Sto znaci da ce svi morati da kupe ekspanziju da bi bili aktuelni, bas kao sto je i do sada bilo sa sc bw i wc3 tft

Ali to je sve potpuno nebitno

HOCU SC2 STO PRE

Edited by Grašak_elemental

But I doubt there's a journey planned for me - As I own every moment of my life

And the blessed they shall call it blasphemy - But I know what I think is right

Still the sun and the stars will shine for me - For the pure I will fight

For no king I will die - For my thoughts I will live

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da ali će verovatno biti "unificiran" multi po izlasku svake sledeće kampanje. Recimo ti kupiš prvu, izađe druga i donese par novih jedinica u multi, al izađe i patch koji izjednači multi (dakle ubaci te nove jedinice u multi) i onima koji imaju samo prvu.

nope. ako hoces multi sa novim jedinicama, moras kupiti expanziju, vec je rekao blizzard.

Ista prica kao i sa WC3, ko nije hteo nije morao da kupi TFT, ali je mogao da igra samo sa ljudima koji su igrali vanilu na bnet-u.

upravo, dakle isti sistem kao i originalni sc.

Boli me kurac neka jedu pare koliko god su pohlepni samo neka naprave igru vrednu tih para :)

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Boli me kurac neka jedu pare koliko god su pohlepni samo neka naprave igru vrednu tih para :)

Sustina price :D

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

• 3 weeks later...

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".

Ekstra je :)

Samo nisam siguran, cini mi se da je vec bilo

But I doubt there's a journey planned for me - As I own every moment of my life

And the blessed they shall call it blasphemy - But I know what I think is right

Still the sun and the stars will shine for me - For the pure I will fight

For no king I will die - For my thoughts I will live

StarCraft II Update

by Cydra | 0 hours, 37 minutes ago.

Cydra

Today we announced that StarCraft II: Wings of Liberty will not be ready for release by the end of 2009. Over the past couple of weeks, it has become clear that it will take longer than expected to prepare the new Battle.net for the launch of the game. The upgraded Battle.net is an integral part of the StarCraft II experience and will be an essential part of all of our games moving forward. This extra development time will be critical to help us realize our vision for the service.

Our mission is to develop games that deliver an epic entertainment experience. As part of that commitment, we will always take as much time as needed to ensure that our games and services meet the expectations of our players and the standard for quality that we set for ourselves as developers. As we work to make Battle.net the premier online gaming destination, we’ll also continue to polish and refine StarCraft II, and we look forward to delivering a real-time strategy gaming experience worthy of the series’ legacy in the first half of 2010.

We will share more details about the beta, Battle.net, and StarCraft II’s launch in the future. Keep an eye on the official website at http://www.starcraft2.com for updates, and as always, thank you for your continued enthusiasm and support for StarCraft II and all of Blizzard Entertainment’s games.

Edited by Rejz

E nek se jebu, ja cekao ko malo dete taj kraj godine, da bi ga oni odlozi za 1010..

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 

Brate igra je u ovom stadijumu tesko sranje a najvece resursa trose na razvoj WOWa. Starcraft 2 ce izaci polovinom 2010 ako sve bude kako treba :)

Sto je najjace wow iz patch-a u patch sve vise zaseravaju,umesto da se usredsrede na sc2 bolje bi im bilo :D

Ae do Bucka ?

Jbt ko da ga prave 2 coveka. I sto je najgore kad izadje svi ce morati da ga kupe iz znatizelje da bi videli sta su to toliko dugo pravili.

Radi se o tome da ne znaju kako da je naprave kako valja. Nema starih dev-ova koji su radili prvi SC. A ovi sad nemaju veze pa se muče. Ima da naprave mrtvu WC3-look-a-like-igru, u pogledu grafike i gameplay-a! (Čitaj ziloti koji se baguju kad su u grupi i kad napadaju i slične gluposti) [;)]

E nek se jebu, ja cekao ko malo dete taj kraj godine, da bi ga oni odlozi za 1010..

Mislim da su namerno odložili kad su čuli da ti čekaš kao malo dete... [;)]

Show must go on

spearvstank.gif

Ima da naprave mrtvu WC3-look-a-like-igru, u pogledu grafike i gameplay-a! (Čitaj ziloti koji se baguju kad su u grupi i kad napadaju i slične gluposti) [;)]

Cemu neosnovani hejt prema wc3?