MagmaN Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 E ovako stvari stoje :D skinuo sam film ali ima vec u sebi neki titl pa me zanima da li mogu da skinem taj titl i u kom programu to moze da se odradi.... titl se nalazi na crnoj povrsini odma ispod slike (kako objasnjavam svaka mi cast..jbg ne znam kako se strucno zove) :D pa me zanima da li moze nekako da se skine to u nekom programu a da pri tom ne morma da se smaram 100 godina za to :D HVALA :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Ne mo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 iseci parche crnog papira i zalepi preko donje strane monitora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 (edited) moracesh da se smarash :P Nikad to nisam radio, ali evo npr ideja. Nadjesh neki video editing program, i nalepish crni frame tako da fituje na donjem delu gde ti je titl, dakle ispod slike, stavish da se frame ponavlja do kraja filma i to bi bilo to. Najveca muka tu je ponovna kompresija, shto zna da potraje :P. Eto npr vegas moze da odradi to. edit : doh, preduhitrio me jose :P Edited April 21, 2007 by Immortalis Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts