neku raspravu

na sve tvoje ja bih lichno (a verujem i mnogi mnogi drugi koji vole rpleplay) dodao

- losh kombat sistem (tj nepostojanje dotichnog, sa vrlo malo stateshkih detalja)

- invincible npcs

- nema posledica na tvoje odluke

- nekoherentnost priche (oblivion kapije otvorene a ti mozesh da beresh cvece pored njih, mislim zasta realno to je uber propust)

- AI sucks (mislim pored onih najava i hvalospeva zaista je spustanje na zemlju)

- dungeons design, mislim ako vec to treba da bude jedna od glavnih stavki moralo je sve mnogo raznovrsnije

- mogucnost da u jednoj igri prodjesh kroz sve guilde, sto je mislim FTW budes i mage i warrior u isto vreme

- mogucnost da zavrshish main quest sa mizernim lvl-om

- brate milicija koja ulece u kucu ako nekom maznesh nesto, i onda wtf platish kintu i ajdzdravo

---

sa strane sto mislim da FP nije podesan za role play jer koga boli dupe za borbu iz prvog lica u role playu... okej kao mozes vise da se uzivis, ali to je toliko bzvze, STA! da se uzivish, kliktanje kojim seckash machem wtf? skakutanje na vishi kamen kako te neka karakondula ne bi dohvatila dok je ti filujesh fireballom ili strelama

lvling ne radi bash najbolje... jer okej u teoriji lepo zvuchi, sto vishe skaches ti si agilniji, sto se vishe machujesh ti si ubitachniji i slichno... a sta kada bi doslo do computer skillz, speech skillz, science skillz, repair skillz, znachi treba svi da u prvom licu programiramo, reshavamo zadatke iz hemije, da zanmo da menjamo kugl bocnuna kolima za repair? da bi bilo realno... FP perspektiva je za arkadnu akciju... kojoj po mom misljenju nije mesto u role playu kakav je fallout (na stranu pricha sto je fallout sa pucaljkama pa, je nemoguce izbeci totalno unistavanje celog tog sjajno odradjenog sistema, da sjajan je boli me dupe sto ga ti ne kapiras cela industrija kaze da je sjajan)

Wulfi [smajli2]

i jeeee ovo je FO3 topik, rekoh vec otvori jedan za oblivion tamo pevaj pesme o njemu i slicno, uzivaj

jebeno, mislim, da imam neku, mislim.. nesto mislim...

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

I ja isto za vas, dok niste počeli da se ponašate ko gomila dečurlije uz horsko pevanje "Bethesda je sranje, nikad nisu napravili išta što valja, olololo"

Dakle prvo smo počeli sa taksativnim nabrajanjem šta nam se ne sviđa u "suparničkom" ostvarenju, a kad je ponestalo argumenata i kad je postalo jasno da tu nema nikakvih objektivnih pritužbi već se radi o pitanju ukusa, prešlo se na drvlje i kamenje.

Idemo ovako, objektivne slabosti:

* Strelica na mapi

* Dinamičko levelovanje neprijatelja

* Linearnost glavne priče

sve ostalo su lični utisci o igri i nobody gives a damn da li se tamo nekom s foruma ne sviđa fantazy šuma sa fantasy likovima ili što je pogled iz prvog lica, u kurac.

Da li si ti pročitao tekst o gašenju fan sajtova i pogled na Elder scrolls franšizu koju je napisao fan i posvećenik serijala?

Da li si shvatio šta fanovi Fallouta i RPG-a uopšte zameraju Morrowindu i Oblivionu, ali zaista?

Link to comment
Share on other sites

Ili možda onima koji tvrde da nešto nije rol-plej jer ima first person real-time kombat. Ili im je "dosadan", što je vrhunska kvalifikacija igre i razlog da je, umesto da to zadrže za sebe, blate naokolo i zgade nekom ko je nije ni probao.

Dosadni su bili Titan Quest, Kult i pun kurac raznih hek end sleš govana pa ste ih igrali sve u šesnes.

Da li si ti pročitao tekst o gašenju fan sajtova i pogled na Elder scrolls franšizu koju je napisao fan i posvećenik serijala?

Da li si shvatio šta fanovi Fallouta i RPG-a uopšte zameraju Morrowindu i Oblivionu, ali zaista?

1. delimično, do mesta kad je počeo previše da lupa. Na pojedinim mestima sam se osećao kao da gledam neku B92 emisiju o organizovanoj satanizaciji Srba, tj. u ovom slučaju Elder Scrolls serijala.

2. zameraju, ali zaista, to što je Bethesda otkupila licencu a ne, npr. Bioware.

Edited by voodoo_
Link to comment
Share on other sites

- losh kombat sistem (tj nepostojanje dotichnog, sa vrlo malo stateshkih detalja)

Odličan kombat sistem. Uostalom, borba služi da eliminišeš onog ko ti iz nekog razloga smeta, a kako je ona implementirana, to je u krajnjem slučaju za jedan rpg apsolutno nebitno.

- invincible npcs

- nema posledica na tvoje odluke

Realna slabost, i to stoji. Ali nekakva konzistencija priče mora da se sadrži. Ovo ipak nije sandbox nego scenario sa početkom i krajem (bez obzira što nema zvaničan kraj sa odjavnom špicom itd.)

- nekoherentnost priche (oblivion kapije otvorene a ti mozesh da beresh cvece pored njih, mislim zasta realno to je uber propust)

Misliš bolje da su napravili ko Dungeon Siege, da imaš jednu stazu kojom moraš da prođeš i nema vrdanja? Pa nekakav privid slobode se mora stvoriti, ako se glavni kvest mora izvršiti nekakvim redosledom.

- AI sucks (mislim pored onih najava i hvalospeva zaista je spustanje na zemlju)

- dungeons design, mislim ako vec to treba da bude jedna od glavnih stavki moralo je sve mnogo raznovrsnije

Samo delimično. Kakav je dungeon dizajn bio u npr. Gothicu, ovde i nije tako loš.

- mogucnost da u jednoj igri prodjesh kroz sve guilde, sto je mislim FTW budes i mage i warrior u isto vreme

Možeš ti da budeš i šofer GSP-a i pekar u isto vreme, ako položiš vožnju i završiš kurs za pekara. Zadrtost nije dobra u životu.

- mogucnost da zavrshish main quest sa mizernim lvl-om

Realan propust, verovatno napravljen da bi se igra približila mlađim igračima. Neke pare ipak moraju da se uzmu jebiga, da ne bi završili ko Interplej.

- brate milicija koja ulece u kucu ako nekom maznesh nesto, i onda wtf platish kintu i ajdzdravo

Podsećam te da se ne radi o postapokaliptičnom svetu u stanju propasti gde ljudski život ne vredi ništa, već o zemlji sa jasnim zakonima. Ukradeš nešto - ideš u zatvor ili platiš kaznu (ovo drugo još bolje za državu, ne mora da te hrani za džabe). Šta je tu čudno?

sa strane sto mislim da FP nije podesan za role play jer koga boli dupe za borbu iz prvog lica u role playu... okej kao mozes vise da se uzivis, ali to je toliko bzvze, STA! da se uzivish, kliktanje kojim seckash machem wtf? skakutanje na vishi kamen kako te neka karakondula ne bi dohvatila dok je ti filujesh fireballom ili strelama

FP je podesan zato što možeš da vidiš svet iz perspektive tvog junaka. Znači dođeš pred dvorac, pogledaš gore i kažeš "u jebote koliki dvorac!". Dobro, to sve gubi smisao u Falloutu gde nema zgrade više od dvospratnice i gde je sve ravno ko talasi inovativnih misli prosečnog Fallout fana :P

lvling ne radi bash najbolje... jer okej u teoriji lepo zvuchi, sto vishe skaches ti si agilniji, sto se vishe machujesh ti si ubitachniji i slichno... a sta kada bi doslo do computer skillz, speech skillz, science skillz, repair skillz, znachi treba svi da u prvom licu programiramo, reshavamo zadatke iz hemije, da zanmo da menjamo kugl bocnuna kolima za repair?

Pa nego kako, jebo ga ti? Zamisli da treba da položiš programiranje u školi, kako ćeš ga položiti ako ne upornim vežbanjem? Mislim ffs! Neću sigurno džogirati oko zgrade a dobijen XP uložiti u zadatke iz hemije, aman!

I znam sad da ako kažem da Knights of the Nine i Shivering Isles imaju daleko bolju priču od lošeg glavnog kvesta iz originala, džaba jer će odgovor biti "dobroj igri ne trebaju ekspanzije blabla". Ali ipak eto :P

Mislim realno, koliko vas ovde je zapravo makar pretrčalo dark brotherhood ili lopovski gild, za početak?

Link to comment
Share on other sites

izvolite narode, da se ne bi preterano gushili, ovako je najbolje

edit: jbga nije bilo namerno, zaboravih da nece biti moj post prvi kada prebacim postove

edit2: ispravljeno

ne zaboravite, war. war never changes... :P

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ti voodoo si lud. Sto je mohi za politicke rasprave ti si za RPG rasprave :P

Bockanje na stranu, cisto da se zna, licno smatram da je Morrowind 10x bolji PC RPG od Obliviona koji je takvo konzolasko izdanje i prodana fransiza zarad vece zarade *prodaja ingame stvari, ekspanzija* da je sve osim smesno. I ono sto sam napisao se odnosi samo na to, da Bathesta do sada kako se pokazala, fransize koje poseduje polako ali sigurno pretvara u striktno konzolaska ostvarenja gde su izdanja za PC jeftini portovi. Da ti navedem 2 skorija naslova - Oblivion i ST:L .

Ali ajde da zanemarimo upravljanje samom igricom.

Lore

Dok je u Morrowindu lore bio prebogat i bas po mom ukusu, Oblivion nema u sebi nista novo IAKO je upitanju sasvim veca postavka, tipa jedna radnja se desava na ostrvu dok druga ima kontinet na raspolaganju. Znaci nedostatak dubine je vise nego vidljiv. Nema sta u Oblivionu da zainteresuje igraca da stane i "istrazi" ruinu/tamnicu osim "random spawn leveled" kovcega. Manje je to bilo vidljivo u Morrowindu.

Glavni zaplet vs prica sa strane

Znaci sve sto drugi rekose po pitanju malih misija, teznje da se stigne do vrha guilda itd. samo preplitanje misija, nemogucnost da se bude sve - stigne sve, sve je to velikom lopatom izbaceno iz Obliviona zarad lakoce izvedbe. Nece vise morati forum modovi da se bore sa postovima 11 godisnjih trollova "OMGFG BBQ WHY CANT I BE HEAD MAGE!?!?!?".

Eto dve stavke koju igru cine a totalno su degradirale od Morrowinda ka Oblivionu. E to je meni sasvim dovoljan razlog da mislim da F3 nema neku svetlu buducnos ako se slusaju isti ljudi kao i za Oblivion.

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

Ili možda onima koji tvrde da nešto nije rol-plej jer ima first person real-time kombat. Ili im je "dosadan", što je vrhunska kvalifikacija igre i razlog da je, umesto da to zadrže za sebe, blate naokolo i zgade nekom ko je nije ni probao.

Dosadni su bili Titan Quest, Kult i pun kurac raznih hek end sleš govana pa ste ih igrali sve u šesnes.

1. delimično, do mesta kad je počeo previše da lupa. Na pojedinim mestima sam se osećao kao da gledam neku B92 emisiju o organizovanoj satanizaciji Srba, tj. u ovom slučaju Elder Scrolls serijala.

2. zameraju, ali zaista, to što je Bethesda otkupila licencu a ne, npr. Bioware.

E, okej. Kao što sam sa zanimanjem pročitao šta je lik pisao, tako ću isto sa velikim zanimanjem pročitati tvoje objašnjenje gde lupeta i zašto. Please, odagnaj mi strahove, ne zajebavam se.

Link to comment
Share on other sites

E, okej. Kao što sam sa zanimanjem pročitao šta je lik pisao, tako ću isto sa velikim zanimanjem pročitati tvoje objašnjenje gde lupeta i zašto. Please, odagnaj mi strahove, ne zajebavam se.

Zato što preterano paranoiše, kuka i optužuje jednu firmu koja je napravila sasvim kvalitetne igre za propast PC igranja, dok se Blizzard i EA valjaju u parama i izigravaju Velšane (© Kole). Da je Bethesda firma takvog kalibra, ne bi se uopšte cimala da radi nastavak igre za koju se u startu zna da će onaj ko je bude nastavio najebati samo tako, uz krajnje neizvesni finansijski ishod, već bi uradila neki endless mmo sa ubijanjem prasića ili petnaestu konverziju nečega sa neke konzole. Sa druge strane, iscimali su se dobro, otvorili su feedback forum na koji se zaista javljaju i odgovaraju, prate reakcije fanova, trude se da ugode ljudima a da pritom sebe ne dovedu do bankrota itd. Good enough for me.

Ti voodoo si lud. Sto je mohi za politicke rasprave ti si za RPG rasprave :P

Bockanje na stranu, cisto da se zna, licno smatram da je Morrowind 10x bolji PC RPG od Obliviona koji je takvo konzolasko izdanje i prodana fransiza zarad vece zarade *prodaja ingame stvari, ekspanzija* da je sve osim smesno. I ono sto sam napisao se odnosi samo na to, da Bathesta do sada kako se pokazala, fransize koje poseduje polako ali sigurno pretvara u striktno konzolaska ostvarenja gde su izdanja za PC jeftini portovi. Da ti navedem 2 skorija naslova - Oblivion i ST:L .

Ali ajde da zanemarimo upravljanje samom igricom.

Lore

Dok je u Morrowindu lore bio prebogat i bas po mom ukusu, Oblivion nema u sebi nista novo IAKO je upitanju sasvim veca postavka, tipa jedna radnja se desava na ostrvu dok druga ima kontinet na raspolaganju. Znaci nedostatak dubine je vise nego vidljiv. Nema sta u Oblivionu da zainteresuje igraca da stane i "istrazi" ruinu/tamnicu osim "random spawn leveled" kovcega. Manje je to bilo vidljivo u Morrowindu.

Glavni zaplet vs prica sa strane

Znaci sve sto drugi rekose po pitanju malih misija, teznje da se stigne do vrha guilda itd. samo preplitanje misija, nemogucnost da se bude sve - stigne sve, sve je to velikom lopatom izbaceno iz Obliviona zarad lakoce izvedbe. Nece vise morati forum modovi da se bore sa postovima 11 godisnjih trollova "OMGFG BBQ WHY CANT I BE HEAD MAGE!?!?!?".

Eto dve stavke koju igru cine a totalno su degradirale od Morrowinda ka Oblivionu. E to je meni sasvim dovoljan razlog da mislim da F3 nema neku svetlu buducnos ako se slusaju isti ljudi kao i za Oblivion.

I sve to stoji (osim neizvesne budućnosti FO3), ali je Oblivion i dalje igra way above the krš kategorije, i jedna od najboljih i za igranje najprijatnijih PC igara izašlih u zadnjih nekoliko godina. Doduše, sad će neko reći da je lako biti najbolji u bari punoj govana, ali za to opet nije kriva Bethesda.

Link to comment
Share on other sites

Radije cu da instaliram ponovo Morrowind nego Oblivion ako gledamo "i jedna od najboljih i za igranje najprijatnijih PC igara izaslih i zadnjih nekoliko godina" kategoriju. Mislim ajde da se slozimo da PC igru cini samo izdavanje za tu platformu tj. svaka igra koja ima verziju za PC je "PC igra" ali Oblivion je vise nego ocigledan port da ga samo to i cini "PC igrom". Nevazno. Ocigledno je da se koplja lome samo zato sto voodoo nije tradicionlni old school gamer vec nesto novo-nesto sveze i nemamo iste kriterijume sta cini jedan RPG.

Edited by Seth Fix

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

vudi skidaj gace :P

Odličan kombat sistem. Uostalom, borba služi da eliminišeš onog ko ti iz nekog razloga smeta, a kako je ona implementirana, to je u krajnjem slučaju za jedan rpg apsolutno nebitno.

odlican kombat sistem? wtf? koliko imas vrsta udaraca? koliko imas kritikala? koliko borba zavisi od tvog lika a ne tebe? da li moze da se izbegne? gde je taktika? gde su npc-evi?

Misliš bolje da su napravili ko Dungeon Siege, da imaš jednu stazu kojom moraš da prođeš i nema vrdanja? Pa nekakav privid slobode se mora stvoriti, ako se glavni kvest mora izvršiti nekakvim redosledom.

uuu ako izem ti igru ako je poredis sa DS, to je losa stvar, vrlo losa...

Samo delimično. Kakav je dungeon dizajn bio u npr. Gothicu, ovde i nije tako loš.

e ovde si ga omashio sto posto :) dungeoni i trojci su izmisljeni za oblivion... u oblivionu malte ne iste teksture, isti raspored, sve isto... mislim zaista previse generichki :( bash sam citao neki developers profila u kojem tip pricha i kaze kako su im dungeoni veoma slabi i pored njegovog lichnog meshanja pred sam kraj igre (dakle bili su josh jadniji, pa su onda ubacili neke zamke i tako to, sto je bio fin detalj zaista)

Možeš ti da budeš i šofer GSP-a i pekar u isto vreme, ako položiš vožnju i završiš kurs za pekara. Zadrtost nije dobra u životu.

o cemu zapravo pricas? ovde su imali krucijalnu shansu da naprave neke iskljuchivosti u qestovima, da naprave kakav zaplet, triler, akciju, ako pristanes da budes jedno drugi te ne vole ili te chak jure da te ubiju, ili dobijesh neki specijalan kvest ako hoces na osnovu toga, ili su u svadji ma poras da ih pomirish i te slichne peripetije, a ti komotno se setas od jednih do drugih i resahvas SVE (meni licno je to bio jedan od razloga za odustajanjem, totalna jednostavnost kvestova i slaba medjuzavisnost)

Realan propust, verovatno napravljen da bi se igra približila mlađim igračima. Neke pare ipak moraju da se uzmu jebiga, da ne bi završili ko Interplej.

Podsećam te da se ne radi o postapokaliptičnom svetu u stanju propasti gde ljudski život ne vredi ništa, već o zemlji sa jasnim zakonima. Ukradeš nešto - ideš u zatvor ili platiš kaznu (ovo drugo još bolje za državu, ne mora da te hrani za džabe). Šta je tu čudno?

ma okej je da zavrshish u zatvoru ako te uhvate da krades, to je kul, ali nije kul da patrole imaju telepatsku moc da osete ko sta gde krade

FP je podesan zato što možeš da vidiš svet iz perspektive tvog junaka. Znači dođeš pred dvorac, pogledaš gore i kažeš "u jebote koliki dvorac!". Dobro, to sve gubi smisao u Falloutu gde nema zgrade više od dvospratnice i gde je sve ravno ko talasi inovativnih misli prosečnog Fallout fana :P

kakav si nub bogtemazo :) fallout ima vaultove, ima dungeone, ima zgrade, ima i tanker omg :)

Pa nego kako, jebo ga ti? Zamisli da treba da položiš programiranje u školi, kako ćeš ga položiti ako ne upornim vežbanjem? Mislim ffs! Neću sigurno džogirati oko zgrade a dobijen XP uložiti u zadatke iz hemije, aman!

I znam sad da ako kažem da Knights of the Nine i Shivering Isles imaju daleko bolju priču od lošeg glavnog kvesta iz originala, džaba jer će odgovor biti "dobroj igri ne trebaju ekspanzije blabla". Ali ipak eto :P

Mislim realno, koliko vas ovde je zapravo makar pretrčalo dark brotherhood ili lopovski gild, za početak?

pa da ali ako hoces realno onda morash zaista da znash da pravish mana napitke od cveca !!! ali mana nije realna OMG! fireball ne postoji!!12

pa zato u falloutu nema xp-a za dzogiranje i skakutanje,vec se nagradjuje upotreba mozga i maste prilikom reshavanja kvestova i cela igra je u cilju uvlachenja igracha u svet, koji je izmisljen, preko samo priche interakcije sa likovima upotrebe speecha itd itd... u falloutu se vishe nagradjuje kada od 4 nachina da predjesh kvest ti odaberesh onaj koji zahteva uzasno teskog lika za igranje u pocetku (high INT, samim tim lik je veoma losh u borbi) ali zato je fun factor kasnije priceless...

ali ti to ne znas :)

overall oblivion je kul, za nekog ko nije doziveo prethodno prosvetljuenje pravim rpg-om, i za nekog voli akcione zezalice, kul igra, losh rpg...jbga... kada ga ne podnosi vecina morrowind fanova valjda ti je jasno

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2. zameraju, ali zaista, to što je Bethesda otkupila licencu a ne, npr. Bioware.

Bioware smrdi odavno, nishta ne bih bio srecniji da su ga oni otkupili. Isti kurac dal' ce FO3 da smrdi kao NWN ili kao Oblivion.

Odličan kombat sistem. Uostalom, borba služi da eliminišeš onog ko ti iz nekog razloga smeta, a kako je ona implementirana, to je u krajnjem slučaju za jedan rpg apsolutno nebitno.

Loooooooooool jebote Vudi bre ono wtf! Poenta borbe u RPG-u je da se bori tvoj lik, a ne ti. Bilo shta gde preovladavaju refleksi i uber-micro = fail. Ako prichamo o RPG-u, naravno. Inache, ja volim fest ekshn borbu (Legacy of Kain ftw), ali jebeno ne u RPG-u.

Realna slabost, i to stoji. Ali nekakva konzistencija priče mora da se sadrži. Ovo ipak nije sandbox nego scenario sa početkom i krajem (bez obzira što nema zvaničan kraj sa odjavnom špicom itd.)

Ta stavka je elementarna neophodnost u RPG-u. Kao kad bi napravio FPS u kome nema pucanja i onda tvrdio da je to ipak sjajna igra.

Misliš bolje da su napravili ko Dungeon Siege, da imaš jednu stazu kojom moraš da prođeš i nema vrdanja? Pa nekakav privid slobode se mora stvoriti, ako se glavni kvest mora izvršiti nekakvim redosledom.

Erm, Vudi, svestan si da bilo kakvo pozivanje na DS loshe utiche na tvoj "Obilvon je RPG!" crusade? Opet metafora - to je kao da kazesh da je tvoje braon gomno veca chokolada od zelenog kucheceg gomneta, iz razloga shto tvoje makar podseca bojom.

Najbolje bi bilo da su napravili kao u Fallout-u, gde su mutanti razjebavali gradove jedan po jedan ako bi se ti predugo shegachio okolo.

Ili kao u Space Rangers, gde ti svojim nechinjenjem mozesh da dovedesh do toga da izgubish igru. Takodje prvi put kad sam igrao, okusio sam Dominatore na samom pochetku, iz radoznalosti, i dobio zestok pwn, shto je dovelo do toga da sam posle samo radio fed-ex quest-ove po bezbednim sistemima. Fast forward xy in-game godina unapred, ja u military bazi dobijam obaveshtenje da Dominatori poseduju 70% i kusur sistema. So, I put on my robe and wizard hat i pravo u prve borbene redove. Odbrana sistema, osvajanje novih, keshiranje novih baza itd. I predjem igru. I sve pichke u galaksiji vichu moje ime u jastuk dok ih njihov budjavi dechko kara otpozadi. Dakle, ja sam uchinio razliku. Neshto sam uradio i gameworld je reagovao na to. Unbalivbl.

Adding insult to injury - i Avernum 3 ima slichan sistem. A ti uporedi Spiderweb Software tim i Bethesda-u, po brojnosti i sredstvima pre svega.

Samo delimično. Kakav je dungeon dizajn bio u npr. Gothicu, ovde i nije tako loš.

Uf, posle "1001 Morrowind pecina" sve je do jaja. Tu je mozda zapravo i bilo poboljshanja.

Možeš ti da budeš i šofer GSP-a i pekar u isto vreme, ako položiš vožnju i završiš kurs za pekara. Zadrtost nije dobra u životu.

Ha! Dobra ti analogija. Shteta shto nema nikakve veze sa Obilvion situacijom. Da probam ja:

Obivlmon ujdurma sa fakcijama je ekvivalent toga da je moguce da budesh ekstremni afganistanksi mudzahedin, a da ti ujutru papa viche "Whazaaaap!" u slushalicu, zatim idesh na doruchak u Belu Kucu, popodne si na pro-feministichkom skupu, predveche cepash votku sa Putinom i Zerbahom u Moskvi i uz to stizesh oko pola dva ujutru na Blejwatch da ga malo zalomish sa Bidzom i Palmom na Nikolu Rokvica. Not broody likely, is it?

Realan propust, verovatno napravljen da bi se igra približila mlađim igračima. Neke pare ipak moraju da se uzmu jebiga, da ne bi završili ko Interplej.

Interplay je propao zbog retardiranog menadzmenta koji je insistirao na osvajanje konzolashkog trzishta josh retardiranijim igrama, dok je sve to vreme par miliona ljudi sa PC-em drkalo na samu pomisao na BG3 i FO3. Tako da, nigga please...

Podsećam te da se ne radi o postapokaliptičnom svetu u stanju propasti gde ljudski život ne vredi ništa, već o zemlji sa jasnim zakonima. Ukradeš nešto - ideš u zatvor ili platiš kaznu (ovo drugo još bolje za državu, ne mora da te hrani za džabe). Šta je tu čudno?

Shto to moze da se ponavlja u nedogled. Da ti bar daju neku reputaciju, "povlo!"; "ubica!" "ghay!", pa da gameworld reaguje na to... koja je poenta ovako? Privid nekakve slobode. ZOMG MOGU DA UKRADEM HLEB SA STOLA!!!

FP je podesan zato što možeš da vidiš svet iz perspektive tvog junaka. Znači dođeš pred dvorac, pogledaš gore i kažeš "u jebote koliki dvorac!". Dobro, to sve gubi smisao u Falloutu gde nema zgrade više od dvospratnice i gde je sve ravno ko talasi inovativnih misli prosečnog Fallout fana :P

A shto ne mozesh da kazesh "U jebote koliki dvorac!" kad ga vidish u izometrijskom izvodjenju? Nema veze, neka bude 3d, nemam nishta protiv. Vec sam prichao zashto je za RPG izometrija superiorna u odnosu na FP, ne bih da se ponavljam...

Pa nego kako, jebo ga ti? Zamisli da treba da položiš programiranje u školi, kako ćeš ga položiti ako ne upornim vežbanjem? Mislim ffs! Neću sigurno džogirati oko zgrade a dobijen XP uložiti u zadatke iz hemije, aman!

A gde je tako neshto moguce? Daj mi primer nekog RPG-a.

Edited by Wulfgar

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Link to comment
Share on other sites

Da, bash se secam u BG-u, kada sam jednom uradio level up sa fighterom i onda specovao evocation i nabacao se magija do kraja igre.

edit - 3E i dalje od toga je fail, to se ne rachuna

btw chekam odgovor i za ostalo

Edited by Wulfgar

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Link to comment
Share on other sites

odlican kombat sistem? wtf? koliko imas vrsta udaraca? koliko imas kritikala? koliko borba zavisi od tvog lika a ne tebe? da li moze da se izbegne? gde je taktika?

tri vrste udaraca, nekoliko specijalnih (kad prebaciš određeni level skila), kritikal iz čučnja iza leđa itd. borba najviše zavisi od oružja i skila (blunt, sword itd.) nego od tvog kretanja. ovo nije kvejk, ako nisi dovoljno razvio lika na polju archerija, ne možeš ubiti istog ili jačeg protivnika pa sve da si fatal1ty. ovo nije kvejk!

pa zato u falloutu nema xp-a za dzogiranje i skakutanje,vec se nagradjuje upotreba mozga i maste prilikom reshavanja kvestova i cela igra je u cilju uvlachenja igracha u svet, koji je izmisljen, preko samo priche interakcije sa likovima upotrebe speecha itd itd... u falloutu se vishe nagradjuje kada od 4 nachina da predjesh kvest ti odaberesh onaj koji zahteva uzasno teskog lika za igranje u pocetku (high INT, samim tim lik je veoma losh u borbi) ali zato je fun factor kasnije priceless...

a šta ako neko hoće da prati priču, a ne da je kreira? zamisli odeš u bioskop, sedneš da gledaš, i pojave se likovi i kažu "dragi posetioci, sada vi kreirate priču! pritisak na taster 1 aktivira..." itd. ja bi' izašao.

Ta stavka je elementarna neophodnost u RPG-u. Kao kad bi napravio FPS u kome nema pucanja i onda tvrdio da je to ipak sjajna igra.

Kako to? Seti se početaka rol-pleja, game master smišlja scenario i ostali imaju da ga prate umesto da prave svoje alternativne završetke.

Obivlmon ujdurma sa fakcijama je ekvivalent toga da je moguce da budesh ekstremni afganistanksi mudzahedin, a da ti ujutru papa viche "Whazaaaap!" u slushalicu, zatim idesh na doruchak u Belu Kucu, popodne si na pro-feministichkom skupu, predveche cepash votku sa Putinom i Zerbahom u Moskvi i uz to stizesh oko pola dva ujutru na Blejwatch da ga malo zalomish sa Bidzom i Palmom na Nikolu Rokvica. Not broody likely, is it?

E jeste sad... vidi se da nisi igrao. Prvo, za nedela dobijaš negativnu reputaciju, i jednostavno neće te primiti u fighters guild ako si nabio infamy radeći za dark brotherhood. Niti možeš da se pridružiš Knights of the Nineu. Dobro, jeste da to nije ni približno kao status u Falloutu, ali opet, da baš možeš da se zajebavaš kako hoćeš ko u nekom FPS-u, nije tako.

Interplay je propao zbog retardiranog menadzmenta koji je insistirao na osvajanje konzolashkog trzishta josh retardiranijim igrama, dok je sve to vreme par miliona ljudi sa PC-em drkalo na samu pomisao na BG3 i FO3. Tako da, nigga please...

Ma kako da ne, 300 miliona. Rol-plejevi su među najslabije prodavanim igrama uopšte.

A shto ne mozesh da kazesh "U jebote koliki dvorac!" kad ga vidish u izometrijskom izvodjenju?

Zato što tu vidiš malu bitmapu kako stoji pored velike bitmape. A to nije isto kao i simulacija perspektive.

Link to comment
Share on other sites

a šta ako neko hoće da prati priču, a ne da je kreira? zamisli odeš u bioskop, sedneš da gledaš, i pojave se likovi i kažu "dragi posetioci, sada vi kreirate priču! pritisak na taster 1 aktivira..." itd. ja bi' izašao.

To se zove interaktivnost, to je ono što definiše video-igre kao zasebnu vrstu umetnosti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...