Erekcijo, hvala ti

Elem, koliko cesto imate problema da vrsnjak nece da slusa, u kojim situacijama, posle koje klope/pica i sl?

ja sam primetio posle piva da je jako tesko da ga uspravim

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

• Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nemam problem, cisto sam naceo temu, pa ako neko kaze da ne moze da mu se digne posle soka od ananasa, da znam to da ne pijem:)

ali mislim da tu nema pomoci ako ne moze da se digne u normalnim okolnostima

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

btw, bas smo prosle nedelje na urologiji imali predavanje o erektilnoj disfunkciji...svasta nauci covek na faksu:)...jel znate da je recimo u srbiji prosle godine prodato skoro 3 miliona tableta viagre...i to samo legalno u apotekama, ne racunajuci ovo po oglasima...srbi jebachi:)

srpskivojnik-3.jpg

ja imam drugačiji problem.

od kako sam sa ovom devojčicom mo

Code Realms

Evo je, bice nevolje...

Unutar svake normalne osobe postoji ludak koji se bori da izbije na povrsinu. Niko ne poludi brze od potpuno normalne osobe.

One... Two... Freddy's coming for you...

Three... Four... Better lock the door...

Five... Six... Grab a crucifix...

Seven... Eight... Gonna stay up late...

Nine... Ten... Never sleep again!!!

ohoho veco bacas magiju,da mi das neki savet ;)))

tajna je u radu zgloba... :o)))

Code Realms

Evo je, bice nevolje...

Unutar svake normalne osobe postoji ludak koji se bori da izbije na povrsinu. Niko ne poludi brze od potpuno normalne osobe.

One... Two... Freddy's coming for you...

Three... Four... Better lock the door...

Five... Six... Grab a crucifix...

Seven... Eight... Gonna stay up late...

Nine... Ten... Never sleep again!!!

e koja je fora sa viagrom, jel cisto osigura erekciju ili i poveca seksualnu zelju? ajde malo baci iskustvo opisi efekte :)

ali imaš i autosugestivno dejstvo, ti ZNAŠ da si uzeo vijagru, i samim tim totalno drugačije reaguješ. kapiram da, ako te dobro mentalno odradi, može da bude jako jako dobro.

Vijagra ima takvo dejstvo da chak i ako ti nije ni do chega i chak iako si mrtav umoran/pijan/stondiran ima da ti stoji kao da je drven :)

Jedini je problem shto mislim da to nije bash zdravo za srce, ali u svakom sluchaju radi odlichno. Moj problem je, naravno, bio mentalne prirode - tako da i to reshava bez problema [;)]

Edited by ZerBah

А в чем сила, брат?